Last Updated on اکتبر 16, 2022 by mohamadi
یکی از رایج ترین مشکلاتی که رانندگان از آن شکایت دارند ، سر و صدا اضافی است که پس از مدتی استفاده از خودرو هویدا می شود . در کشورما نه تنها این مشکل در خودرو های ایرانی وجود دارد ، بلکه اتومبیل های خارجی نظیر کوراندو پس از مدتی دچار مشکل سر و صدا می شوند . مرکز کاراک ، صداگیری کوراندو و دیگر خودروهای داخلی و خارجی را با متریال با کیفیت و روش های مختلفی انجام می دهد .
- چرا خودرو به سر و صدا می افتد ؟
- کاراک ، بهترین مرکز صداگیری خودرو
- صداگیری کوراندو در کاراک چگونه انجام می شود ؟
- لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک
- بررسی خودروی سانگ یانگ کوراندو
چرا خودرو به سر و صدا می افتد ؟
دلایل بسیاری برای یه صدا افتادن خودرو وجود دارد که اصلی ترین آن وضعیت بد جاده ها و دست انداز های غیر استاندارد می باشد. یکی دیگر از دلایل به صدا افتادن خودرو ، کیفیت بد متریال و ساختار خود اتومبیل است که آن را به سرعت در معرض آسیب و مشکل قرار می دهد .
سبک رانندگی نیر تاثیر بسیاری بر به صدا افتادن خودرو دارد ، هر چه سریعتر برانید و با سرعت از سرعت گیرها عبور کنید ، احتمال خرابی و به صدا افتادن اتومبیل شما بیشتر خواهد شد . از این رو اگر به دنبال راهی برای جلوگیری از بروز سر و صدا در کابین خودرو خود هستید ، بهترین راه اصلاح سبک رانندگی است .
گاهی اوقات با وجود استاندارد بودن سبک رانندگی ، باز هم مشاهده می کنیم که خودرو به صدا می افتد ، در این هنگام مرکز صداگیری کاراک به یاری شما می آید تا لذت رانندگی را برایتان بازگرداند . صداگیری کوراندو یکی از چند صد نمونه صداگیری در کاراک می باشد که نتیجه ای مطلوب به همراه داشته ، در ادامه به بررسی آن می پردازیم .
کاراک ، بهترین مرکز صداگیری خودرو
صداگیری کوراندو با ضمانت و گارانتی در مرکز صداگیری ماشین کاراک انجام میگیرد. شاید براتون سوال پیش بیاید که “خودروهای کره ای با وجود استفاده از متریال خوب چرا گاهی به صدا و لرزش در میآیند؟؟” علت به صدا و لرزش افتادن خودرو به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله تصادف، خرابی قفل در، جادههای نامناسب، سرما و گرما، نصب باند، نصب دزدگیر، کم کردن کیلومتر و… .
اما در مرکز صداگیری کاراک تمام صداهای آزاردهنده و لرزش خودرو کوراندو شما باقیمت مناسب و کیفیت عالی برطرف میشود. صداگیری داشبورد کوراندو ، صداگیری ستون کوراندو ، صداگیری صندوق عقب korando ، صداگیری ستون و رودری در مرکز صداگیری خودرو کاراک با ضمانت و تست ۳ ماهه انجام میشود. هدف اصلی متخصصین مرکز صداگیری خودرو کاراک رضایت مشتریان عزیزی است که به این مکان مراجعه میکنند و چنانچه رضایت لازم را جلب نکرده باشید هزینهای دریافت نمیشود.
همچنین در این مرکز صداگیری سانروف کوراندو با ضمانت و گارانتی انجام میگیرد. صداگیری سانروف از جمله خدمات تخصصی است که نیاز به تجربه و علم کافی دارد. چنانچه رفع صداهای آزار دهنده سانروف کوراندو بدست افراد بی تجربه سپرده شود ممکن است خسارات جبران ناپذیری را شامل شوید. چه بسا افراد زیادی برای صداگیری سانروف خودرو به این مرکز مراجعه کردند و پس از کارشناسی مشخص شد که صدای آزار دهنده از قسمت دیگری از خودرو به گوش میرسد.
صداگیری کوراندو در کاراک چگونه انجام می شود ؟
صداگیری در مرکز کاراک به این صورت انجام می گیرد که بسته به قسمت مورد نظری که به صدا افتاده است ، مثلا در صورتی که درب خودرو دچار سر و صدا شده ابتدا در باز می شود و بررسی می گردد که آِیا پیچی شل نباشد ، خاری از جای خود خارج نشده باشد و همه قطعات در جای خود قرار گرفته باشند . در صورتی که مشکلی در این مرحله پیدا شد آن را برطرف می نماییم . سپس خودرو را تست می کنیم ؛ در صورتی که هم همچنان صدای اضافی تولید می کرد ، بکارگیری عایق های صدا با کیفیت را پیشنهاد می نماییم.
برخی مراکز غیر حرفه ای و نا معتبر برای صداگیری کوراندو از چسب های مایع و بی کیفیتی که به مرور به اتومبیل شما آسیب خواهند رساند و خود سبب به صدا افتادن خودرو می شوند استفاده می کنند ؛ پس پیشنهاد می شود در انتخاب مرکز صداگیری مناسب ، دقت به عمل آورید.
نمونه کار صداگیری کوراندو در مرکز صداگیری خودرو کاراک :
از خدمات دیگری که برای صداگیری کوراندو در مرکز کاراک ارائه میشود، شامل :
- صدا گیری اتاق کوراندو
- صداگیری صندوق عقب کوراندو
- صداگیری کنسول وسط سانگ یانگ کوراندو
- صداگیری ستونهای سانگ یانگ
- صداگیری سانروف korando
- صداگیری رودری کوراندو
- صداگیری قاب فرمون korando
- صداگیری سقف کوراندو
لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک
شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043
بررسی خودرو سانگ یانگ کوراندو
سانگیانگ کوراندو خودرویی است که از سال 1983 تا 2006 تحت نام سانگیانگ، و از 2010 تاکنون تحت نام مکونگ اتو در کشورهای کره جنوبی، ویتنام، ایران، روسیه، و لهستان تولید شدهاست.
مدل تولید ایران متعلق به نسل سوم و طراحیشده در سال 2004 است.
سانگیانگ کوراندو یک خودروی شاسیبلند ساخت شرکت خودروسازی سانگیانگ کرهٔ جنوبی است که تولید آن از سال 1983 تاکنون ادامه داشتهاست. واژهٔ کوراندو مخفف جملهٔ «کرهایها هم میتوانند» در زبان انگلیسی است.
تولید سومین نسل کوراندو با نام سانگ یانگ C200 از سال 2010 آغاز شد. این اولین خوردو ای بود که بعد از تغییرات در خط تولید شرکت سانگ یانگ تولید میشد. فاصلهٔ بین محورهای چرخهای آن بیشتر از رقیبانی همچون هیوندای ix35 و کیا اسپورتیج بود. تصمیمگیری نامگذاری این خودرو(C200)توسط خود شرکت سانگ یانگ صورت گرفت. این خودرو در روسیه با نام سانگ یانگ اکتیون به فروش میرود.
سومین نسل کوراندو در ابتدا با یک انتقال دهندهٔ نیروی (جعبه دنده) دستی 6 حالته و یک انتقال دهندهٔ نیروی خودکار 6 حالته DSI مدل M11 تولید شد و تولید آن از سال 2011 آغاز شد. همچنین میتوان برای سفارش انتخاب کرد که انتقال نیرو به دو چرخ باشد یا به 4 چرخ. مصرف سوخت این خودرو 5.5 لیتر/100 کیلومتر و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن کمتر از 10 ثانیه میباشد. موتور موجود در این خودرو یک توربودیزل 2 لیتری است که ۱۷۵ اسب بخار نیرو تولید میکند. موتور بنزینی در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. کوراندو دارای 6 کیسهٔ هوای استاندارد است. ظرفیت صندوق عقب 480 لیتر است؛ و وقتی صندلیها تا شوند این فضا به 1300 لیتر افزایش میابد.
مشخصات فنی |
|
موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه |
حجم موتور | 1998 سی سی |
تنفس موتور | تنفس طبیعی |
انتقال نیرو | دو دیفرانسیل |
حداکثر قدرت | 150 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه |
حداکثر گشتاور | 197 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه |
جعبه دنده | خودکار 6 سرعته تیپترونیک |
شتاب 0 تا 100 | 14.6 ثانیه |
حداکثر سرعت | 166 کیلومتر در ساعت |
وزن | 1680 کیلوگرم |
اندازه (میلیمتر) | 4410 طول – 1558 عرض – 1675 ارتفاع |
فاصله بین دو محور | 2650 میلیمتر |
مصرف سوخت و استانداردها |
|
مصرف سوخت داخل شهر | 10.9 لیتر در هر صد کیلومتر |
مصرف سوخت خارج از شهر | 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر |
مصرف سوخت ترکیبی | 8.5 لیتر در هر صد کیلومتر |
حجم باک | 57 لیتر |
استاندارد آلایندگی | یورو 5 |
میزان تولید CO2 | 198 گرم در هر کیلومتر |
تجهیزات و امکانات |
|
ترمز و پایداری | ترمزهای دیسکی در جلو و عقب – ABS – EBD – ESP – ARP – HSA |
کیسه هوا | کیسه هوا برای سرنشینان جلو – سرنشینان عقب – پردهای (8 عدد کیسه هوا) |
سیستم صوتی | قابلیت پخش CD و MP3 – بلوتوث – 6 بلندگو و آمپلیفایر – نویگیشن به صورت سفارشی – قابلیت پخش DVD به صورت سفارشی |
دیگر تجهیزات | سیستم ورود بدون کلید – دکمه استارت موتور – انتقال نیرو به چهارچرخ (دو دیفرانسیل) – آینه میانی الکتروکرومیک – مهشکن جلو و عقب – سنسور باران – کروز کنترل – تهویه مطبوع خودکار – آینههای جانبی با گرمکن و تاشو برقی – سانروف – تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت و سرنشین جلو در 4 جهت – گرمکن صندلیهای جلو – روکش چرمی صندلیها – سنسور نور – قابلیت تعویض دستی دنده از روی فرمان و سردنده – رینگ 17 اینچی آلومینیومی – بال عقب – توری و کاور صندوق بار – سنسور عقب – پشت سریهای فعال شونده |
درج دیدگاه