Last Updated on ژوئن 9, 2019 by admin

موتور  سیکلتهای انژکتوری بر خلاف انواع کاربرات قابل تنظیم و بهینه سازی هستند . این بهینه سازی از طریق ریمپ ایسیو انجام پذیر است و کاملا نرم افزاری است

ایسیو های مختلفی برای موتورهای انژکتور کار گذاشته شده ، دنزو ، دنکی ( کد z15 ) ، زیمنس ، دلفی و …

افزایش شتاب

افزایش سرعت

حذف کاتاف


ایسیو موتور سیکلت بنلی از نوع دلفی است


ریمپ ایسیو موتور سیکلت بنلی

ریمپ ایسیو موتور بنلی

همچنین مقاله زیر را درباره محل نصب ایسیو بنلی بخوانید :

پیشنهاد می‌شود با توجه به حساسیت این قطعه در موتورسیکلت‌های انژکتوری نسبت به تغییر در موقعیت نصب ECU موتورسیکلت اقدام کنند.

یکی از ایرادات موتورسیکلت‌های بنلی سری TNT 300 و 250 «که هر دو دو سیلندر دارند» محل نصب ECU است.

موتور سیکلت های بنلی
این موتورسیکلت‌ها انژکتوری هستند و پیشرانه، زیر زین قرار گرفته است. در صورت سوارشدن دوسرنشین یا افزایش فشار وارده به شاسی موتورسیکلت به‌واسطه وزن بار اضافی، به سوکت‌های ورودی و خروجی کابل‌های ECU فشار فیزیکی اعمال می‌شود و احتمال قطع‌شدن، آسیب به ترمینال الکترونیکی این موتورسیکلت‌ها وجود دارد.

لازم به ذکر است در صورت آسیب ‌رسیدن به این قطعه مهم باید هزینه‌ پیش‌بینی نشده برای سیم‌کشی و سوکت ها و نصب ECU جدید پرداخت کرد.

به همین خاطر تعویض موقعیت یونیت ECU راه اقتصادی برای جلوگیری از هزینه‌های نگهداری این موتورسیکلت خواهد بود.

موتور های جدید بنلی دارای سیستم سوخت رسانی انژکتوری هستند که توسط ECU کنترل میگردد :

ریمپ ایسیو موتور بنلی

ریمپ ایسیو موتور سیکلت بنلی