Last Updated on ژانویه 16, 2021 by mohamadi
ریمپ را می توان به چند استیج مختلف تقسیم کرد که عمدتا توسط تیونینگ کارها تعریف شده اند. در این مقاله به بررسی استیج های ریمپ می پردازیم.
استیج یک
این مرحله مربوط به ریمپ اولیه وسیله نقلیه چه از نظر اقتصادی و چه از نظر عملکردی گفته می شود. ریمپ استیج 1 می تواند یک برنامه ساده اقتصادی باشد تا mpg بیشتری بدست آورد ، یا به طور معمول ، رانندگان باید از آن انتظار داشته باشند که عملکرد اتومبیل آنها را افزایش دهد.
این مرحله شامل :
- فایل برنامه ریزی و نقشه ریمپ استیج 1
-
انتخاب بروزرسانی های مختلف برای پانل فیلتر هوا / کیت القایی.
این فایل برای بالا بردن عملکرد در پارامترهای سازنده طراحی شده است که بدون تغییرات اساسی مکانیکی قدرت بیشتری را ارائه می دهد. این مرحله ، مرحله 1 ریمپ است که کاراک از آن استفاده می کند زیرا تنها سطح ایمن برای اتومبیل شما است و به ما امکان می دهد کار خود را روی وسیله نقلیه شما تضمین کنیم.
استیج دو
این برنامه همراه با حالت پشتیبانی انرژی بیشتری می بخشد از این جهت که با اگزوز ، خنک کننده داخلی و کیت القایی با هر ترکیبی ، کمک اضافه می دهد. برای بدست آوردن بیشترین قدرت ، باید از هر 3 این موارد استفاده شود.
ریمپ استیج 2 شامل موارد زیر است :
- کیت القایی
- اینترکولر ( لازم نیست اما اگر از طریق سوپر شارژر یا توربو شارژ ، شارژ شود قابل استفاده است )
- اگزوز ( معمولا یک کت بک یا کت اسپورت اضافه می شود و اگزوز صلی را تغییر می دهد)
این کار باعث می شود که نیرو نزدیک به حداکثر حد مجاز تولید کننده برود و استفاده از آن همچنان ایمن باشد.
استیج سه
اینجاست که لذت واقعی را تجربه خواهید کرد.
این فراتر از یک فایل است. این جایی است که قبل از انجام کارهای اضافی ، باید وقت صرف شناخت قدرت اولیه و سلامت و پتانسیل خودرو بشود. همچنین تست داینو گرفته شود.
بسته به سفارش و خواسته مشتری ، در این مرحله به تجهیزاتی نیازمندیم. بطور مثال ماشین نیاز به اقلام موجود در استیج 1 و 2 دارد. در ادامه سایر تجهیزات به اقتصاد مشتری بستگی دارد.
در ابتدا :
- کیت مصرفی
- اگزوز کامل
- اینترکولر
- لوله های سخت با اتصال دهنده های سیلیکونی
- توربو و کشنده های سوپرشارژ
- انژکتور و پمپ های سوخت با تنظیم کننده های به روز شده
- میل بادامک و پولی
- منیفولدهای اگزوز با یا بدون دهانه خارجی
امکان وجود کیت اضافی نیز وجود دارد
- خنک کننده های روغنی
- تزریق مت آب و یا نیتروژن
پس از این ، برای استفاده بیشتر از سخت افزار نصب شده ، لازم است که یک سیستم مدیریت مستقل و یک جعل کامل موتور را در نظر بگیرید تا بیشترین قدرت و اطمینان را داشته باشید. که ممکن است شامل :
- پیستون و میله های مخروطی
- میل لنگ و یاطاقان
- پمپ های روغن
درج دیدگاه