پورشه پانامرا یک خودرو سدان چهار سرنشین آلمانی است . این خودرو نیز مانند دیگر خودروهای خارجی دیگر که در پست های قبلی بررسی کرده ایم ممکن است به صدا بیافتد . سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان این صداها را رفع کرد ؟ پاسخ روشن است ، صداگیری پورشه پانامرا در مرکز صداگیری کاراک ، بهترین انتخاب برای شما است . آیا صداگیری تاثیر گذار است ؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ می دهیم ؛ تا انتها با ما باشید . 

 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

چرا خودرو با کیفیتی همچون پورشه ، به صدا می افتد ؟

به ذهن اغلب شما حتی خطور نمی کند که خودروهایی همچون پورشه ممکن است به صدا بیافتد . اما این گفته حقیقت دارد و سر و صدا کابین را در پورشه پانامرا هرچند دیرتر ، اما خواهیم شنید. پارامترهای بسیاری وجود دارد که می توانند موجب این بروز چنین مشکلی شوند که به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد .

 

سبک رانندگی

نحوه رانندگی کردن راننده تاثیر بسیاری در سلامت و وضعیت خودرو دارد ، یکی از مهمترین عواملی که با اصلاح  آن می توان تا میزان زیادی از به صدا افتادن خودرو جلوگیری کرد ، سبک رانندگی است .  سرعت زیاد، ترمز‌ها ناگهانی (موجب آسیب رسیدن به سیستم تعلیق و کمک فنر‌ها می‌شود)، پیچیدن با سرعت زیاد، کم کردن ارتفاع خودرو و استفاده از کمک فنر‌های اسپرت که موجب می‌شوند تا ضربات شدیدتری به بدنه وارد شود هم از دیگر عوامل ایجاد این صدا‌ها هستند. گفتنی است که در خودرو‌های اسپرت که ارتفاع کمتر و کمک فنر‌های خشک دارند، احتمال بروز صدای اتاق، بیشتر از سایر خودرو‌ها است.

 

صداگیری پورشه پانامرا _ صداگیری اتاق پورشه پانامرا

صداگیری اتاق پورشه پانامرا

وضعیت نامناسب جاده ها 

عوامل متعددی هستند که باعث پدید آمدن سر و صدا‌ در پورشه پانامرا می‌شوند. پستی بلندی‌های سطح جاده‌ها و وضعیت نامناسب آنها  از جمله این عوامل هستند. اگر جاده‌ای دارای پستی بلندی‌های غیر استاندارد باشد یا اگر راننده با سرعت زیاد در این نوع جاده‌ها حرکت بکند، به دلیل تکان‌ها شدیدی که بدنه تحمل می‌کند، در طولانی مدت باعث می‌شود تا بدنه پورشه پانامرا شما به صدا بیوفتد.

 

کمک فنر فرسوده 

کمک فنر‌ها نیز در بروز این مشکل ، نقش بسیاری دارند. این قطعات که جزئی از سیستم تعلیق خودرو هستند، پس از مدتی استفاده فرسوده می‌شوند و خاصیت اولیه خود را از دست می‌دهند. اگر به هنگام افتادن در دست انداز‌ها یا سرعت گیر‌ها صدا‌های غیر عادی از کمک فنز‌ها به گوش رسید، به این معنی است که زمان تعویض آن‌ها فرا رسیده است. تعویض نکردن به موقع آن‌ها موجب افزایش استحلاک و ضربات شدیدتر به اتاق خودرو می‌شود.

 

باز و بست غیر اصولی اجزا داخلی کابین

برای کوچکترین و ساده ترین خدمات لازم است نزد متخصص مربوط به آن زمینه رفت و هرگز بدون دانش و تجربه کافی ، بخش های مختلف خودرو را نبایدباز کرد . در انتخاب تکنسین ارائه دهنده خدمات نیز لازم است دقت کافی داشته باشید تا نتیجه ای موفق تر به دست آورید .بسیاری از نمونه خودروهایی که در مرکز کاراک صداگیری شده اند ، پس ازکارشناسی علت به سر و صدا در آنها باز و بست غیر اصولی بخش هایی همچون رودری ، داشبورد ، طاقچه عقب و سقف تشخیص داده شده است .

 

درخواست صداگیری خودرو

 

 با صداگیری پورشه پانامرا کابین خود را آرام نگه دارید 

در صورتی که از صداهای نامطلوب و آزار دهنده در کابین پورشه خود رنج می برید ، با صداگیری پورشه پانامرا در تعمیرگاه کاراک می توانید آنها رفع کرده و سفری آرام را تجربه کنید.

صداهایی که برای ما ناشناس هستند می توانند دقت ما را در هنگام رانندگی کاهش دهند و همچنین موجب نگرانی شوند ، پس بهتر است در صورت قرار گرفتن در چنین موقعیتی در اسرع وقت به یک تعمیرگاه صداگیری مجرب مراجعه کنید تا مشکل را شخیص داده و آن را رفع نماید .

مرکز صداگیری خودرو کاراک مفتخر است که میتواند در این امر به رانندگان عزیز کمک کند و صداهای درون کابین خودرو را تا میزان زیادی کاهش دهد . خدماتی ک دریافت می کنید به منبع و علت سر و صدا بستگی دارد و پس از کارشناسی مشخص می شود . کاراک با ارائه ضمانت نامه کتبی برای صداگیری پورشه پانامرا ، شما را از یک تجربه صداگیری موفق ، مطمئن می سازد .

خدمات صداگیری پورشه پانامرا را برای بخش ها زیر می توانید دریافت کنید :

صداگیری درب پورشه پانامرا _ صداگیری پورشه پانامرا

صداگیری رودی پانامرا

 

راه های جلوگیری از سر و صدا کابین پورشه پانامرا 

پیشگیری بهتر از درمان است ؛ این شعار در این زمینه نیز صادق می باشد. همواره بهتر است به جای اینکه در آینده نه چندان دور به دنبال راهی برای رفع سرو صدا در پورشه پانامرا خود باشید ، امروز از آن پیشگیری کنید . برخی موارد همچون وضعیت بد مسیرها قابل کنترل نیستند ، اما در صورتی که برای مقصدشما راه های بهتر اما دورتری وجود داشت بهتر است آن را انتخاب کنید.

اگر در مسیرهایی با فراز و نشیب زیاد و سرعت گیرهای نامناسب سفر می کنید بهتر است هنگام عبور از سرعت گیرها سرعت مناسب داشته باشید. فشار لاستیک های خود را مرتبا برسی کنید و در صورتی که مناسب نبود آن را اصلاح کنید . هرگز در مراکز نامعتبر خدماتی دریافت نکنید که خود بدترین آسیب ها به خودرو شما می باشد .

نگهداری صحیح سبب می شود تا احتمال خرابی و به صدا افتادن پورشه پانامرا شما به میزان چشمگیری کاهش یابد .

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

پاسخ به سوال های رایج درباره صداگیری پورشه پانامرا 

صداگیری پورشه پانامرا چه مدت زمان می برد ؟

زمان تقریبی صداگیری هر رودری یک ساعت و هر ستون نیم ساعت، داشبورد خودروهای ساخت داخل نیز به چیزی نزدیک 5 تا 7 ساعت زمان احتیاج دارد.زمان صداگیری داشبورد خودرو پس از کارشناسی تعیین می‌شود اما به صورت کلی حداکثر زمان برای صداگیری فول داشبورد خودروهای ایرانی 5 ساعت و برای خودروهای خارجی 8 ساعت است.

 

هزینه صداگیری چقدر است ؟

وقتی صدایی داخل اتاق خودرو شما تولید می شود، منشا اصلی این صدا ممکن است داشبورد، رودری ها، طاقچه عقب، ستون، سقف یا سانروف باشد. در مرکز صداگیری خودرو کاراک ، خودرو شما به صورت رایگان کارشناسی می شود و بسته به این صداها از کجا می آیند و منبع آنها چیست هزینه صداگیری پیش از ارائه هرگونه خدمات به شما اعلام می شود .

 

صداگیری داشبورد پورشه پانامرا _ صداگیری پورشه پانامرا

صداگیری داشبورد پورشه پانامرا

 

 

بررسی پورشه پانامرا

پانامرا یک خودروی سدان چهار سرنشینه است که اگر به آن نگاهی بیاندازید مشخصه های یک خودروی کوپه و عقب هاچ بک را میبینید. این خودرو اولین بار در سال 2009 تولید شد و شامل مدل های زیادی است ک. از ویژگی های داخلی این خودروی لوکس می توان به به کنسول مرکزی سراسری آن ، دور شمار بزرگ و آنالوگ آن است که با ورود به کابین توجه هر کسی را جلب میکند. از رقبای این خودرو می توان به بی ام و M5 ، آئودی S6 و مرسدس بنز CLS 63 AMG اشاره کرد.

نسل اول پانامرا از 2010 تا 2013 تقریباً در تمام مدل‌هایش به بازار ایران آمد. مدل‌های پایه‌ای این خودرو پیشرانه 6 سیلندر داشتند و دیفرانسیل عقب بودند درحالیکه پانامرا 4S از پیشرانه 8 سیلندر و پانامرا توربو از پیشرانه 8 سیلندر توربو (مشابه کاین توربو) بهره می‌برد. ضمن اینکه سیستم محرکه هردو نیز از نوع دو دیفرانسیل بود. حقیقت این است که این پورشه با قیمت کهکشانی‌اش هنوز هم مشتریان پر و پا قرصی دارد.