Last Updated on آگوست 24, 2023 by mohamadi

آیا خودرو شما دچار کپ شده است ؟ خطا کاتالیست را در خودرو تیگو خود تجربه می کنید ؟ دنبال بهترین راه حل برای این مشکل هستید ؟ به مرکز کاراک بیایید و بهترین خدمات را از ما دریافت کنید. با ریمپ ایسیو و حذف سنسور دوم اکسیژن تیگو می توانید این خطا را رفع نموده و شتاب را به اتومبیلتان بازگردانید . 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

چرا سنسور دوم اکسیژن تیگو را حذف کنیم ؟ 

زمانی که چراغ چک خودرو شما روش می شود یا زمانی که احساس می کنید خودرویتان دچار کپ اولیه شده و یا حتی حین حرکت نیز دچار کپ می شود ، حذف سنسور دوم اکسیژن تیگو می تواند شما را از شر این چنین مشکلاتی خلاص کند .

ریمپ ecu و حذف سنسور دوم اکسیژن ،  سبب افزایش شتاب  تیگو و افزایش گاز این ماشین می شود ، با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن تغییر محسوسی در قدرت اولیه و ثانویه موتور دیده می شود به این صورت که دور گرفتن خودرو در لحظات اولیه توسط راننده حس میگردد . با ریمپ ایسیو می توانید این سنسور را غیر فعال نموده و بدونه هزینه های گزاف و تغییرات مکانیکی ، شتاب خودرویتان را بازگردانید .

 

حذف سنسور دوم اکسیژن تیگو _حذف سنسور دوم اکسیژن tiggo

حذف سنسور دوم اکسیژن tiggo

 

سنسور دوم اکسیژن تیگو چه وظیفه ای دارد ؟

سنسور اکسیژن تیگو  ابزاری برای مدیریت انتشار گازهای گلخانه ای موتورهای بنزینی، دیزلی و گازی است. این قطعه ، یک سنسور برای سنجش غلظت اکسیژن است که میزان اکسیژن باقیمانده در گازهای خروجی را اندازه گیری می کند و سپس سیگنالی را در قالب یک ولتاژ الکتریکی به سیستم مدیریت موتور ارسال می کند. ولتاژ سنسور اکسیژن به واحد کنترل این امکان را می دهد تا تشخیص دهد که آیا مخلوط خیلی ضعیف یا غنی است. واحد کنترل مقدار سوخت را در صورت غنی بودن زیاد کاهش می دهد و اگر خیلی ضعیف باشد آن را افزایش می دهد.

در بعضی از خودروها دو سنسور اکسیژن در مسیر دود خروجی موتور استفاده شده است. که تمام خودروهای چینی مدل 92 به بالا 2سنسور اکسیژن دارند. که یکی از سنسورهای اکسیژن قبل از کاتالیست معمولا روی مانیفولد دود و دیگری بعد از کاتالیست قرار می گیرند که سنسور اکسیژن دومی ( پائین دست ) جهت کنترل عملکرد کاتالیست مورد استفاده قرار گرفته است . این سنسور می تواند باعث ایجاد مشکلات و خطاهایی در کاتالیزور خودرو شود ؛ با  ریمپ tiggo  و حذف سنسور دوم اکسیژن tiggo این مشکل قابل رفع می باشد .

حذف سنسور دوم اکسیژن تیگو _ ریمپ ایسیو تیگو

ریمپ ایسیو تیگو در مرکز کاراک

 

خطا کاتالیست تیگو چگونه قابل رفع است ؟

یکی از مشکلات اساسی و مهمی که سنسور دوم اکسیژن می تواند در خودرو تیگو شما ایجاد کند ، خطا کاتالیزور می باشد . با توجه به کیفیت پایین بنزین در کشور ما ، کاتالیزور زودتر از موعد خراب شده و یا مسدود می گردد ؛ در این حالت سنسور دوم اکسیژن که مسئول عملکرد کاتالیزور است سیگنالهایی را به ایسیو ارسال می کند و ایسیو را متوجه مشکل می کند و در نهایت چراغ چک موتور تیگو شما روشن می شود . گاهی افراد به علت قیمت زیاد کاتالیزور اقدام به حذف و یا تخلیه آن می کنند که در این حالت نیز خطا کاتالیست رخ می دهد و چراغ چک روشن موتور روشن خواهد بود .

نصب هدرز و برخی قطعات تقویتی دیگر نیز موجب بروز چنین وضعیتی می شود ؛ رفع این مشکلات باریمپ ایسیو تیگو  و حذف سنسور دوم اکسیژن تیگو قابل انجام است .

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 حذف سنسور دوم اکسیژن تیگو در کاراک

رفع خطای کاتالیست و خطای سنسور دوم اکسیژن tigo ۷ و tigo ۵ به یک صورت انجام می شود. یکی از خدمات مرکز ربمپ کاراک برای tigo برنامه ریزی کاتالیست و حذف سنسور دوم اکسیژن tiggo است که سبب افزایش گاز  تیگو و حذف چراغ چک بدلیل خطای سنسور اکسیژن دوم می شود ، کاراک موفق شده افزایش شتاب tiggo  را با روش های مختلفی انجام دهد که یکی از روش های افزایش گاز ماشین با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن است .

تیگو را می توان با برنامه ریزی سنسور اکسیژن به شتاب مطلوب رساند. افزایش شتاب و قدرت خودرو تیگو5 و تیگو7 چشمگیر است و بر اساس نمونه های موفق و رضایت مالکان ، با این روش می توان به نتایج قابل قبولی دست یافت . حذف سنسور دوم اکسیژن در مواردی که خودرو خطای کاتالیست و یا خطای خرابی سنسور دوم اکسیژن میدهد در دستور کار قرار میگیرد. متخصصین ریمپ ایسیو در مرکز کاراک به شما کمک می کنند تا با کمترین زمان و مناسب ترین هزینه این مشکل را بر طرف کنید .

برخی دلایل حذف سنسور دوم اکسیژن به شرح زیر است :  

  1. خرابی کاتالیزور و تعویض آن
  2. خرابی سنسور اکسیژن ( دوم ) و تعویض سنسور دوم اکسیژن
  3. خرابی سنسور یا مدار سیم کشی و حذف سنسور دوم اکسیژن tiggo از ecu ( نرم افزاری )

 

با برنامه ریزی تخصصی سنسور دوم اکسیژن تیگو در مرکز کاراک ، به شتاب قابل توجهی دست پیدا می کنید ، کافی است فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

فرم درخواست ریمپ سنسور دوم اکسیژن تیگو 

درخواست ریمپ خودرو

 

هزینه برنامه ریزی سنسور دوم  اکسیژن تیگو چقدر است ؟

  1. تعویض کاتالیزور حدود 1.300.000 تومان
  2. تعویض سنسور اکسیژن 490.000
  3. حذف سنسور دوم اکسیژن tigo از طریق نرم افزار 350.000