Last Updated on آگوست 16, 2023 by mohamadi

در صورتی که پژو 2008 شما دچار مشکل در شتابگیری شده است و با کپ ثانویه دست و پنجه نرم می کنید ؛ با حذف سنسور دوم اکسیژن 2008 در مرکز ریمپ ایسیو کاراک می توانید از این مشکل خلاص شوید . ریمپ ایسیو یکی از بهترین روش هایی است که امروزه می توانید برای رفع بسیاری از مشکلات خودرو و اعمال بهبود هایی در ماشین خود ، خدمات آن را دریافت نمایید . در این پست شما را با جزییات بیشتری آشنا می کنیم ، با ما همراه باشید .  

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

 

سنسور اکسیژن 2008 چه کاری انجام می دهد ؟

سنسور اکسیژن پژو 2008 ، وظیفه اندازه گیری میزان اکسیژن احتراق نیافته در اگزوز را بر عهده دارد. این سنسور با واحد کنترل الکترونیکی وسیله نقلیه شما (ECU) ارتباط برقرار می کند تا به خودرو 2008 شما کمک کند نسبت هوا به سوخت مناسب برای بهترین عملکرد موتور چقدر باشد.

از طریق نظارت بر این سطوح اکسیژن، سنسور اکسیژن نقش مهمی را در اندازه گیری این مخلوط انجام می دهد تا سیستم تزریق سوخت بتواند مطابق با آن تنظیم شود. سنسورهای اکسیژن می توانند به ECU بگویند که آیا یک مخلوط سوخت خیلی رقیق است (به این معنی که اکسیژن زیادی وجود دارد) یا خیلی غنی (اکسیژن کافی نیست) است .

 

حذف سنسور دوم اکسیژن 2008 _ سنسور دوم اکسیژن پژو 2008

سنسور دوم اکسیژن پژو 2008

 چرا پژو 2008 ، دو سنسور اکسیژن دارد ؟

سنسورهای اکسیژن از سال 1981 برای وسایل نقلیه اجباری شد و بسیاری از وسایل نقلیه ساخته شده پس از سال 1996 باید چندین سنسور اکسیژن داشته باشند. سنسورهای اکسیژن اضافی برای نظارت بر نحوه عملکرد مبدل کاتالیزوری استفاده می شود.

هر مبدل کاتالیزوری باید با یک سنسور اکسیژن جفت شود. بنابراین،خودرو پژو 2008  دارای دو سنسور اکسیژن است که دومی ، بر عملکرد کاتالیزور نظارت دارد .

سنسورهای دوگانه اکسیژن معمولا در داخل یک لوله اگزوز قرار می گیرند. سنسورها ، تمیزی دود را حتی قبل از ورود به مبدل کاتالیزوری تشخیص می دهند. سنسورها در نهایت با موتور شما ارتباط برقرار می کنند تا از عملکرد بهینه وسیله نقلیه شما اطمینان حاصل کنند. واحد کنترل موتور شما (ECU) از این اطلاعات برای تعیین نسبت مناسب هوا به سوخت به احتراق استفاده می کند.

 

 

 سنسور دوم اکسیژن پژو 2008 چه مشکلاتی به جود می آورد ؟

سنسور دوم اکسیژن 2008 با توجه به سخت گیرانه شدن ضوابط و قوانین محیط زیست که لزوم استفاده از منبع کاتالیزور را در اگزوز اجباری نموده نقش بسزایی دارد. کاتالیزور در خودرو پژو 2008 ، گاز های تولید شده در موتور را تبدیل به گاز های بی خطر برای محیط زیست می کند ؛  سنسور اکسیژن دوم پژو 2008  بعد از کاتالیز نصب می شود و عملکرد کاتالیزور خودرو را کنترل  می کند . این قطعه به دلیل بی کیفیت بودن بنزین در کشور ما ، یا زودتر از موعد خراب می شود یا نمی تواند کار خود را به خوبی انجام دهد ؛ و در این وضعیت شاهد خطا کاتالیزور خواهیم بود.

خطای کاتالیزور موجب روشن شدن چراغ چک می شود . همچنین در این وضعیت با کاهش شتاب 2008 و کپ ثانویه خودرو مواجه می شوید . متخصصین ریمپ با اصلاح ایسیو خودرو شما و حذف سنسور دوم اکسیژن 2008 ، خودرو شما را به یورو دو تبدیل می کنند و مشکل را برطرف می نمایند .

 

حذف سنسور دوم اکسیژن 2008 _ ریمپ ایسیو 2008

ریمپ ایسیو 2008

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

 حذف سنسور دوم اکسیژن 2008 در کاراک 

در صورتی که در شتابگیری خودرویتان مشکل دارید یا پژو 2008 شما دچار کپ ثانویه می شود ؛ می توانید به مرکز ریمپ ایسیو کاراک مراجعه کنید و با دریافت خدمات ریمپ برای حذف سنسور دوم اکسیژن 2008 ، مشکل خودرویتان را برطرف نمایید . تکنسین باتجربه ما با توجه به وضعیت اتومبیل شما و مدل آن بهترین خدمات ریمپ ایسیو را به شما ارائه می دهند . پس از دریافت خدمات می توانید از ما ضمانت نامه کتبی دریافت نمایید تا با خیالی آسوده از نتیجه کار لذت ببرید .

با ریمپ ایسیو پژو 2008 بدون آنکه خودرویتان تحت تغییرات و تعمیرات مکانیکی قرار بگیرید ، تنها با برنامه نویسی می توان اصلاحاتی را در خودرو ایجاد نموده و مشکلات را برطرف نمود .

 

فرم درخواست ریمپ ایسیو سنسور دوم اکسیژن 2008 

 

بررسی خودرو پژو 2008

خودرو پژو 2008 یک شاسی بلند جمع و جور است که در سال 2013 تولید شده است . این کراس اوور بر اساس پلت فرم پژو 2008 ساخته شده. فضای صندوق عقب پژو 2008 در حالت عادی 360 لیتر است که با خواباندن صندلی های عقب به 1194 لیتر هم می رسد. طراحی داخلی پژو 2008 نیز بی نظیر است و دارای امکاناتی کبه شرح زیر است:

  • صفحه نمایشگر 7 اینچی
  • اتصال بلوتوث
  • سیستم دید عقب
  • سیستم نمایش اطلاعات
  • سیستم توزیع کننده نیروی ترمز
  • سیستم کمکی ترمز
  • کروز کنترل

پژو 2008 از یک موتور 4 سیلندر به حجم 1.6 لیتر با قدرت 120 اسب بخار استفاده می کند و شتاب صفر تا صد اعلام شده برای این خودرو ، معادل 9.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن به 192 کیلومتر بر ساعت می رسد. پژو 2008 به صورت تک دیفرانسیل است و از رینگ های 15 اینچی به صورت استاندارد استفاده می شود و البته نمونه ی 16 اینچی هم که جذابیت بیشتری به خودرو می دهد هم قابل انتخاب است.