Last Updated on می 16, 2022 by mohamadi

 

لامبورگینی Sesto Elemento شاهکاری از مهندسی بسیار سبک وزن است که تخصص برجسته کمپانی لامبورگینی را در تمام زمینه های فناوری فیبر کربن نشان می دهد . لامبورگینی Sesto Elemento با ساختار بسیار سبک وزن به لطف فناوری پیشرفته فیبر کربن، وزن کلی آن تنها 999 کیلوگرم  است.

 واحد قدرت V10 و سیستم چهار چرخ متحرک دائمی و  نسبت نیرو به وزن هیجان‌انگیز این خودرو که تنها 1.75 کیلوگرم در هر CV است، عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌کند.  0 تا 100 کیلومتر این خودرو در ساعت ،  تنها 2.5 ثانیه می باشد .

 

 

برای دیدن تصاویر  با سایز واقعی روی انها کلیک کنید.

ماشین-مسابقه-لامبورگینی-(1)

ماشین مسابقه لامبورگینی (1)

 

ماشین-مسابقه-لامبورگینی-(2)

ماشین مسابقه لامبورگینی (2)

 

ماشین-مسابقه-لامبورگینی-(3)

ماشین-مسابقه-لامبورگینی (3)

 

ماشین-مسابقه-لامبورگینی-(4)

ماشین مسابقه لامبورگینی (4)

 

 

ماشین-مسابقه-لامبورگینی-(5)

ماشین مسابقه لامبورگینی (5)

 

 

هنر کار با فیبر کربن 

اما چگونه لامبورگینی موفق به ایجاد چنین خودروی فوق‌العاده سبک وزن با تکنولوژی بالا شد؟ همه چیز در لامبورگینی  Sesto Elemento  از فیبر کربن ساخته شده است. بدنه فاقد رنگ است و از یک کامپوزیت پلاستیکی و فیبر کربنی مخصوص ساخته شده است که با لایه نازکی از رنگ براق با میکروکریستال های بازتابنده پوشانده شده است.

 

مطالب پربازدید : تقویت خودرو 

 

سبکی لامبورگینی sesto elemento 

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در کاهش وزن، ضروری بودن اجزا ، مفهومی که الهام بخش طراحی Sesto Elemento است. فضای داخلی ضروری است و فاقد هر گونه امکانات رفاهی معمولی یک خودروی جاده ای است. فقط فرمان، سرعت سنج دیجیتالی و تنها چند کنترل در کابین راننده قرار دارند. حتی هیچ صندلی وجود ندارد. در جای صندلی ، بالشتک مستقیماً به بدنه ثابت می شود تا یک صندلی شکل بگیرد.

 

درخواست ریمپ خودرو

 

شاهکاری از یک طراحی 

طراحی بیرونی که برای بیان قدرت خالص طراحی شده است، جهشی جدید برای لامبورگینی سنترو استایل است. مشخصات لامبورگینی معمولی است: خط گاندینی، ساده اما تیز، مشخصه ای است که آن را بلافاصله قابل تشخیص می کند. تمام جزئیات این خودرو ترکیبی از زیبایی و عملکرد است. ورودی هوای بزرگ زیر گلگیر باعث می شود هوا در امتداد شکاف های روی کاپوت جلو سر بخورد.

جریان ها توسط دو خط طراحی هدایت می شوند که از سقف به ورودی های شش ضلعی واقع در بالای موتور هدایت می شوند. شکاف های روی گنبد نیز به شکل شش ضلعی هستند و هوا را به بال بزرگ عقب منتقل می کنند که در زیر آن دو لوله اگزوز ساخته شده از Pyrosic، یک ماده کامپوزیت شیشه ای سرامیکی جدید، ظاهر می شوند.

مطالب پیشنهادی : ریمپ و اسپورتینگ خودرو

Sesto Elemento در نمایشگاه خودروی پاریس 2010، چهار سال قبل از هوراکان، که پیش‌بینی می‌کرد و نسبت‌های بسیار مشابهی دارد، رونمایی شد. تنها 20 نمونه تولید شد و هر کدام به قیمت 1.8 میلیون یورو فروخته شد. شما هرگز Sesto Elemento را در جاده نخواهید دید، زیرا هیچ یک از آنها مورد تایید خیابان نیستند. این خودرویی است که صرفاً برای پیست متولد شده است، و در اینجاست که می تواند احساساتی را که از هیچ رقیبی نمی ترسد، ابراز کند.