Last Updated on سپتامبر 20, 2022 by mohamadi

ریمپ ایسیو جک J4 برای رفع کپ سر گاز و افزایش شتاب اولیه در شرکت کاراک که مرکز چیپ تیونینگ Jac در ایران است به منظور تقویت خودرو جک انجام می شود . اگر می خواهید قابلیت های خودرویتان را بهبود دهید؛ بدون آنکه قطعه ای اضافه کرده و یا بردارید ، بهترین راه ریمپ جک j4 می باشد . مرکز کاراک بهترین و معتبرترین مرکز ارائه دهنده خدمات ریمپ برای انواع خودروهای داخلی و خارجی از جمله جک j4 می باشد . 

 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

ریمپ ایسیو چیست ؟

ریمپ ای سی یو ،  فرآیند اصلاح نرم افزاری است که نحوه کارکرد موتور شما را کنترل می کند. این را می توان از طریق روش های مختلفی انجام داد، در کاراک ، ما از تجهیزات و نرم افزارهای پیشرفته استفاده می کنیم تا مطمئن شویم که ECU جک j4 شما به درستی اصلاح شده است. تکنسین های با تجربه ما حتی برای برخی از مدل های جک ، مپ جدید و اختصاصی ایجاد کرده اند!

هنگامی که نرم افزار ایسیو  اصلاح می شود، به ما امکان می دهد تعدادی از متغیرهای مختلف را تغییر دهیم که بر عملکرد موتور شما تأثیر می گذارد. این متغیرها  شامل مواردی مانند زمان تزریق سوخت، فشار تقویت کننده و موارد دیگر می شود. با ایجاد این تغییرات، ما می توانیم تنظیمات کارخانه را بهبود بخشیم و پتانسیل واقعی موتور خودرو را با ریمپ ایسیو جک j4  آزاد کنیم.

 

 

ویدیو ریمپ ایسیو جک J4 در کاراک

 



 

ریمپ ایسیو جک جی4 در مرکز کاراک

ریمپ ایسیو برای خودروهای چینی باعث بهبود شتاب ، سوخت ، کپ سر گاز و… این خودروهای می شود . مرکز ریمپ ایسیو کاراک ، با ارائه خدمات با کیفیت از معتبرترین مراکز ریمپ جک J4 می باشد که برای تمامی خدمات خود ، ضمانت کتبی ارائه می دهد . 

برای خودروی جک j4 موارد زیر را به صورت تضمینی میتوان انجام داد :

      • حذف  کپ اولیه خودرو
      • حذف تاخیر دریچه گاز و خوب بهبود عملکرد پدال گاز ( رفع کپ سرگاز )
      •  افزایش قدرت خودرو در سربالایی

برای خودرو جک جی 4 اتومات ریمپ های زیر را نیز می توان ارائه کرد :

      • رفع کپ سر گاز
      • افزایش شتاب اولیه
      • افزایش شتاب خودرو
      • کاهش مصرف سوخت 
      • افزایش گشتاور موتور 
      • افزایش قدرت خودرو

برای اطلاع از قیمت ریمپ جک J4 ، به لینک زیر مراجعه بفرمایید :

هزینه ریمپ 

 

 

ریمپ ecu جک j4

ریمپ ایسیو جک j4

 

 

انواع ریمپ ایسیو جک جی4

 

ریمپ جک J4 با ایسیو قفل شده استیج 1 

در استیج یک برای ریمپ ایسیو جی 4 با افزایش توان خودرو ، نزدیک به 10% افزایش بازده نتیجه می شود. این نوع ریمپ برای استفاده های درون شهری و مشتری هایی که می خواهند لذت سواری بیشتری داشته باشند، انجام می گردد. ریمپ ایسیو قسمتی از تیونینگ خودرو است.

 

ریمپ جک J4 با ایسیو بوش ME7

صفر تا صد JAC J4 معمولا بین 15 الی 16 ثانیه ( میانگین 15.5 ثانیه ) میباشد که بستگی به سال خودرو و نوع ایسیو آن و شیب و دست فرمان راننده متفاوت است. در مرکز ریمپ ecu کاراک ما افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای جک j4 رقم میزنیم و کار را با گارانتی شرکت کاراک خدمت شما تقدیم میکنیم ، 1.5 الی 2 ثانیه تفاوت در صفر تا صد این خودرو ثبت گردید پس ریمپ ایسیو معادل 10 الی 14 درصد افزایش بازده در جک است که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 17% تغییر را انتظار داشت.

 

درخواست ریمپ خودرو

 

چرا کارخانه ریمپ جک j4 را انجام نمی دهد ؟

 

1. هدف آنها فروش وسایل نقلیه در سراسر جهان است

اولین دلیل کلیدی که سازندگان ریمپ ایسیو را در خودرو انجام نمی دهند ، این است که هدف اصلی آنها فروش وسایل نقلیه خود در بازارهای مختلف است و اولویت آنها اکثریت مصرف کنندگان می باشد . بنابراین آنها را طوری می سازند که برای هر جای دنیا مناسب باشند. هر کشور ویژگی ها و شرایط خود را دارد که به این معنی است که یک وسیله نقلیه در شرایط متفاوتی کار می کند. این ممکن است شامل آب و هوای مختلف (دمای گرم یا سرد)، ارتفاعات، رطوبت، کیفیت سوخت، مقررات آلایندگی، سیستم های مالیاتی، استانداردهای خدمات و غیره باشد.

به همین دلیل است که یک سازنده باید به همه این عوامل فکر کند و برای هر وسیله نقلیه نرم افزاری عمومی ایجاد کند. موتور باید با میانگین شرایط رانندگی در هر کشور مطابقت داشته باشد تا احتمال بروز مشکلات کاهش یابد. این به نوبه خود مستلزم سازش های زیادی با عملکرد کلی خودرو است. به این ترتیب است که یک نرم افزار ECU عمومی برای 99.99٪ از مشتریان توسعه می یابد!

 

ریمپ جک J4 برای تقویت جک J4

ریمپ ایسیو جک جی4 در کاراک

 

 

2. ریمپ جک j4 برای تولیدکنندگان پول نمی آورد

آنها مانند هر تولید کننده ای بیشتر به دنبال فروش و سود هستند. به عبارت دیگر ریمپ خودرو برایشان مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل است که معمولاً تیونینگ موتور را ارائه نمی دهند. ارائه ریمپ در محدوده وسیع، گزینه مناسب و سودآوری برای تولیدکنندگان نیست، زیرا آنها می‌دانند که خدمات تیونینگ زیادی با قیمت‌های مقرون به صرفه تری وجود دارد و به سختی می‌توانند رقبا را شکست دهند.

 

3. بازاریابی

سازندگان از یک موتور در یک سری از وسایل نقلیه استفاده می کنند ؛ آنها در هر مدل کمی از قدرت و عملکرد واقعی خودرو را افزایش می دهند. به این ترتیب می توانند خودرهایی با یک موتور اما با قدرت های مختلف تولید کنند و  آنها را با قیمت های مختلف و بیشتری بفروشند. این تاکتیکی است که باعث می شود مشتریان مدل ارتقا یافته را بخواهند و پول بیشتری برای آن خرج کنند.

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

 

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

4. تولیدکنندگان نیز قوانینی دارند

آنها باید قوانین زیادی را برای تولید وسایل نقلیه رعایت کنند. الزامات زیادی برای سوخت و آلایندگی وجود دارد و تولیدکنندگان باید آنها را رعایت کنند تا بتوانند خودروی تولید شده را بفروشند.

 

مختصری بر خودرو جک جی4

جک J4 به پیشرانه 1.5 لیتری مجهز شده که توان خروجی این پیشرانه برابر با 103 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتون‌ متر است. جی 4 با جعبه دنده CVT راهی بازار شد که امکان انتخاب حالت رانندگی برف و اسپرت را دارد. میزان مصرف سوخت این خودرو 6.3 لیتر اعلام شده و حجم باک بنزین این خودرو 45 لیتر است و با استاندارد آلایندگی یورو 5 همراه شده است. وزن خالص جی 4 در حدود 1110 کیلوگرم و حداکثر سرعت این سدان جمع و جور 180 کیلومتر در ساعت است.