Last Updated on سپتامبر 20, 2022 by mohamadi

یکی از بهترین و موثر ترین راه ها برای تقویت خودرو برلیانس  320 ،  ریمپ ایسیو برلیانس H320  در مرکز کاراک می باشد . ریمپ پروگرام کامپیوتر و بهبود برنامه خودرو می باشد که یکی از نتایج آن بهینه سازی وضعیت برقی خودرو است ؛ که تاثیر چشمگیری در بهبود وضعیت اتومبیل شما خواهد داشت. یکی مهمترین مشکلات موجود در  این خودرو قدرت پایین و ضعف درسربالایی است که با ریمپ ECU این مشکل قابل رفع می باشد . در این مقاله یکی از نمونه های ریمپ برلیانس اچ 320 را مورد بررسی قرار خواهیم داد ، با ما همراه باشید .

 

 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

ریمپ ایسیو چیست ؟

با ریمپ ایسیو برلیانس 320 ، می توانیم پارامترهای کنترل کننده موتور را تغییر  دهیم تا به عملکرد پنهان موتور دست یابیم. ریمپ ایسیو برای قسمت های مختلفی از موتور قابل انجام است .  ریمپ ایسیو در مرکز کاراک برای مپ های مختلف بهینه می شود ، به عنوان مثال  مپ تقویت ، مپ احتراق یا مپ سوخت.

آنچه در اینجا اهمیت زیادی دارد این است که عملکردهای ایمنی کنترل موتور را فعال و دست نخورده می گذاریم. این نکته  جزء کاملاً کاربردی ریمپ در کاراک است ؛ چیزی که متأسفانه نمی توانید در مورد بسیاری ازمراکز تیونینگ  بگویید. هنگامی که محافظ قطعه غیرفعال می شود، آسیب شدید موتور می تواند پیامد آن باشد.

کنترل‌ کننده های موتور مدرن به علت الزامات قانونی بسیار پیچیده شده‌اند، به عنوان مثال. از نظر حفاظت از محیط زیست، سختگیرانه تر شده اند و  تیونرهای کمی هستند که  این عملکردها را به درستی درک کرد اند . تیم کاراک  بر اساس  تجربه چندین ساله خود در تیونینگ انواع خودروهای مسابقه ای و معمولی ، دانش لازم را برای دستیابی به یک نتیجه عالی برای موتور شما ، را دارد .  ما عملکرد موتور برلیانس 320 شما را باز می کنیم.

 

ریمپ ایسیو برلیانس H320

ریمپ برلیانس

 

 

ریمپ ایسیو برلیانس H320 چه نتایجی در بر خواهد داشت  ؟

 

رفع تاخیر پدال گاز (کپ دریچه گاز) پس از ریمپ ای سی یو اچ 320: با اصلاح جداول مربوط به پدال گاز و دریچه گاز و انجام ریمپ ecu تاخیر دریچه گاز رفع میگردد و رانندگی را لذت بخش می کند. 

رفع محدودیت سرعت توسط ریمپ ای سی یو برلیانس 320 : با توجه به اینکه بعضی از رانندگان تمایل به افزایش سرعت و شرکت در بعضی از مسابقات را دارند مرکز ریمپ ecu ، این محدودیت را رفع میکند. برای اطلاعات بیشتر به لینک مقابل بروید: برداشتن محدودیت سرعت

حذف کاتاف ( افزایش در حد استاندارد ) توسط ریمپ ای سی یو برلیانس 320 دنده ا ی :  افزایش کات آف تا هر محدوده ای قابل انجام می باشد اما شرکت ریمپ کاراک افزایش دور را نیز در محدوده استانداردی انجام می دهد. به درخواست مشتری کاتاف تا دور بالاتر امکان پذیر می باشد. برای اطلاعات بیشتر به لینک مقابل وارد شوید : حذف کاتاف

 

 

 

شماره تماس مشاوره : 09128079698 و یا فرم زیر را جهت تماس مشاورین با شما پر نمایید :

 

درخواست ریمپ خودرو

 

 

افزایش گشتاور: بهبود گشتاور نیز با ریمپ ایسیو برلیانس 320 امکان پذیر است

برنامه ریزی سنسور اکسیژن دوم:  سنسور دوم برای سرعت و شتاب خودرو ها یکسری محدودیت ها قائل میشود که در فول ریمپ برلیانس 320 این محدودیت ها در صورت تمایل مشتری برطرف میگردد . برای اطلاعات بیشتر به لینک مقابل  وارد شوید : ریمپ سنسور دوم اکسیژن

 

 ریمپ ایسیو برلیانس H320 در کاراک

ریمپ ایسیو اپدیت و از نو نویسی صفر و یک های  مربوط به ecu یا سفارشی کردن کدهای آن می باشد . که  در بهتر شدن  کارایی خودروی شما  کمک قابل  توجهی می کند . ریمپ ایسیو برلیانس H 320  خود را جدی بگیرید این کار یک کار بسیار عالی و به روز است .

شرکت کاراک  دارای ۲ متخصص مهندسی مکانیک و یک متخصص مهندسی آی تی برای برنامه نویسی و آپدیت برنامه های ای سی یو یا مغز خودرو شما می باشد . آپدیت ایسیو خود را به ما بسپارید و نتیجه ای با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دریافت نمایید .

شما میتوانید با تقویت موتوری و تعویض سوزن های انژکتور و شمع خودرو خود ، بر قدرت موتور خود بیش از پیش بیافزایید.

 

ریمپ ایسیو برلیانس 320 _ تقویت برلیانس با ریمپ ایسیو برلیانس

مرکز ریمپ ایسیو کاراک

 

پس بصورت خلاصه مجموع خدمات ریمپ ایسیو برلیانس شامل :

      • افزایش شتاب و توان خودرو
      • رفع  کپ دریچه گاز برقی
      • کاهش مصرف سوخت و افزایش شتاب
      • رفع محدودیت سرعت نهایی
      • تنظیم دمای کارکرد فن
      • تنظیم لرزش خودرو
      • روان شدن و افزایش شتاب اولیه و بهبود عملکرد موتور خودرو
      • افزایش کاتاف و حذف محدودیت سرعت

 

برای اطلاع از قیمت ریمپ ایسیو برلیانس 320 ، به لینک زیر مراجعه بفرمایید :

هزینه ریمپ

 

ویدیو ریمپ ای سی یو برلیانس H320 برای تقویت و شتاب بهتر

در فیلم ریمپ زیر که یکی از مشتریان فول ریمپ ایسیو است، تنها با برنامه ریزی ecu خدمات ریمپ ایسیو  را ارائه کردیم و شتاب را از 14 به12 ثانیه رساندیم

 

ریمپ ایسیو چگونه برلیانس اچ 320 چگونه انجام می شود ؟

این کار به چند روش مختلف انجام می شود. متداول ترین آن اتصال به پورت عیب یابی خودرو و reflash کردن نرم افزار روی ECU با یک نقشه استاندارد برای خودروی مورد نظر است. این کار به تجهیزات خاصی نیاز دارد. از آنجایی که همه این کارها با نرم افزار انجام می شود، یک نقشه جدید می تواند به سرعت در ECU وسیله نقلیه شما آپلود شود و اغلب می تواند در کمتر از یک ساعت تکمیل شود.

راه دوم، که نتایج بهتری به شما می‌دهد اما هزینه بیشتری دارد، این است که یک نقشه سفارشی برای وسیله نقلیه خود داشته باشید. ماشین یا ون به یک لپ‌تاپ متصل می شود ، اما به‌جای آپلود یک نقشه مجدد ، پارامترهای خودروی شخصی شما را می‌توان تغییر داد. این معمولاً با رفتن روی داینامومتر ترکیب می‌شود، بنابراین عملکرد خودرو و سوخت‌رسانی شما در تمام محدوده دور بررسی و اصلاح می‌شود.

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

 

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

زمان مناسب ریمپ برلیانس 320 چه موقع است ؟

اگر می خواهید عملکرد موتور خود را بهبود دهید، از مصرف سوخت خودرو خود ناراضی هستید اکنون زمان ریمپ خودرو شما فرا رسیده است .   اولین قدم و بهترین انتخاب ، بهینه سازی الکترونیک موتور برلیانس شما است. در بیشتر موارد ، افزایش عملکرد خودرو تا 20٪ با این اقدام قابل دستیابی است.

لطفاً به خاطر داشته باشید که باید خدمات ریمپ ایسیو را توسط افراد متخصص و با تجربه دریافت کنید .