Last Updated on مارس 5, 2024 by mohamadi

سر و صدا از مشکلات رایجی است که رانندگان با آن سر و کار دارند. با توجه به تعدد مراجعینی که به تعمیرگاه صداگیری کاراک مراجعه می کنند می توان دریافت که اغلب رانندگان با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. داشبورد خودرو از بخش های مهم و پرکاربرد اتومبیل و از طرفی بخشی است که احتمال به صدا افتادن آن زیاد است. در این پست ، ضمن بررسی صداگیری داشبورد رونیز ، خدمات قابل ارائه در صداگیری خودرو کاراک را به شما معرفی خواهیم کرد. 

دسترسی سریع به مطالب :

 

چرا داشبورد رونیز به صدا می افتد ؟ 

داشبورد بخشی از کابین داخل خودرو است که در جلوی آن قرار می گیرد. این پنل بخش های مختلف خودرو را میزبانی می کند و علاوه بر این به یک جداکننده بین جلوی خودرو و راننده تبدیل می شود. طراحی داشبورد بسته به برند و ویژگی‌های مورد استفاده بسیار متفاوت است و دارای پیچیدگی و اجزا زیادی است.

داشبورد به دلایل متعددی ممکن است به صدا بیافتد و موجب آزار و اذیت راننده و سرنشینان شود. مشکلات مکانیکی ، مشکلات برقی و مشکلات بدنه می توانند از عوامل به صدا افتادن داشبورد رونیز شما باشند. در بخش درونی داشبورد خودرو قطعات زیاد و سیم کشی گسترده قرار گرفته است و آسیب و مشکل در هریک از این بخش ها، موجب به صدا افتادن داشبورد نیسان رونیز شما می شود.

قطع شدن سیم کشی زیر داشبورد رونیز می تواند باعث به صدا افتادن داشبورد شود. باز و بست غیر اصولی داشبورد و نصب لوازم جانبی نیز از عوامل به صدا افتادن داشبورد اتومبیل شما هستند. تصادف و آسیب به پنل داشبورد یکی از عوامل اصلی در به صدا افتادن این بخش است. برای صداگیری داشبورد رونیز می توانید روی خدمات مرکز صداگیری کاراک حساب کنید.

 

صداگیری داشبورد رونیز - صداگیری داشبورد رونیز

صداگیری داشبورد رونیز

صداگیری داشبورد رونیز در مرکز صداگیری کاراک 

سر و صدا داشبورد احتمالاً یکی از آزاردهنده مشکلاتی است که هنگام رانندگی ایجاد می شود. این یک صدای بی پایان است که درست از داخل ماشین شما می آید. صدای داشبورد معمولاً به دلیل ارتعاش دو قسمت داشبورد مجاور در برابر یکدیگر ایجاد می شود. ( یا سایر دلایلی که در بالا به آنها اشاره کرده ایم ) . مرکز صداگیری کاراک در کنار شما است تا این مشکل را برای شما حل کند. به جای اینکه به فکر تعویض داشبورد خودرو خود باشید، کافی است به کاراک بیایید و بهترین خدمات صداگیری داشبورد رونیز را از ما با ضمانت نامه کتبی دریافت کنید.

تکنسین کاراک ، ابتدا خودرو شما را بررسی و تست می کنند تا صداها را بشنوند و تشخیص دهند این صداها از کجا و به چه دلیل به گوش می رسند. سپس هزینه لازم برای رفع این صداها به شما اعلام می شود و در صورت رضایت شما ، صداگیری داشبورد رونیز انجام می گیرد.

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 ویدیو صداگیری داشبورد رونیز در کاراک

 

در ویدیو بالا صداگیری داشبورد رونیز در مرکز صداگیری کاراک را می توانید مشاهده کنید. 

 

 در مرکز صداگیری کاراک چه خدماتی می توانید دریافت کنید؟

مرکز تخصصی صداگیری کاراک در کنار شما است تا بهترین خدمات را برای رفع سر و صدا در خودرو خود دریافت کنید. علاوه بر صداگیری داشبورد رونیز می توانید خدمات صداگیری  را برای انواع خودروهای دیگر و همچنین برای بخش های دیگر ماشین دریافت کنید. به صورت کلی خدمات صداگیری در کاراک برای بخش های زیر قابل ارائه می باشند :

  1. صداگیری درب خودرو : درب خودرو از پرکاربردترین بخش های آن است و ممکن است به دلایلی همچون تصادف ، قرار گرفتن در معرض سرما و گرما و باز بست غیر اصولی به صدا بیافتد.
  2. صداگیری داشبورد : داشبورد شما بنا به دلایلی که در بالا ذکر کردیم ، ممکن است نیاز به صداگیری پیدا کند .
  3. صداگیری طاقچه عقب : یکی از رایج ترین دلایل به صدا افتادن طاقچه عقب ماشین ، نصب غیراصولی باند می باشد.
  4. صداگیری ستون : ستون ها نیز ممکن است به دلیل تصادف دچار ضربه و آسیب شده و به صدا بیافتند.
  5. صداگیری سقف و سانروف

 

صداگیری داشبورد رونیز - nisan roniz dashboard

nisan roniz dashboard

 

 مختصری بر خودرو نیسان رونیز 

نیسان رونیز نخستین بار در سال 1382 وارد بازار کشور شد و تا سال 1389 که خودروسازان تصمیم به توقف تولید خودروهای فاقد ترمز ABS گرفتند روی خط تولید پارس خودرو قرار داشت. رونیز  نامی ایرانی است و این خودرو در بازار جهانی با نام اکسترا شناخته می‌شود. رونیز روی شاسی همان نیسان پیکاپ طراحی و ساخته شده است و به همین دلیل یک اس یو وی تمام عیار سنتی است. در حقیقت این خودرو نسخه اس یو وی از همان نیسان پیکاپ است. رونیز با ظاهری که ما دیدیم بین سال‌های 1999 تا 2004 روی خط تولید جهانی قرار داشت و البته ظاهر آن در برخی بازارها متفاوت است. نسخه عرضه شده در ایران ظاهری دقیق مشابه نسخه آسیایی اکسترا دارد که در بازار چین با نام نیسان پالادین عرضه شده بود.