Last Updated on اکتبر 25, 2023 by admin

برای آنکه سراتو شما با مشکلاتی نظیر روشن شدن چراغ چک و همچنین کپ کردن خودرو هنگام شتاب گیری مواجه شود لازم است که برای برنامه ریزیو حذف سنسور دوم اکسیژن به مراکز حرفه ای و معتبر در زمینه ریمپ ایسیو مراجعه کنید . مرکز ریمپ ایسیو کاراک قادر است با ارائه بهترین خدمات ریمپ سراتو ، در زمینه حذف سنسور دوم اکسیژن سراتو به شما کمک موثری کند.

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

سنسور اکسیژن سراتو چیست ؟ 

سیستم اگزوز خودرو سراتو به دلایل زیادی مهم است. هنگامی که یک خودرو در حال رانندگی است ، گازهای زائدی تولید می کند که باید از موتور خارج شوند. سیستم اگزوز نقش کلیدی در مدیریت انتشار گازهای گلخانه ای و اطمینان از دفع صحیح دود دارد.

چندین بخش این سیستم را تشکیل می دهند، از جمله سنسور اکسیژن که اغلب سنسور O2 نامیده می شود. این قطعات با هم کار می کنند تا با سیستم تزریق سوخت ارتباط برقرار کنند تا به حفظ عملکرد خودرو کمک کنند.

سنسور اکسیژن سراتو وظیفه اندازه گیری میزان اکسیژن در اگزوز را بر عهده دارد. با واحد کنترل الکترونیکی خودروی شما (ECU) ارتباط برقرار می کند تا به شما کمک کند تا بفهمید نسبت هوا به سوخت مناسب برای بهترین عملکرد موتور چقدر باید باشد.

از طریق نظارت بر این سطوح اکسیژن، سنسور O2 نقش مهمی را در اندازه گیری این مخلوط انجام می دهد تا سیستم تزریق سوخت بتواند مطابق با آن تنظیم شود. سنسورهای O2 می توانند به ECU بگویند که آیا یک مخلوط سوخت خیلی غنی است (به این معنی که اکسیژن زیادی وجود دارد) یا خیلی رقیق (اکسیژن کافی نیست).

 

ریمپ سراتو _ حذف سنسور دوم اکسیژن سراتو

رفع روشن شدن چراغ چک سراتو با ریمپ

 

سنسور دوم اکسیژن چیست ؟ 

سنسورهای O2 از سال 1981 برای وسایل نقلیه اجباری شد و بسیاری از وسایل نقلیه ساخته شده پس از سال 1996 باید چندین سنسور اکسیژن داشته باشند. سنسورهای O2 اضافی برای نظارت بر نحوه عملکرد مبدل کاتالیزوری استفاده می شود.

با سختگیرانه تر شدن استاندارد های آلایندگی ، سنسور اکسیژندر خودرو به 2 عدد به بالا افزایش یافت تا نظارت دقیق تر و سختگیرانه تری بر عملکرد کاتالیزور وجود داشته باشد . از این رو توان خودرو ، شتاب و مصرف سوخت آن فدای رعایت قوانین و استانداردهای آلایندگی شد و موج نارضایتی بسیاری در افرادی که از خودرو های یورو 4 استفاده می کنند ایجاد شد .

 

برای اطلاع از قیمت ریمپ ایسیو اپتیما ، به لینک زیر مراجعه کنید :

هزینه ریمپ 

 

 

چرا باید اقدام به حذف سنسور دوم اکسیژن سراتو کنیم ؟

کارآمدترین روش برای رفع روشن شدن چراغ چک و کپ کردن خودرو هنگام شتاب گیری  آن است که شما به کمک ریمپ نمودن و حذف سنسور اکسیژن دوم از دامپ ایسیو، از شر مشکلات مرتبط با آن خداحافظی نمایید. در این روش خودروی شما به یک خودروی یورو ۲ تبدیل خواهد شد که علاوه بر حل مشکلات قبلی، شتاب، مصرف و توان آن نیز افزایش محسوس داشته است. این روش در حوزه فعالیت‌های مراکز چیپ تیونینگ ایسیو می‌باشد که در کشور ما نیز خوشبختانه در حال توسعه هستند.

به عنوان یک مرکز تخصصی چیپ تیونینگ و ریمپ ایسیو این توانایی را دارد که تمام خودروهای یورو ۴ (ایسیوهای بوش، زیمنس و مشابه‌های آن‌ها) موجود در بازار ایران را به یورو ۲ تبدیل نماید و با حذف نرم افزاری سنسور اکسیژن دوم به طور کامل مشکلات مرتبط با آن را برطرف نماید. حذف سنسور اکسیژن بر روی تمامی خودورهای داخلی انجام و تست شده و توانسته علاوه بر حل مشکلات تعمیراتی (روشن شدن چراغ چک و محدودیت دور موتور و …)، کپ اولیه خودرو را بین ببرد و علاوه بر کاهش نسبی مصرف سوخت توانسته باعث افزایش شتاب خودرو شود.

 

 رفع خطا کاتالیست با حذف سنسور دوم اکسیژن سراتو 

یکی از مشکلات رایجی که سنسور دوم اکسیژن در خودرو به وجود می آورد خطا کاتالیست است . به این دلیل که خودروها در کشور ما با بنزین بی کیفیت تغذیه می شوند ، کاتالیزور دچار انسداد شده و زودتر از موعد خراب می شود . به دلیل قیمت بالا این قطعه اغلب افراد اقدام به حذف کاتالیزور و یا تخلیه آن می نمایند که در چنین وضعیتی سنسور دوم اکسیژن به ایسیو سیگنالهایی ارسال می کند و چراغ چک خودرو روشن می گردد . با حذف سنسور دوم اکسیژن سراتو می توانید این مشکل را رفع کنید .

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

بهترین خدمات ریمپ سراتو در مرکز کاراک

ریمپ ایسیو علم برنامه نویسی کامپیوتر خودرو است که بسته به مشکلی که خودرو با آن مواجه است با روش های متفاوتی انجام می گیرد . مرکز ریمپ ایسیو کاراک از پیشتازان ارائه دهنده این خدمات است که با ابزار پیشرفته  و تکنسین حرفه ای بهترین خدمات را ارائه می دهد .

یکی از مشکلاتی که با ریمپ قابل حل است ، روشن شدن چراغ چک به علت خطاهای سنسور اکسیژن و همچنین کپ کردن خودرو می باشد . با برنامه ریزی و حذف سنسور اکسیژن سراتو می توانید مشکلاتی از این قبیل را از بین ببرید . همچنین می توانید کاهش مصرف سوخت و افزایش شتاب را در خودرویتان اعمال کنید .

 

حذف سنسور دوم اکسیژن سراتو با ریمپ ایسیو در کاراک

حذف سنسور دوم اکسیژن سراتو

 

برای ارتباط با همکاران ما در مرکز ری مپ ایسیو کاراک ، دریافت نوبت و مشاوره رایگان می توانید فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس ما باشید .

درخواست ریمپ خودرو

 

 بررسی خودرو سراتو 

در بین سال‌های 2010 تا 2013 میلادی، دومین نسل از کیا سراتو (TD) توسط اطلس خودرو به بازار داخلی عرضه شد و در آن زمان به دلایلی همچون قیمت مناسب و امکانات متنوع توانست به عنوان یکی از موفق‌ترین خودروهای وارداتی بازار شناخته شود. در پی موفقیت مدل وارداتی سراتو، شرکت سایپا تصمیم گرفت تا این خودرو را به عنوان جایگزین مگان در خط تولید خود قرار دهد و به همین دلیل با کیا موتورز وارد مذاکره شد. نتیجه‌ این مذاکرات موفقیت آمیز بود و مدتی بعد کیا سراتو نسل دوم به خط تولید سایپا راه پیدا کرد.  شرکت سایپا، کیا سراتو را در دو نسخه‌ 1.6 لیتری و 2 لیتری به بازار عرضه می‌کند که هر کدام از آن‌ها در دو تیپ معمولی و آپشنال قابل خرید هستند.

سراتو از نظر رانندگی نمره‌ای متوسط دریافت می‌کند چرا که توانایی‌های حرکتی این خودرو به خصوص در مدل 1.6 لیتری کاملا معمولی بوده و حتی ممکن است برای خودرویی در این رنج قیمتی کمی کسل کننده به نظر برسد. در مدل 2 لیتری نیز تنها قدرت بیشتر موتور در خط مستقیم به کمک خودرو می‌آید و همچنان عملکرد سراتو در پیچ‌ها متوسط است. از نظر راحتی سواری نیز کیا سراتو سایپایی از سواری نسبتا اسپرتی برخوردار بوده و سیستم تعلیق آن عملکرد چندان نرمی ندارد؛ در واقع این موضوع یکی از ضعف‌های این خودرو به شمار می‌رود.