Last Updated on اکتبر 1, 2023 by mohamadi
با ریمپ ایسیو می توان در برلیانس 220 بهبود های زیادی را اعمال نمود. حذف سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 برای رفع خطا کاتالیست و بهبود شتاب خودرو و رفع کپ آن ، با ریمپ ایسیو قابل انجام است. مرکز ریمپ ایسیو کاراک، از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات ریمپ ایسیو است که رانندگی ایمن و بهبود یافته ای را برای شما به ارمغان می آورد.
- حذف سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 با ریمپ ایسیو
- ریمپ ایسیو برلیانس 220 چگونه انجام می شود؟
- حذف سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 در مرکز کاراک
- لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک
- سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 چه وظیفه ای دارد؟
- دلیل حذف سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220
- مختصری بر خودرو برلیانس 220
حذف سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 با ریمپ ایسیو
ریمپ ایسیو از روش های مقرون به صرفه برای رفع مشکلات مربوط به سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 می باشد . با هزینه ای مناسب ، در زمانی کوتاه می توانید با ریمپ ایسیو و برنامه نویسی مجدد مپ ایسیو خودرو برلیانس 220 خود ، به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید.
ریمپ ایسیو برلیانس 220 چگونه انجام می شود؟
ریمپ ایسیو روشی است که در طی آن با تغییر مپ ایسیو خودرو اصلاحات و بهبود ها اعمال می شود. برای حذف سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 ، تکنسین ریمپ ابتدا با کابل مخصوص به ایسیو برلیانس شما متصل می شوند و پس از پردازش نرم افزار ایسیو ، کدهای مربوط به سنسور دوم اکسیژن را غیر فعال می کنند.
برنامه نویسی ECU نه تنها می تواند غیرفعال کردن سنسور دوم اکسیژن را ممکن سازد؛ بلکه ارقام قدرت و گشتاور موتور را بهبود می بخشد، پاسخ دریچه گاز را تیزتر می کند و باند قدرت را افزایش می دهد. این امر باعث میشود که انتقال نیرو بسیار سریعتر انجام شود، که به نوبه خود باعث میشود خودرو در رانندگی سرزندهتر و موتور انعطافپذیرتر شود. اغلب، تولید کننده قدرت خروجی خودرو را برای اینکه اطمینان حاصل شود خودرو در شرایط مختلف بهینه کارکند ، محدود می کند. اگر به عنوان یک علاقهمند به رانندگی، نیازی ندارید یا نمیخواهید چنین محدودیتهایی بر روی ECU وسیله نقلیهتان اعمال شود، با ریمپ ایسیو برلیانس 220 خود، میتوانید از قدرت و گشتاور پنهانی که در سیستم مدیریت موتور ماشین قفل شده است بهره ببرید.
مزیت اصلی دیگر نقشه برداری مجدد کاهش مصرف سوخت خواهد بود. با گشتاور اضافی – به ویژه در پایین محدوده دور – شما شاهد صرفه جویی در سوخت خواهید بود زیرا برای حفظ سرعت بزرگراه به ورودی گاز کمتری نیاز دارد. می توانید با دنده بالاتر با سرعت کمتر رانندگی کنید.
حذف سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 در مرکز کاراک
برای حذف سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 خود ، یکی از بهترین راه هایی که می توانید به کار بگیرید ، دریافت خدمات ریمپ ایسیو است؛ البته خدمات ریمپ ایسیو بسیار حساس است و در صورتی که توسط تکنسین باتجربه و حرفه ای انجام نگیرد، می تواند خرابی های بزرگ و پر هزینه ای را برای شما به همراه داشته باشد. در همین راستا ، مرکز ریمپ ایسیو کاراک را به شما معرفی می کنیم که می توانید با مشاهده نمونه های زیاد ریمپ ایسیو و حذف سنسور اکسیژن خودروهای مختلف در این مرکز ، از عملکرد آنها مطمئن شوید. همچنین برای رفاه حال مشتریان عزیز ضمانت نامه کتبی برای خدماتی که دریافت نموده اند، به آنها اعطا می شود.
با حذف سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 در مرکز کاراک ، می توانید به موارد زیر دست یابید :
- تبدیل تمامی خودرو های یورو 4 موجود در ایران به خودرو یورو 2
- برطرف کردن مشکلات مربوط به سنسور دوم اکسیژن با حذف آن
- از بین بردن کپ اولیه خودرو با حذف سنسور اکسیژن
- کاهش مصرف نسبی سوخت و افزایش شتاب خودرو با حذف سنسور اکسیژن
فرم درخواست حذف سنسور دوم اکسیژن
لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک
شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698
سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 چه وظیفه ای دارد؟
سنسور اکسیژن برلیانس220 ابزاری برای کنترل انتشار گازهای گلخانه ای است. این یک سنسور غلظت اکسیژن است که میزان اکسیژن باقیمانده گازهای خروجی را اندازه گیری می کند و سپس سیگنالی را به شکل ولتاژ الکتریکی به واحد کنترل موتور منتقل می کند. ولتاژ سنسور اکسیژن به واحد کنترل یا ایسیو این امکان را می دهد تا تشخیص دهد که آیا مخلوط خیلی غنی است یا خیلی رقیق . اگر مخلوط بیش از حد غنی باشد، واحد کنترل مقدار سوخت را در مخلوط کاهش می دهد و اگر مخلوط خیلی رقیق باشد، آن را افزایش می دهد.
در برخی خودروها همچون برلیانس 220 دو سنسور اکسیژن تعبیه شده است که وظیفه دومین سنسور اکسیژن نظارت بر عمکلرد کاتالیزور است. در صورتی که کاتالیزور دچار انسداد شود، دچار خرابی شود و یا نتواند عمل تصفیه را به خوبی انجام دهد ، سنسور دوم اکسیژن به ایسیو گزارش می دهد و چراغ چک خودرو روشن می شود.
دلیل حذف سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220
عملکرد سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 ، مشکلات متعددی را در خودروهایی که در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرند به وجود می آورد. سبب کاهش سرعت و شتاب اتومبیل می شود ، اسباب نارضایتی بسیاری از مالکان خودروهای یورو 4 را فراهم می آورد ، باعث کپ خودرو می شود و خطا کاتالیست را ایجاد می کند. در خودرو های مجهز به دو سنسور اکسیژن کیفیت سنسور دوم اکسیژن و ایسیو حساس تر بوده و جزیی ترین اختلال سبب عدم عملکرد صحیح خودرو و بروز مشکلاتی همچون کپ کردن اتومبیل ، روشن شدن چراغ چک و …. می شود.
بهترین ، موثرترین و کارآمد ترین روش برای رفع تمامی مشکلات مربوط به عملکرد سنسور دوم اکسیژن برلیانس 220 ، حذف این سنسور از مپ ایسیو با ریمپ می باشد. با این روش از شر تمامی مشکلات مرتبط با سنسور دوم اکسیژن رها خواهید شد. با این کار برلیانس 220 شما علاوه بر رهایی از مشکلات سنسور دوم اکسیژن ، افزایش شتاب ، افزایش توان و مصرف محسوسی را دارا می شود و عملا به یک خودرو یورو 4 تبدیل می گردد.
مختصری بر خودرو برلیانس 220
برلیانس H220 یکی از معدود هاچبکهای ریزنقش در سبد محصولات سایپا است که برای رقابت با محصولاتی همچون خودرو های پژو 207 و 206 وارد بازار ایران شد و کمابیش مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. برلیانس H220 از یک موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ مجهز به تکنولوژی VVT؛ با 103 اسب بخار نیرو و 138 نیوتن متر گشتاور استفاده میکند. این موتور با کمک یک گیربکس شش دنده اتومات یا 5 دنده دستی، خروجیهای خود را به چرخهای جلو خودرو ارسال میکند. حداکثر سرعت این خودرو در مشخصات آن 170 کیلومتر بر ساعت ذکر شده و مصرف سوخت ترکیبی آن در مدل دنده دستی 6.4 لیتر به ازای هر صد کیلومتر و در مدل اتومات 6.5 لیتر به ازای هر صد کیلومتر است.
درج دیدگاه