Last Updated on مارس 31, 2023 by mohamadi

در صورتی که راننده اتومبیل هستید باید بدانید که سر و صدا یکی از بدترین مشکلاتی است که می تواند گریبان راننده را بگیرد و رانندگی را به امری خسته کننده تبدیل کند. این صداهای نامطلوب همچنین می توانند موجب نگرانی شوند . تعمیرگاه تخصصی صداگیری خودرو کاراک می تواند به شما کمک کند تا سفری آرام داشته باشید . صداگیری لکسوس IS 200 ، لکسوس IS 250 و لکسوس IS 300 تقریبا مشابه یکدیگرند . در این پست به بررسی صداگیری این خودرو می پردازیم . 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

صداگیری اتاق لکسوس IS 250 , IS200 , IS300

صداهایی که به مرور زمان در اتاق خودرو به وجود می‌آیند، دلایل گوناگونی می‌توانند داشته باشند. نکته حائز اهمیت این است که این صداها قابل برطرف شدن هستند. هزینه صداگیری خودرو با توجه به نوع خودرو و نوع صدا متفاوت است، طبیعی است که این هزینه در خودروهای داخلی مناسبتر از خودروهای خارجی است.

منظور از صداگیری اتاق لکسوس آی اس 250 چیست؟ چنانچه حین رانندگی و مخصوصا عبور از دست اندازها وجود صداهایی در اتاق خودرو حس کردید که غیر طبیعی هستند و در اوایل این صداها وجود نداشتند بایستی نسبت به صداگیری خودرو خود اقدام نمایید. برای صداگیری اتاق خودرو ابتدا خودرو توسط کارشناسان مرکز صداگیری خودرو کارشناسی می شود که محل اصلی به وجود آمدن صدا شناسایی شود. سپس علتی که باعث ب

ه وجود آمدن صدا می‌شود بررسی می‌گردد و کارشناسی می‌شود که آیا صدا با توجه به علتی که دارد قابل برطرف شدن است یا خیر.

اگر صدایی در خودرو باشد که قابل برطرف کردن نباشد، قبل از انجام کار کارشناسان خودرو به شما اطلاع خواهند داد. اما در اکثر مواقع تمام صداهای ناهنجار اتاق خودرو قابل برطرف کردن است. مرکز کاراک پس از اتمام کار به شما گارانتی ارائه می‌دهد و در آن ذکر می‌شود که اگر صدایی برگردد بدون دریافت هزینه برطرف خواهد کرد. پس نگرانی از بابت برگشت صداها نباید داشته باشید.

 

نمونه کار صداگیری اتاق لکسوس آی اس 250 در مرکز صداگیری خودرو کاراک

صداگیری اتاق خودرو

صداگیری لکسوس IS 250

 

 صداگیری داشبورد لکسوس IS 250 و IS 300 و IS 200

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین قسمت‌های خودرو که در برگیرنده آپشن‌های زیادی است، داشبورد خودرو است. داشبورد لکسوس IS 250 دارای جزئیات و آپشن‌های زیادی است و از متریال باکیفیتی نیز ساخته شده است. کیفیت بالای محصولات لکسوس باعث شده است که این خودرو نسبت به خودروهای دیگر دیرتر به صدا بیافتد و شاید هم اصلا به صدا نیفتد. در هر صورت وجود هر گونه صدا در این خودرو بسیار آزاردهنده و دور از انتظار است. به همین علت اگر داشبورد خودروی لکسوس آی اس 250 به صدا افتاد بایستی نسبت به برطرف کردن صداهای آزاردهنده آن اقدام کنید.

یکی از مراکز معتبری که خدمات صداگیری خودرو را به صورت تخصصی برای خودروهای خارجی انجام می‌دهد، کاراک است. این مرکز با دارا بودن افراد متخصص و مجرب در زمینه صداگیری خودرو، صداهای آزاردهنده شبیه تق تق ، جیر جیر، وز وز و امثال اینها را به صورت تضمینی برطرف می‌کند. صداگیری داشبورد لکسوس آی اس 250 شامل تمام اجزای داخلی و خارجی داشبورد خودرو می‌شود از جمله درب داشبورد، پشت آمپر، فرمان، کنسول وسط، ضبط، دریچه تهویه هوا و …. . اما همیشه لازم نیست که صداگیری داشبورد به صورت فول انجام شود و گاهی با صداگیری یک قطعه کوچک از داشبورد خودرو، صداهای داشبورد کاملا برطرف خواهند شد.

 

 صداگیری درب لکسوس IS 200 ، 250 ، 300 

دومین قطعه در خودرو که پس از داشبورد بیشتر به صدا می‌افتد، درب خودرو است. درب خودروی لکسوس آی اس 250 از جمله قطعاتی در این خودر است که بیشتر به صدا می‌افتد و دلایل به صدا افتادن این قسمت از حودرو می‌تواند نصب دزدگیر و باند، عبور از چاله ها و موانع با سرعت زیاد باشد. گاهی صداهای آزاردهنده درب خودرو لکسوس آی اس 250 در نتیحه خرابی یکی از قطعات داخلی و در برخی موارد در نتیجه شکستگی و فرسودگی قطعات است. برای مشخص شدن علت دقیق صدا بایستی حضوری به این مرکز مراجعه نمایید.

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 آیا پس از صداگیری لکسوس IS 250  امکان برگشت صدا وجود دارد ؟ 

احتمال برگش ت صداهای خودرو پس از صداگیری بسیار کم است اما این احتمال صفر هم نیست. خودروهایی هم هستند که پس از مدتی برخی از صداهای آن‌ها برمی گردند. این مورد بیشتر در خودروهای آفرودی و خودروهایی که با سرعت زیاد از موانع عبور می‌کنند اتفاق می‌افتد. در هر صورت اگر صدایی پس از صداگیری در مرکز کاراک برگردد، این ضمانت به شما داده می شود که بدون دریافت هزینه صدا برطرف گردد.

تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک از پیشرفته ترین مراکز صداگیری اتاق ماشین خودرو است که با دارا بودن نیروهای متخصص و مجرب که سابقه 15 ساله در این زمینه دارند توانسته‌اند بیش از 5 هزار خودرو را صداگیری  کنند و رضایت مشتریان زیادی را در این زمینه جلب نمایند. مرکز کاراک همواره در جهت رضایت مشتریان خدمات ارائه می‌دهد و در صورت نارضایتی وجهی دریافت نخواهد کرد.

 

درخواست صداگیری خودرو

 

قسمتهای دیگر اتاق خودرو لکسوس که قابل صداگیری هستند، شامل :

  • صداگیری سانروف لکسوس
  • صداگیری ستون های لکسوس آی اس 250
  • صداگیری صندوق عقب لکسوس
  • صداگیری طاقچه لکسوس
  • صداگیری بدنه خودرو لکسوس

 

ترمیم چرم و پوسته داشبورد لکسوس در مرکز کاراک 

از خدمات دیگری که مرکز کاراک برای خودروی لکسوس ارائه می‌دهد ترمیم چرم و پوسته داشبورد لکسوس است. در بسیاری از مواقع مراجع کنندگان به مرکز کاراک درخواست ترمیم پوسته داشبورد خودرو خود را داشتند که این درخواست زیاد باعث شد مرکز کاراک از وجود متخصصینی در این زمینه بهره ببرد.

اگر داشبورد خودروی شما دچار پوسیدگی، خراش، آفتاب سوختگی شده است، و ظاهر داشبورد خودرو شما زشت شده است، می‌توانید با مراجعه به این مرکز درخواست ترمیم پوسته داشبورد لکسوس آی اس 250 خود را بدهید. اینکه پوسته داشبورد خودروی شما قابل ترمیم است یا خیر فقط با مراجعه به این مرکز و کارشناسی خودرو می‌توان به طور قطع گفت. اگر عمق پارگی داشبورد زیاد باشد اصولا نمیشه خدماتی ارائه داد.

 

صداگیری لکسوس 300 IS

صداگیری لکسوس ای اس 300

 

انواع صداهایی که ممکن است در لکسوس  IS 200 ، 250 ، 300 بشنوید 

یکی از مواردی که بسیاری از مردم هنگام انتخاب یک ماشین جدید نادیده می گیرند این است که چقدر سواری آرام است. برای برخی افراد، سر و صدا می تواند حواس را پرت کند. این می تواند محرکی برای شرایط پزشکی مانند میگرن باشد، می تواند به خستگی راننده بیافزاید و سطح صدا می تواند به کودکان شما در سفرهای طولانی کمک کند یا مانع از خوابیدن آنها شوند.

 

1. صدای موتور

یکی از واضح ترین صداهایی که یک خودرو ایجاد می کند از موتور می آید. یکی ازدلایل سر و صدا در این بخش وجود مشکل در دسته موتور و یا کاتالیزور می باشد . همچنین مسدود شدن مبدل کاتالیزوری می تواند صداهای زیادی به کابین لکسوس شما وارد کند . پر سر و صداترین موتورها در خودروهای اسپورت یافت می شوند – بنابراین اگر رانندگی آرام را دوست دارید از آنها اجتناب کنید.

 

2. صدای جاده

کنترل سر و صدای جاده کمی سخت تر است زیرا برخی از عوامل خارج از کنترل شما هستند. جاده‌های خیس بیشتر از جاده‌های خشک سر و صدای بیشتری ایجاد می‌کنند و جاده‌های ناهموار نسبت به جاده‌های هموار به رانندگی با صدای بلندتری منجر می‌شوند. کار زیادی برای کاهش صدا خود در این شرایط وجود ندارد که بتوانید انجام دهید. با این حال، آنچه در کنترل شما است لاستیک ها هستند. لاستیک‌های آج پهن‌تر بیشترین صدا را ایجاد می‌کنند، که می‌تواند با چگالی لاستیک نیز تغییر کند. در نهایت، اگر می‌خواهید تغییرات مثبتی ایجاد کنید، هرچه لاستیک نرمتر و دارای آج های نازک تری باشد کم صدا تراست .

 

3. صدای باد

صدای باد فقط مربوط به شرایط آب و هوایی نیست.  وقتی باد از روی ماشین می گذرد، وقتی با لوازمی مانند دستگیره در و آینه بغل برخورد می کند و از شکاف هایی که در خودرو وجود دارد عبور می کند صدا ایجاد می کند. اگر لوازم جانبی در لکسوس خود اضافه کرده باشید، صدای باد را افزایش خواهید داد. سازندگان سخت کار می کنند تا ضریب درگ پایینی ایجاد کنند تا صدا را به حداقل برسانند.

 

4. سبک رانندگی

این صدا کاملا به عهده شماست. سبک رانندگی شما تأثیر زیادی بر سطح سر و صدا دارد. اگر دور موتور خود را زیاد بالا ببرید ، صدای زیادی ایجاد خواهید کرد که بسیار منطقی است. عبور با سرعت از سرعت گیرها و موانع ، شکستگی آسفالت و … می تواند در مرور زمان صداهای نامطلوب زیادی در خودرویتان ایجاد کند و لازم شود به تعمیرگاه صداگیری کاراک بیایید و خدمات صداگیری لکسوس را دریافت نمایید .