Last Updated on آگوست 27, 2023 by mohamadi

مرکز ریمپ ایسیو کاراک ، به شما کمک می کند تا بدون هزینه های هنگفت و با دریافت خدمات ریمپ ایسیو ، بسیاری از مشکلات مربوط به اتومبیلتان را رفع نمایید . در این پست به بررسی حذف سنسور دوم اکسیژن چانگان CS35 و حذف خطا کاتالیست به کمک ریمپ ایسیو چانگان CS35 خواهیم پرداخت و دلایلی که به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت مشاهده خطا کاتالیست و خطا سنسور دوم اکسیژن اقدام به حذف آن نمایید را با شما درمیان میگذاریم . با ما همراه باشید. 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

سنسور دوم اکسیژن چانگان CS35 چه مشکلاتی در خودرو به وجود می آورد ؟

سنسور دوم اکسیژن در خودروهای چینی همچون چانگان CS35 ، در مدل 92 به بعد قرار دارد . این سنسور می تواند مشکلات متعددی را در اتومبیل شما ایجاد کند . یکی از دلایل اینکه خودرو چانگان CS35 دچار کپ اولیه و ثانویه می شود ، خطا در سنسور دوم اکسیژن این خودرو می باشد . این همچنین می تواند شتاب خودرو را دچار مشکل کند ؛ باعث روشن شدن چراغ چک موتور شود و خطا کاتالیست را به وجود آورد . این قطعه در حالت معمولی این مشکلات را پدید نمی آورد بلکه زمانی که دچار خرابی و خطا می شود و یا زمانی که کاتالیزور دچار مشکل می شود ، چنین خرابی هایی پدید می آورد .

 

حذف سنسور دوم اکسیژن چانگان CS35 _ رفع خطا کاتالیست چانگان

رفع خطا کاتالیست چانگان

 خطا کاتالیست در چانگان CS35 ، به چه معناست ؟ 

خطا کاتالیست یا خطا  P0420  ، نشان می دهد که کامپیوتر خودروی شما  مشکلی در مبدل کاتالیزوری تشخیص داده است. عملکرد مبدل کاتالیزوری این است که آلاینده های خطرناک تولید شده در طول چرخه احتراق را تجزیه کند و انتشار گازهای گلخانه ای از طریق لوله اگزوز را کاهش دهد. در حالی که این کد هیچ خطری برای راننده ندارد، باید در اسرع وقت آن را برطرف کنید تا از مشکلات بیشتر، از جمله رد شدن در معاینه فنی و تست آلایندگی خودرو چانگان CS35 جلوگیری نمایید.

کد خطای P0420 نشان دهنده راندمان پایین سیستم کاتالیست است. این معمولاً به دلیل مشکلات مربوط به اگزوز یا سیستم سوخت خودرو شما ایجاد می شود. گاهی اوقات تشخیص آن دشوار است.

این مبدل از دو سنسور اکسیژن، یکی بالادست و دیگری پایین دست استفاده می کند. اگر این سنسور ها نتایج قابل متفاوتی تولید کنند، چیزی اشتباه است. گاهی اوقات خطا کاتالیست به دلیل خرابی و یا خطا در سنسور دوم اکسیژن است که می توان با حذف سنسور دوم اکسیژن چانگان CS35 این مشکل را برطرف نمود.

 

سنسور دوم اکسیژن چه نقشی در چانگان CS35 ایفا می کند ؟ 

2 سنسور اکسیژن میزان اکسیژن موجود در اگزوز  چانگان CS35 را اندازه گیری می کنند و سطح آن را به ایسیو خودروی شما گزارش می دهند. سنسورهای اکسیژن قبل و بعد از مبدل کاتالیزوری وجود دارد. سنسور اکسیژن بالادست میزان سوخت اضافه شده به مخلوط هوا/سوخت را کنترل می کند. سنسور O2 پایین دست از کارکرد مبدل کاتالیزوری اطمینان حاصل می کند.

اگر نسبت سوخت کم باشد (سوخت کافی در مخلوط وجود ندارد)، ولتاژ سنسور نسبتاً کم است – تقریباً 0.1 ولت. اگر نسبت سوخت غنی باشد (سوخت بیش از حد در مخلوط)، ولتاژ نسبتاً بالا است – تقریباً 0.9 ولت. هنگامی که مخلوط هوا/سوخت در نسبت استوکیومتری باشد، سنسور اکسیژن 0.45 ولت تولید می کند.

در صورتی که خطا کاتالیست در چانگان شما رخ دهد و یا شتاب آن ضعیف شود ، یکی از راه حل های احتمالی و موثر ، حذف سنسور دوم اکسیژن چانگان CS35 با ریمپ ایسیو می باشد.

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

حذف سنسور دوم اکسیژن چانگان CS35 _ ریمپ ایسیو چانگان CS35

ریمپ ایسیو چانگان CS35

 

حذف سنسور دوم اکسیژن چانگان CS35 در مرکز کاراک 

مرکز ریمپ ایسیو کاراک ، یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین مراکز ارائه دهنده خدمات ریمپ ایسیو است که بیش از صدها نمونه کار موفق در کارنامه خود دارد . حذف سنسور دوم اکسیژن چانگان CS35 یکی ازخدماتی است که می توانید در مرکز کاراک دریافت کنید. متخصصین ما با دانش و تخصص کافی و به کار گیری ابزار پیشرفته و بروز به شما کمک می کنند تا تغییرات دلخواهتان را در خودرو اعمال کنید و یا اصلاحات لازم را انجام دهید . پس از ارائه خدمات به شما ضمانت نامه کتبی داده می شود تا با خیالی آسوده خودرویتان را برانید و از تغییرات لذت ببرید.

می توانید با ما تماس بگیرید یا به صورت حضوری به تعمیرگاه مراجعه کنید و یا فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

 

فرم درخواست حذف سنسور دوم اکسیژن چانگان CS35

 

 

مختصری بر خودرو چانگان CS35

خودرو چانگان CS35 برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن در سال 2012 در معرض دید عموم به نمایش گذاشته شد و از اکتبر همان سال روانه بازار شد. این کراس اوور جمع و جور که پیش از عرضه رسمی با نام S101 نیز شناخته می‌شد، برای اولین با در سال 1393و به صورت وارداتی توسط سایپا به دست مشتریان ایرانی رسید.

چانگان cs35 از یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی به حجم 1.6 لیتر ؛ نیرویی معادل 113 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 160 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه دریافت می‌کند. نیروی حاصل از پیشرانه مذکور به واسطه جعبه‌دنده چهار سرعته اتوماتیک راهی چرخ‌های جلو می‌شود. این شاسی بلند دارای وزن 1270 است و قادر می باشد ظرف مدت زمان 15 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. همچنین این خودرو دارای بیشینه سرعت 180 کیلومتر بر ساعت و میانگین مصرف سوخت ترکیبی 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد.