Last Updated on دسامبر 29, 2023 by mohamadi
مرکز صداگیری کاراک ، با رفع صداهای مزاحم خودرو شما در بخش های مختلف ، در کنار شما است تا تجربه سفری لذت بخش را برایتان به ارمغان آورد. صداگیری داشبورد بسترن b50 یکی از نمونه های موفق صداگیری در کاراک می باشد که در ادامه به جزییات در این باره می پردازیم. همچنین می توانید ویدیو مراحل صداگیری داشبورد این خودرو را در این پست مشاهده کنید.
- صداگیری داشبورد بسترن b50 در کاراک
- ویدیو صداگیری داشبورد بسترن b50
- لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک
- صداگیری داشبورد بسترن b50 چگونه انجام می شود؟
- مختصری بر بسترن b50
صداگیری داشبورد بسترن b50 در کاراک
تمای بخش های خودرو همچون درب ، سقف ، سانروف ، کف خودرو و داشبورد ممکن است بنا به دلایلی دچار مشکل سر و صدا شوند. این صداها می توانند ناشی از مشکلات برقی ، مکانیکی و دریافت خدمات غیر اصولی باشند. خودرو بسترن b50 یکی از اتومبیل هایی بود که برای رفع مشکل سر و صدا داشبورد به تعمیرگاه کاراک آورده شد. صداگیری داشبورد بسترن b5 با رضایت مشتری همراه بود و یک سفر آرام را به راننده بازگرداند.
اگر شما هم با مشکل سر و صدا در کابین خودرویتان مواجه هستید؛ همین امروز به کاراک بیایید تا تکنسین باتجربه ما ابتدا خودرو شما را کارشناسی نموده و بر اساس نتایج بررسی خدمات مناسب را ارائه دهد.
ویدیو صداگیری داشبورد بسترن b50
در ویدیو بالا بخش هایی از خدمات انجام گرفته برای صداگیری داشبورد بسترن بی 50 در مرکز کاراک را مشاهده می کنید. تکنسین صداگیری کاراک با مهارت و دانش خود ، بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند.
لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک
شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043
صداگیری داشبورد بسترن b50 چگونه انجام می شود؟
برای صداگیری داشبورد بسترن ، ابتدا کارشناسان تعمیرگاه صداگیری کاراک خودرو شما را کارشناسی می کنند تا علت دقیق به صدا افتادن را بیابند. سپس با توجه به منبع صداهایی که از داشبورد به گوش می رسد، هزینه لازم برای رفع این صداها اعلام می گردد و درصورت رضایت شما خدمات ارائه می گردد. صداگیری داشبورد در مرکز تخصصی صداگیری کاراک با ضمانت نامه کتبی ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس همکاران ما باشید.
درخواست صداگیری داشبورد
مختصری بر بسترن b50
بسترن B50 یکی از اولین محصولات کمپانی چینی فاو است که بهدلیل طراحی ضعیف و نهچندان حرفهای، موفق ظاهر نشد. این خودرو که در سال 2009 به بازار آمد، مانند دیگر محصولات بسترن که بر پایه مزداهای قدیمی ساخته میشدند، بر اساس پلتفرم مزدا 6 متولد شد. اما مشخصات فنیاش به فولکس واگن جتا نزدیکتر بود، تا جایی که در چین به فولکس واگن بسترن معروف شد. بنابراین بسترن B50 را باید یک سدان سایز متوسط دانست که مانند بسیاری از تولیدات چینی، اقتصادی بودن در ذاتش نهفته بود.
نسل اول بسترن B50 که تا سال 2016 در چین تولید میشد، در ایران نیز تا نیمه اول 97 شمسی روی خط تولید قرار داشت و اکنون چند ماهی است که در فهرست توقف قرار گرفته است. نسل دوم این خودرو بهدنبال توقف تولید نسل اولش در چین معرفی شد، اما در ایران خبری از مونتاژ نسل دومش نیست.
درج دیدگاه