Last Updated on فوریه 20, 2023 by mohamadi

هر خودرویی صداهایی دارد که نشان از عملکرد صحیح آن می باشد ، اما گاهی این صداها از حالت استاندارد خود خارج می شود و موجب آزار راننده و سرنشینان می شود ؛ این مشکل حتی در خودرویی نظیر BMW 630i قابل مشاهده می باشد ، از دلایل اصلی به صدا افتادن این خودرو جاده ها  و مسیر های غیر استاندارد کشورمان می باشد . برای صداگیری BMW 630i به صورت تخصصی برای قسمت های مختلف این اتومبیل ، لازم است به یک تعمیرگاه مجرب و باتجربه مراجعه کنید که پیشنهاد ما به شما مرکز صداگیری کاراک می باشد ؛ در ادامه این مطلب شما را با خدمات صداگیری مرکز کاراک بیشتر آشنا می کنیم .

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

صداگیری BMW 630i در مرکز صداگیری کاراک

همانگونه که برای انتخاب پزشک مناسب خود حساسیت به خرج می دهیم ، لازم است برای انتخاب مرکز مناسب برای خدمات اتومبیل  bmw 630i نیز حساسیت به خرج دهیم ، زیرا یک مکانیک بی تجربه و فاقد دانش و مهارت لازم برای خدمات خودرو ، می تواند علاوه بر عدم برطرف کردن مشکل خودرو bmw 630i شما ، خسارات بزرگ و جبران  ناپذیری بر اتومبیل شما بگذارد.

صداگیری ، از جمله خدماتی است که امروزه برای کاهش سر و صدای اضافی خودرو و ایجاد آسایش روانی برای راننده  و سرنشینان ارائه می شود.

یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات صداگیری مرکز صداگیری کاراک می باشد ، که با سابقه ای طولانی و نیروی ماهر این خدمات را به بهترین حالت ممکن ارائه می دهند.

 

صداگیری bmw 630i

صداگیری داشبورد بی ام و 630ای

 

 صداگیری bmw 630 برای چه قسمت هایی انجام می شود ؟ 

صداگیری درب BMW 630i

درب خودرو از پرکاربردترین و مورد استفاده ترین قسمت های یک اتومبیل است که همین امر امکان به صدا افتادن آن را افزایش می دهد . زمانی که مراجعه کنندگان محترم برای مشکل سر و صدا درب خودرویشان مراجعه می کنند پس از کارشناسی مشخص می شود که علت به صدا افتادن این قسمت شل شدن پیچ ، شیشه بالابر و یا دستگیره می باشد .

در صورتی که چنین مواردی مشاهده نشد ، تکنسین کاراک با استفاده از عایق های استاندارد اقدام به رفع صدای مزاحم درب خودرو می نمایند . برای صداگیری درب خودرو بی ام دبیلو  630i نیز می توانید به مرکز کاراک مراجعه نمایید .

 

صداگیری داشبورد BMW 630i

داشبورد خودرو بی شک از پرکاربردترین و مهمترین قسمت های خودرو است که معمولا بیشتر از قسمت های دیگر اتومبیل به صدا می افتد . نصب دزدگیر ، باند و سایر لوازم جانبی و همچنین باز و بست غیر اصولی داشبود  علت به صدا افتادن آن می باشند . خدمات صداگیری داشبورد برای خودرو BMW 630i در کاراک قابل انجام می باشد .

برای رزرو نوبت و ارتباط با مجموعه کاراک ، کافیست فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

درخواست صداگیری خودرو

صداگیری سقف BMW 630i

سقف اتومبیل در معرض مستقیم تابش آفتاب قرار گرفته است که سرد و گرم شدن سبب انبساط و انقباض آن شده و باعث آن می شود که صداهای نامطلوبی از این قسمت به گوش برسد . همچنین خمل بار سنگین در باربند سبب بروز چنین مشکلی می شود .

مطالب پیشنهادی : تقویت خودرو در مرکز کاراک 

 

صداگیری طاقچه عقب BMW 630i

از دلایل اصلی به صدا افتادن طاقچه عقب ماشین نصب باند و باز و بست غیر اصولی این قسمت می باشد . در مرکز کاراک ، قسمت مورد نظر شما برای صداگیری به صورت دقیق کارشناسی می شود و پس از یافتن علت هزینه هرفع آن به شما اعلام می گردد که در صورت رضایت شما ، متخصصین ما  اقدام به صداگیری خودرویتان می نمایند .

 

صداگیری داشبورد bmw 630i _ صداگیری bmw 630i

صداگیری تهویه مطبوع

 

صداگیری اتاق BMW 630i 

صداگیری اتاق BMW 630i شامل صداگیری 6 ستون ، 4 درب و داشبورد می باشد که ممکن است به مدت یک روز کامل به طول بیانجامد . علت به صدا افتادن اتاق خودرو می تواند اغلب مواردی نظیر تصادف و حمل سرنشین بیش از ظرفیت و توان ماشین باشد .

 

ویدیو صداگیری BMW 630i در مرکز کاراک 

در ویدیو زیر نمونه ای از صداگیری خودرو BMW 630i در مرکز کاراک را مشاهده می نمایید که نتیجه ای مطلوب به همراه داشته است .



 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

چگونه از به صدا افتادن BMW 630i جلوگیری کنیم ؟ 

  • برخی از کارهایی که می توان برای جلوگیری از به صدا افتادن خودرو bmw 630i انجام داد به شرح زیر می باشد :
  • استفاده از تایرهای استاندارد و مناسب خودرو شما
  •  لرزشگیرها را در کفپوش ماشین خود اضافه کنید
  • استفاده از عایق صدا در صندوق عقب
  • رانندگی استاندارد با سرعت مناسب
  • عبور با سرعت استاندارد از سرعت گیرها
  •  تقویت پنجره ماشین (شاید برای همه مقرون به صرفه نباشد)
  • عایق بندی سقف ماشین

 

صداگیری قاب فرمان bmw 630i _ صداگیری bmw 630i

صداگیری فرمان بی ام و 630

 

پاسخ به سوالات رایج شما  

صداگیری bmw 630 چقدر زمان می برد ؟

مدت زمان انجام صداگیری برای قسمت های مختلف متفاوت است . زمان لازم برای صداگیری طاقچه خودرو نیز چیزی بیش از یک تا دو ساعت نخواهد بود. زمان صداگیری سانروف بین ۶ ساعت تا یکروز است. زمان صداگیری هر رودری یک ساعت و هر ستون نیم ساعت، داشبورد خودروهای ساخت داخل نیز به چیزی نزدیک 5 تا 7 ساعت زمان احتیاج دارد.

 

هزینه لازم برای صداگیری بی ام و 630 آی چقدر است ؟

هزینه صداگیری به علت سر و صدا بستگی دارد . متخصین ما پس از کارشناسی خودرو شما ابتدا هزینه لازم را به شما اعلام می کنند و در صورت تایید شما ، اقدام به صداگیری می نمایند .

 

چه قسمت هایی از خودرو را می توان صداگیری کرد ؟

صداگیری بی ام و 630 آی برای درب ، داشبورد ، ستون ها ، سقف و سانروف ،  کف خودرو ، بدنه خودرو و زاپاس قابل انجام می باشد .

 

بررسی bmw 630i

به عقیده کارشناسان شرکت، در طراحی بی ام و 630 آی از کوسه الهام گرفته شده که در واقع نمادی از قدرت و اقتدار است. این خودرو، کوپه ای اسپورت است که طرفداران خاص خود را دارد. همانند رسم شرکت در طراحی همه خودروهای خود، در قسمت جلویی، شاهد دو پنجره بزرگ کلیه ای شکل هستیم که درکنار چراغ های کشیده، خودنمایی می کند. در این خودرو برای کاهش وزن از پنل های آلومینیومی استفاده شده است.

از طرفی، طراحی سقف به حالت شیب دار است که حالتی تهاجمی تر به آن داده است.در بی ام و 630 آی بر خلاف دیگر نمونه های سری 6، خبری از خط حجیم کنار خودرو نیست و شما با درهای صاف و ساده رو به رو هستید. در قسمت عقب نیز، دو اگزوز در دو سمت سپر عقبی دیده می شود، به اضافه چراغ هایی با طراحی بی نظیر که جدا از در صندوق عقب هستند.

 

مشخصات فنی bmw 630i

bmw 630i یکی از پیشرانه‌ های سری بی ام دبلیو ان 53 با کد N53B30-O0 را به کار گرفته است. این پیشرانه‌ قدرتمند مشابه سایر پیشرانه ‌های این خانواده، از آرایش شش سیلندر خطی (I6) همراه با دو میل سوپاپ بالاسری بهره می ‌برد. پیشرانه‌ های سری ان 53 از سال 2006 تا 2011 به تولید رسیدند و آخرین پیشرانه‌ های شش سیلندر خطی کمپانی بی ام دبلیو هستند تا پیشینه‌ تولید مداوم پیشرانه‌ هایی با این آرایش که از سال 1968 ادامه داشته است، در این نقطه بسته شود.

پیشرانه‌ 3.0 لیتری (2996 سی سی) بی ام دبلیو 630 آی توانایی تولید حداکثر توان 200 کیلووات (272 اسب بخار) در دور موتور 6700 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر در 2750 دور بر دقیقه را دارد. صفر تا صد کیلومتر بر ساعت 630 آی با کمک این پیشرانه و یک گیربکس 6 سرعته‌ اتوماتیک 6.6 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن معادل 249 کیلومتر بر ساعت برآورد شده است. مصرف سوخت این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر رانندگی در شهر 14 لیتر، در بزرگراه 7 لیتر و مصرف سوخت ترکیبی آن 9.5 لیتر است.