Last Updated on سپتامبر 22, 2023 by mohamadi

مرکز ریمپ ایسیو کاراک ، با تجربه ای قابل توجه در زمینه ریمپ ایسیو انواع خودروهای چینی، در این پست شما را با یکی دیگر از مزایا فوق العاده ریمپ ایسیو آشنا می کند. حذف سنسور دوم اکسیژن جک j4 یکی از راه هایی است که می توانید با انجام آن از شر مشکلاتی همچون خطا کاتالیست ، کپ خودرو ، روشن شدن چراغ چک و کاهش شتاب خلاص شوید. این پسن راهنمای مناسبی برای شما است تا در این زمینه اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

 

 

حذف سنسور دوم اکسیژن جک j4 در مرکز کاراک

به عنوان یک مرکز ریمپ ایسیو باسابقه ، یکی از راه هایی که برای رفع کپ و خطا کاتالیست به مراجعین پیشنهاد می کنیم، حذف سنسور دوم اکسیژن جک j4 می باشد. این سنسور اغلب به دلیل کیفیت پایینی که در کشور ما دارد و همچنین بنزین بی کیفیت، به سرعت دچار خرابی می شود ؛ این وضعیت می تواند برای رانندگان مشکل ساز باشد. وظیفه سنسور دوم اکسیژن کنترل وضعیت کاتالیزور است و زمانی که دچار خرابی باشد نمی تواند پیغام های درستی ارسال نماید.

کاراک به شما پیشنهاد می کند در صورتی که با مشکل خطا کاتالیست مواجه شده اید، برای حذف سنسور دوم اکسیژن جک j4 اقدام نمایید.  ما بهترین خدمات ریمپ ایسیو را به شما ارائه می دهیم.

 

حذف سنسور دوم اکسیژن جک j4 _ ریمپ ایسیو جک جی4

ریمپ ایسیو جک جی4

 چگونه با ریمپ سنسور دوم اکسیژن جک j4  غیرفعال می شود؟ 

ریمپ ایسیو یا تغییرات و اصلاحات نرم افزاری ایسیو خودرو؛ روشی مقرون به صرفه است که بدون نیاز به تغییرات مکانیکی پر هزینه و بدون نیاز به زمان زیادی قابل انجام است. در طی ریمپ ایسیو جک j4 برای حذف سنسور دوم اکسیژن این خودرو ، متخصصین ریمپ ایسیو با کابل مخصوص به ایسیو خودرو وصل می شوند و پس از خوانش مپ ایسیو ، کد های مربوط به سنسور دوم اکسیژن جک j4 را غیر فعال نموده و ماشین شما به یک خودرو یورو2 تبدیل می شود.

 

چه مشکلاتی با حذف سنسور دوم اکسیژن جک j4 قابل رفع است؟ 

یکی از مشکلاتی که عمده رانندگان با آن مواجه هستند؛ خطا کاتالیست و روشن شدن چراغ چک اتومبیل است. کاتالیزور به دلیل کیفیت پاییز بنزین به سرعت دچار خرابی و انسداد می شود. از آنجایی که سنسور دوم اکسیژن جک j4 مسئول نظارت بر عملکرد کاتالیزور است؛ سیگنالهایی برای ایسیو مبنی بر مشکل در کاتالیزور ارسال نموده و چراغ چک روشن می شود. با حذف سنسور دوم اکسیژن این مشکل قابل رفع است.

کسانی که قصد دارند هدرز نصب کنند و همچنین رانندگانی که قصد تخلیه کاتالیزور خودرو خود را دارند، لازم است در ابتدا سنسور دوم  اکسیژن را غیرفعال نمایند.

حذف سنسور دوم اکسیژن جک j4 ، در مواقعی که با مشکل کپ اولیه و کپ ثانویه مواجه می شوید و زمانی که شتاب اتومبیل شما کاهش می یابد؛ راه حل مناسبی است.

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

چرا سنسور اکسیژن جک j4 خراب می شود ؟ 

از آنجایی که سنسور اکسیژن در مسیر اگزوز قرار دارد، ممکن است آلوده شود.  سنسورهای اکسیژن ممکن است توسط عناصر داخل موتور دچار کثیفی و انسداد شود. خروج گاز های دارای کربن از اگزوز می تواند سنسور اکسیژنرا آلوده کند. باقیمانده ضد یخ یا سیلیکون ناشی از واشرهای معیوب می تواند همین اثر را داشته باشد.

 

حذف سنسور دوم اکسیژن جک j4 _ چرا سنسور اکسیژن جک j4 خراب می شود

چرا سنسور اکسیژن جک j4 خراب می شود

سنسور اکسیژن جک j4 چگونه کار می کند؟ 

اکثر خودروها دارای حداقل دو سنسور اکسیژن هستند که در سراسر سیستم اگزوز قرار دارند. یکی در جلوی مبدل کاتالیزوری و یک یا چند مورد در پایین دست مبدل کاتالیزوری. سنسور اکسیژن بالادست ، عرضه سوخت را تنظیم می کند، در حالی که سنسور پایین دست کارایی مبدل کاتالیزوری را تحت کنترل خود دارد.

اگر مخلوط گازهای خروجی بیش از حد غنی باشد ( مقدار بنزین زیاد باشد ) و اکسیژن بسیار کمی در اگزوز وجود داشته باشد، سیگنالی به واحد کنترل الکترونیکی موتور (ECU) ارسال می شود تا میزان سوخت اضافه شده به سیلندر را کاهش دهد. اگر مخلوط گازهای خروجی بیش از حد رقیق باشد، سیگنالی برای افزایش میزان سوخت مصرفی در موتور ارسال می شود. سوخت بیش از حد باعث تولید هیدروکربن و مونوکسید کربن می شود. سوخت بسیار کم آلاینده های اکسید نیتروژن تولید می کند. سیگنال سنسور اکسیژن کمک می کند تا مخلوط  دارای تناسب درستی باشد .

 

فرم درخواست حذف سنسور دوم اکسیژن 

 

 

چگونه از خرابی سنسور اکسیژن جک j4 جلوگیری کنیم ؟ 

چندین راه کار وجود دارد که می توانید با انجام آنها از خرابی سنسور اکسیژن خودرو جک جی 4 جلوگیری کنید.

  • ابتدا مطمئن شوید که سطح روغن موتور خودرو  در سطح درستی است و آن را به طور مرتب چک کنید و در فواصل مناسب آن را تعویض نمایید.
  • دوم، تا حد امکان از ماندن در حالت درجا به مدت طولانی خودداری کنید. این می تواند باعث گرم شدن بیش از حد سنسور اکسیژن و از کار افتادن زود هنگام آن شود.
  • در نهایت، کاتالیزور خودرو خود را به طور منظم توسط یک مکانیک باتجربه بررسی کنید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که همه اجزا در شرایط خوبی هستند و می تواند به جلوگیری از خرابی سنسور اکسیژن کمک کند.

 

 

ویدیو ریمپ ایسیو جک j4 

 

 

 در ویدیو بالا ، نمونه ای از ریمپ ایسیو خودرو جک جی 4 را در مرکز کاراک مشاهده می کنید. با دیدن این ویدیو با کیفیت ارائه خدمات تکنسین مجرب و حرفه ای ما بیشتر آشنا می شوید.

 

مختصری بر خودرو جک j4 

خودرو جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که در یک زمان  با بسترن B30 و بی وای دی F3 وارد بازار ایران شد. پیش از ورود این خودرو در سال 1397، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های 1393 و 1396 به پایان کار خود رسیدند. جک J4 در سال 2012 با نام Heuye A30 در نمایشگاه گوانژو رونمایی شد و سال 2013 به دست مشتریان چینی رسید. مشتریان ایرانی 3سال بعد توانستند پشت فرمان ارزان‌ترین سدان کرمان موتور بنشینند. سری جدید جک J4 از تابستان 1401 با امکانات بیشتری شامل سیستم کنترل پایداری، ترمز عقب دیسکی، چراغ روز و چراغ دنده وارد بازار شد.

زیر کاپوت جک J4 یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس‌طبیعی کوچک به حجم 1.5 لیتر قرار گرفته که به 16 سوپاپ با سیستم متغیر VVT تجهیز شده و قادر است در بهترین حالت 103 اسب بخار قدرت (دور موتور 6000) و 146 نیوتن‌متر گشتاور (دور موتور 4500) تولید نماید. این خودرو مجهز به یک گیربکس ضریب پیوسته است که نیروی حاصله را به چرخ‌های جلویی منتقل می‌کند.

هماهنگی بسیار خوب میان موتور و گیربکس در کنار وزن نسبتاً سبک حدود 1100 کیلوگرمی جک j4 باعث شده که پس از تاخیر کوتاه اولیه؛ شاهد بهبود محسوس شتابگیری باشیم و کشش ماشین هم راضی‌کننده است. جک J4 شاید شتاب اعجاب‌انگیزی نداشته باشد اما به نسبت انتظاری که از یک خودرو اقتصادی 1.5 لیتری اتمسفریک با جعبه‌دنده CVT میرود شرایط خوبی دارد.