Last Updated on اکتبر 24, 2022 by mohamadi

اگر داشبورد شما سر و صدا می کند و به دنبال راه حلی برای آن هستید ؛ پیشنهاد ما به شما صداگیری داشبورد در مرکز کاراک می باشد ؛ صداگیری داشبورد ام وی ام x33 ، یکی از نمونه های موفق صداگیری در این مرکز می باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت . 

 

 

 

صداگیری داشبورد ام وی ام x33 چگونه در کاراک انجام می شود؟

برای صداگیری داشبورد ام وی ام x33 ابتدا داشبورد باز می‌شود و خارهای آن عوض می‌شود. البته همیشه لزومی ندارد داشبورد کامل باز شود، گاهی صدا از یک قسمتی از داشبورد به گوش می‌رسد که نیازی به باز کردن داشبورد و صداگیری کامل داشبورد ام وی ام x33 نیست.

صداگیری داشبرد x33 توسط متخصصین مرکز صداگیری ماشین کاراک در محل مشتری نیز قابل انجام است. به اینصورت که شما با شرکت کاراک تماس می‌گیرید و پس از رزرو وقت و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب درخواست نیرو در محل می‌دهید. تمام متخصصین صداگیری خودرو از تخصص و تجربه کافی در امر صداگیری برخوردار هستند.

صداگیری داشبورد mvm x33

صداگیری داشبورد x33

در صورتی که نیاز باشد داشبورد خودرو به صورت کامل صداگیری شود حدودا 8 ساعت زمان میبرد و در نهایت کاری با ضمانت و گارانتی ارائه می‌گردد. تمام مواد به کار رفته در تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک از بهترین مواد موجود در بازار هستند و جای نگرانی برای مشتریان عزیزی که به این مرکز مراجعه میکنند وجود ندارد.

زمان صداگیری داشبورد x33 بسته به قسمتی که نیاز به صداگیری دارد متفاوت است و بین 1 ساعت تا 15 ساعت متغیر است. چنانچه تمایل به صداگیری خودرو خود در این مرکز دارید، کافیست با مرکز کاراک تماس بگیرید و با تعیین وقت قبلی برای انجام خدمات صداگیری خودرو حضور یابید.

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

درخواست صداگیری خودرو

 

صداگیری کامل خودرو ام وی ام ایکس 33  شامل موارد زیر می‌شود:

  • صدا گیری اتاق ام وی ام x33
  • صداگیری صندوق عقب mvm x33
  • صداگیری کنسول وسط ام وی ام ایکس 33
  • صداگیری ستون‌های ام وی ام x33
  • صداگیری رودری x33
  • صداگیری قاب فرمون x33
  • صداگیری سقف x33