برای دیدن تصاویر با اندازه واقعی ، روی آنها کلیک کنید.

تصویر قسمت جلویی لامبورگینی اوراکان

Lamborghini Huracan GT3 EVO 1

تصویر کنار لامبورگینی

Lamborghini Huracan GT3 EVO 2

تصویر پشت لامبورگینی

Lamborghini Huracan GT3 EVO 3

ماشین اسپرت لامبورگینی

Lamborghini Huracan GT3 EVO 4

تصویر بالای لامبورگینی

Lamborghini Huracan GT3 EVO 5

car racing

Lamborghini Huracan GT3 EVO 6

لامبورگینی  هوراکان

لامبورگینی هوراکان  ، اخرین نسل از مدل سانتگاتا شرکت لامبورگینی می باشد.

نام این مدل خودرو از یک گاومیش جنگنده در سال 1879 گرفته شده است.

این گاومیش تسلیم ناپذیر بارها در میدان نبرد به مبارزه پرداخته بود و ستاره ای بزرگ در دنیای گاوبازی به حساب می آمد.

 

مشخصات لامبورگینی هوراکان

  •   موتور:                                              5204 سی سی
  • تعداد سیلندر                                       10 سیلندر
  • جعبه دنده:                                          7 سرعته دوکلاچه
  •    ساختار:                                           تمام چرخ محرک
  • توان:                                                  603 اسب بخار
  •  گشتاور:                                             560 نیوتن متر
  •  شتاب گیری صفر تا صد کیلومتر:              2/3 ثانیه
  •  بیشینه سرعت:                                   325 کیلومتر بر ساعت
  •  وزن:                                                  1532 کیلوگرم

بهبودها

بعد از طراحی و ساخت نسخه ی پرفورمانته برا یاوراکان جاده ای  هوراکان ، لامبورگینی یک نسخه ی gt3 برای مدل مسابقه ای این

خودرو در نظر گرفته است.

این اتومبیل نسخه تکامل یافته gt3 است ، که در مسابقه رولکس ۲۴ دیتونا و ۱۲ ساعت سبرینگ عملکرد خیره کننده‌ای از خود نشان داده و ۱۲ نشان بین المللی کسب کرده بود.

در این نسخه به روز شده ، اسپلیتر جلو تغییراتی مثبت داشته و عملکر بهتری ارائه می دهد ،

جنس کاپوت این نسخه از لامبورگینی هوراکان از فایبرگلاس به فیبروکربن تغییر یافته است.

تغییرات اعمال شده بر جلوی پنجره ، ظرفیت خنک کنندگی رادیاتور را افزایش داده است.

در این نمونه سپر جلو به گونه ای بهینه سازی شده که خودرو داون فورس بیشتری در اکسل جلو تولید کند.

برای افزایش داون فورس ، هچنین قسمت عقب خودرو به یک باله باله بزرگتر فیبروکربنی مجهز شده است.

به علاوه بعضی  آپگریدهای مکانیکی نیز بر این خودرو انجام شده است.

جنس بازوهای سیستم تعلیق جلو از  فولاد به نوعی آلومینیومی خاص تغییر یافته .

در تعلیق عقب هم توپی چرخ، بلبرینگ‌ها و شفت‌های اکسل در مقایسه با مدل GT3  دچار تغییراتی شده اند.

از دیگر تغییرات  می‌توان به کمک فنرهای چهار جهته Ohlins، فرمان برقی الکتروهیدرولیکی و یک سیستم ABS جدید  نام برد.