Last Updated on فوریه 29, 2024 by محمد صادقی

 

خدمات صداگیری پژو 207 که همان 206 پلاس می‌باشد، در تعمیرگاه صداگیری ماشین کاراک  ارائه می‌گردد . درب های این خودرو بدلیل خیابان های پر از دست انداز و همچنین نصب ضبط و دزدگیر به صدا می افتد . همچنین خرابی قفل ، خرابی شیشه بالابر و تصادف از جمله عوامل دیگریست که به بازشدن رودری می انجامد و در پی آن نیاز به صداگیری رودری برای 207 بوجود می آید.

 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

صداگیری خودرو پژو 207 

برخلاف تصور عموم مردم خودروهایی که مدرن تر و امروزی سر و صدا بیشتری نسبت به خودرو های قدیمی تر تولید می کنند ؛ علت این امر استفاده از قطعات پاستیکی و یا قطعات با کیفیت پایین و همچنین شرایط جاده ها می باشد . یکی از این خودرو پژو 207 می باشد که پس از مدتی استفاده و بسته به سبک رانندگی راننده آن ، شروع به تولید صدای اضافه می نماید . در این زمان ، مرکز صداگیری کاراک با تکنسین حرفه ای خود به یاریتان می شتابد  شما را برای همیشه از شر این مشکل رها می سازد .

 

 

صداگیری داشبورد پژو 207  

داشبورد این خودرو برای تعمیر تهویه ، تعویض رادیات بخاری ، رنگی کردن پشت آمپر ، تعویض روکش داشبورد و… ممکن است بصورت کامل و یا قسمتی از آن باز گردد و متعاقبا به صدا می‌افتد و نیاز به صداگیری داشبورد 207 پیدا می‌کند.

 

صداگیری داشبورد پژو 207

صداگیری داشبورد پژو 207

صداگیری درب صندوق عقب پژو 207 

 

 از جمله خدمات شایعی است که توسط متخصصین صداگیری خودرو کاراک انجام می‌گیرد. متاسفانه درب عقب خودروهای هاچبک مثل پژو 207 ، پژو 206 ، ساندرو و … به دلیل بزرگ بودن و  فشار نسبتا زیادی که در هنگام عبور از موانع پیدا می‌کنند، زیاد به صدا می‌افتند. در مرکز صداگیری ماشین می‌توانید به رفع صداهای آزار دهنده و لرزش درب صندوق عقب 207 بپردازید.

صداگیری درب عقب 207

صداگیری درب عقب 207

صداگیری درب 207 

درب خودرو 206 یکی از پر سر و صدا ترین قسمت های می باشد که دلیل اصلی آن استفاده زیاد درب خودروها می باشد که دائما در حال باز و بست می باشند . در مرکز کاراک برای صداگیری درب خودرو 207 ، ابتدا درب را باز نموده و سفت بودن قطعات و سالم بودن آنها بررسی می گردد .

در اغلب موارد علت سر و صدا درب پژو 207 ، شل بودن پیچ ، سفت نبودن دستگیره در و شیشه بالا بر می باشد که تکنسین کاراک پس از مشاهده چنین مواردی ، اقدام به رفع آن می نمایند . در صورتی که چنین مواردی مشاهده نشد ، برای صداگیری درب 207 از عایق استفاده می شود .

 

نصب عایق صداگیری درب 207

 

مطالب مرتبط : ریمپ ایسیو پژو 207 

 

خدمات صداگیری 207 در مرکز کاراک 

مجموع خدماتی که برای صداگیری پژو 207 ارائه می‌گردد به شرح زیر می‌باشد:

 

  • صداگیری ستون پژو 207 : صداگیری ستون های جلو ، صداگیری ستون های عقب و صداگیری ستون های وسط به همراه کمربند
  • صداگیری طاقچه عقب 207
  • صداگیری داشبورد 207 : صداگیری تهویه وسط ، صداگیری کنسول وسط ، صداگیری قاب دور فرمان ، صداگیری پشت آمپر ، صداگیری درب داشبورد ، صداگیری کل داشبورد
  • صداگیری رودری 207 : صداگیری شیشه بالابر رودری ، صداگیری دستگیره رودری ، صداگیری کل رودری
  • صداگیری درب عقب 207

 

 

برای رزرو نوبت کافیست فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

 

درخواست صداگیری خودرو

 

مختصری از پژو 207

شرکت پژو پس از موفقیت‌ پژو 206، تصمیم گرفت این خودرو را تحت نسخه فیس‌لیفت در کنار پژو 206 روانه بازار کند. به همین دلیل دست به طراحی و تولید 206+ زد و آن را از سال 2006 تا 2014 به تولید می‌رساند. پژو 207 برای مدتی با چهره‌ای متفاوت از نمونه موجود در بازار جهانی در ایران به تولید رساند، اما پس از اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان، تولید این خودرو متوقف شد. پس از این اتفاق ایران خودرو تصمیم گرفت برای حفظ بازار پررونق این خودرو، 207 را با تکیه بر توانایی طراحان داخلی، مجددا تولید کند.

صداگیری پژو 207

207 جدید با ظاهر جدید، با نام 207i وارد بازار شد. این خودرو هرچند از نظر فنی تفاوتی با 206 ندارد ولی از نظر طراحی ظاهری و داخلی و نیز آپشن‌ها با 206 تفاوت‌های عمده‌ای دارد. به علاوه اینکه 207i علاوه بر جعبه دنده دستی، با جعبه دنده اتوماتیک هم عرضه می‌شود. 207i رقیب قدرتمندی به نام رنو ساندرو در بازار دارد که با وجود طراحی بهتر، از نظر فنی و کیفیت، در سطح پایین‌تری از محصول ساخت رنو قرار می‌گیرد.

مطالب پر بازدید : تقویت خودرو 207 برای بهبود عملکرد 

پژو ۲۰۷i با پژو ۲۰۷ قبلی تفاوت هایی دارد :

  • اضافه شدن چراغ دی لایت به جلو
  • کم شدن کمی از برامدگی چراغ ۲۰۷ قدیمی
  • تلسکوپی بودن چراغ نور پایین
  • برجسته شدن چراغ عقب
  • led شدن چراغ های عقب
  • آینه بغل شکل تخم مرغی جدید پیدا کرده است.
  • راهنمای led روی آینه ها نصب شده است.
  • فرمان مالتی کنترل(کلید های کنترلی کروز کنترل ضبط و… دارد)
  • سیستم صوتی تصویری(مانیتور ۷ اینچ لمسی)
  • سیستم پخش dvd دارد.
  • navigation در سیستم مالتی مدیا
  • اطلاعات سفری در سیستم مالتی مدیا(چقدر راه رفته، چه وقت روغنش عوض شده)
  • پدال گاز برقی می باشد.
  • دوربین دنده عقب که بالای پلاک سمت چپ است.
  • کروز کنترل

 

ویدیو صداگیری پژو 207

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

 چه چیز هایی یک ماشین را پر سر و صدا می کند ؟

جدید یا قدیمی بودن خودرو

این  مورد بیش از هر چیز دیگری قابل درک است ؛ مدل‌های خودروهای قدیمی‌تر احتمالاً پرسر و صداتر از مدل‌های جدید خواهند بود. این نکته قابل درک است که همیشه پیشرفت‌ها و کارایی‌هایی در هر مدل جدید وجود دارد که تا حدودی صدای کمتری در کابین ایجاد می‌کند.

با این حال، هیچ خودروی واقعاً آرامی وجود ندارد، مگر اینکه به دنبال خرید در بخش لوکس باشید. با صداگیری 207 ، بدون آنکه هزینه گزافی برای خرید یک خودرو لوکس صرف کنید ، می توانید اتومبیلی با کابین آرام داشته باشید .

 

خودرو شاسی پایینی داره؟

بسیاری از مدل‌های امروزی، به تقلید از ظاهر  «خودروی اسپرت»، شاسی پایین‌تری دارند. در حالی که این خودروها جالب به نظر می رسند، اما به دلیل نزدیکی بیشتر به سطح جاده، به معنای واقعی کلمه صدای بیشتری از جاده وارد کابین می کنند. در برخی خودروهای 207 نیز ، مالک شاسی خودرو خود را برای اسپرت کردن آن پایین آورده و سبب افزایش سر و صدا در آن می شود .

 

ماشین بزرگتر؟

اتومبیل‌های بزرگ‌تر، مانند استیشن واگن‌ها، صدای باد بیشتری تولید می‌کنند، زیرا سطح خودرو افزایش یافته و هوای بیشتری را از خود دور می‌کند، همچنین خودرو از میان حجم زیادی باد حرکت می‌کند.

به علاوه خودروهای بزرگ معمولاً فضای صندوق عقب بزرگ‌تری دارند، که به افزایش صدای جاده بیشتر کمک می‌کند.

 

نوع موتور

مطمئناً موتورهای الکتریکی بی صدا خواهند بود، اما همه قادر به خرید خودروهای برقی نیستند .  جدای از آن، صدای موتورهای دیزلی در سناریوی روزانه که در شهر در حال رانندگی هستید، به طور قابل توجهی از موتورهای بنزینی بلندتر هستند. بنابراین یک موتور بنزینی معمولاً بهترین گزینه است.

با این حال، در سرعت های بزرگراه، موتورهای دیزلی می توانند حتی ساکت تر از موتورهای بنزینی باشند.

 

وضعیت و کیفیت پنجره ها

برخی از تولید کنندگان پنجره های لمینت را ارائه می دهند که لایه دیگری از ضخامت را به پنجره ارائه می دهند. من شک دارم که این کار برای عایق صوتی شیشه ماشین بسیار مفید است زیرا تغییر ضخامت به اندازه کافی قابل توجه نیست .

 

تعلیق

سیستم تعلیق اساساً اتصال بین لاستیک‌های خودرو، سیستم فنر، کمک فنرها و شاسی است. چارچوبی که ماشین را در کنار هم نگه می دارد.

سیستم تعلیق “نرم” به این معنی است که خودرو به آرامی از روی چاله ها یا دست اندازهای جاده عبور می کند. سیستم تعلیق «سفت» باعث می‌شود خودرو برای چند ثانیه از یک دست انداز بزرگ عبور کند. به همین دلیل است که به طور کلی داشتن سیستم تعلیق سفت باعث ایجاد صدای بیشتر در کابین می شود.