Last Updated on فوریه 9, 2023 by mohamadi

سر و صدا در کابین لکسوس شاید متداول نباشد اما غیر ممکن نیست . مراجعه کنندگان بسیاری داشته ایم که با شکایت از وضعیت بد سر و صدا در کابین لکسوس خود برای صداگیری درخواست کرده اند . در این پست درباره صداگیری لکسوس Ls 460 و عواملی که موجب به صدا افتادن این خودرو با کیفیت می شوند اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم . مرکز صداگیری تخصصی خودرو کاراک ، یکی از بهترین تعمیرگاه هایی است که می توانید برای دریافت خدمات به آن اعتماد کنید. 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

 

چه عاملی موجب به صدا افتادن لکسوس LS 460 می شود ؟ 

اغلب ما گمان میکنیم که تنهای خودروهای ایرانی و چینی ممکن است به صدا بیافتد و سایر اتومبیل های خارجی از این مشکل مبرا هستند . اما بهتر است بدانید که همواره در تعمیرگاه کاراک ، بسیاری از خودروهای خارجی که به گمان بسیاری بی صدا هستند ، برای دریافت خدمات صداگیری به ما مراجعه می کنند . تصادف یکی از مشخص ترین علت به صدا افتادن این اتومبیل ها ها می باشد . آسیب و ضربه وارد شده می تواند تا حد زیادی در به صدا افتادن خودرو موثر باشد .

وضعیت نامناسب جاده ها و عدم رسیدگی به آن ها نیز از مشکلاتی است که سبب می شود تا خودرو های با کیفیتی همانند لکسوس نیز با مشکل سر و صدا مواجه شوند . سبک رانندگی نیز در این امر بسیار موثر است .

 

 

صداگیری داشبورد lexuse ls 460 _ صداگیری لکسوس ls 460

صداگیری لکسوس ls 460

تعمیرگاه کاراک چه خدماتی برای صداگیری لکسوس LS 460 ارائه می دهد ؟

تعمیرگاه کاراک برای صداگیری لکسوس LS 460 خدمات مختلفی ارائه می دهد که در زیر به برخی از آنها اشاره می نماییم :

 

صداگیری درب لکسوس LS 460 : در صورتی که احساس کردید درب لکسوس شما صدای جیر جیر ، تق تق و هر صدای دیگی می دهد ، می توانید برای رفع آن به مرکز صداگیری کاراک مراجعه کنید . این صداها ممکن است مشکلات ساده ای باشد که به راحتی قابل هستند و یا برعکس . بهتر است برای تشخیص صحیح علت کار را به یک فرد باتجربه بسپارید.

صداگیری داشبورد : داشبورد لکسوس نیز می تواند از قسمت هایی باشد که عامل تولید کننده صدا هستند . این صدا ممکن است از قسمت های درونی داشبورد باشند . متخصصین مجموعه کاراک با بهترین کیفیت خدمات صداگیری داشبورد لکسوس Ls 460 را ارائه می دهند .

صداگیری صندوق عقب : صندوف عقب گاهی به دلیل بار به صدا می افتد و گاهی نیز دلایل دیگری دارد که نیازمند بررسی توسط یک متخصص است . برای صداگیری صندوق عقب نیز می توانید روی کمک ما حساب کنید .

صداگیری ستون : ستون های لکسوس شما از مهمترین بخش های آن هستند که اسکلت خودرو را سرپا نگه می دارند . ستون ها نیز ممکن است به سبب تصادف و ضربه به صدا بیافتند که با صداگیری در مرکز کاراک می توانید این مشکل را نیز برطرف کنید .

صداگیری سقف : سقف خودرو می تواند به سبب حمل بار زیاد با باربند و یا قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا سرما دچار سر و صدا شود که با صداگیری می توانید این صداها را کاهش داده و یا به کلی رفع کنید .

صداگیری اتاق : صداگیری اتاق لکسوس Ls 460 شامل کلیه موارد فوق می باشد.

 

درخواست صداگیری خودرو

 

 چگونه صدای جاده را در لکسوس LS 460 را کاهش دهیم ؟

صحبت کردن یا ادامه مکالمه در یک ماشین پر سر و صدا می تواند واقعا آزاردهنده باشد. برخی از وسایل نقلیه کم صداتر و بهتر از سایر خودروها هستند. یک تسلا به دلیل موتور الکتریکی خود کاملاً بی صدا است. با این حال،  بسیاری از خودروها حتی اتومبیل هایی نظیر لکسوس دارای صداهای آزار دهنده و نامطلوب می باشند .

در ادامه  من می‌خواهم برخی از کارهایی را که می‌توانید انجام دهید تا  صدای جاده و موتور را در لکسوس LS 460 کاهش دهید تا سواری در آن بسیار لذت‌بخش‌تر شود را با شما به اشتراک بگذارم.

 

 

علل سر و صدای جاده

صدایی که در کابین خودروی خود می شنوید اغلب از یکی از سه منبع مختلف می آید: اجزای مکانیکی وسیله نقلیه، باد و لاستیک ها. اگر همه چیز از نظر مکانیکی با وسیله نقلیه شما خوب است، می توانید فرض کنید که بیشتر صدایی که می شنوید ممکن است از دو منبع دیگر باشد.

هنگامی که آج لاستیک ها با جاده تماس پیدا می کند، می توانید صدا را بشنوید. هرچه آج لاستیک بزرگتر باشد، حجم هوای بیشتری دارد که در نهایت به معنای تایر پر سر و صداتر است.

از طرفی دیگر در کشور ما وضعیت بد جاده ها مزید برعلت شده و شرایط را بدتر کرده است . وجود چاله ها ، سرعت گیرهای غیر استاندارد در مکان های نامناسب ، شکستگی آسفالت و موارد این چنینی امکان به صدا افتادن خودروها را در ایران بیشتر کرده است .

 

صداگیری رودری لکسوس ls 460  _ صداگیری لکسوس ls 460

صداگیری درب لکسوس ls 460

 

راه هایی برای کاهش سر و صدا جاده در لکسوس LS 460

اصلاح سبک رانندگی

یکی از مهمترین عواملی که می توانید با انجام آن مانع افزایش سرو صدا جاده در خودرویتان شوید ، اصلاح سبک رانندگی می باشد . عبور از سرعت گیرها و چاله ها با سرعت زیاد بر میزان صدای جاده در کابین شما می افزاید.

 

استفاده از لاستیک های باریک تر

هر چه لاستیک بزرگ‌تر، با قطر و عرض بیشتر باشد، راحتی کمتری دارد. اسکلت لاستیک‌های تقویت شده نیز راحتی کمتری را ارائه می‌دهند. لاستیک‌هایی با پروفیل‌های بالاتر، معمولاً نسبتاً باریک، راحت‌ترین لاستیک‌ها در نظر گرفته می‌شوند. بااین‌حال، آنها بیشتر مستعد کج شدن و تکان خوردن هستند، به‌عنوان‌مثال هنگام عبور از یک کامیون، یا در پیچ که رانندگان اغلب به‌عنوان دلایل نارضایتی ذکر می‌کنند. پارامترهای موثر بر کاهش صدای لاستیک عبارت‌اند از:

  • آج جهت‌دار با شیار
  • سطح آج با اشکال نامتقارن و نامنظم
  • شیارهای عرضی که ورودی و خروجی آنها با لبه آج منطبق نباشد
  • نرمی زیاد بافت لاستیک

 

عایق صوتی در خودرو

این روش یکی از روشهای رایج صداگیی می باشد که می تواند به طور چشمگیری به کاهش صدا در کابین لکسوس شما کمک کند . البته شرط موفقیت آمیز بودن این روش این است که توسط افراد باتجربه و با استفاده از عایق های صوتی با کیفیت انجام گیرد . برای صداگیری لکسوس LS 460 می توانید بهترین خدمات صداگیری و عایق کاری را برای اتومبیل خود دریافت کنید .

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

بررسی لکسوس LS 460 

لکسوس LS در نسل‌های مختلف با موتورهای مختلفی عرضه شده است، اما در نسل چهارم فقط دو نسخهٔ بنزینی و هیبریدی را دارا می‌باشد. تمام نسخه‌های موجود از این اتاق در کشور LS460 و بنزینی هستند. با باز شدن درب کاپوت متوجهی حضور یک انجین ۶/۴ لیتری هشت سیلندر و تنفس طبیعی می‌شویم که این موتور همان موتور ۱UR-FSE تویوتا می‌باشد که ۳۸۰ اسب بخار قدرت و حدود ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

نیروی این موتور ۳۲ سوپاپ توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب خودرو انتقال می‌یابد، البته که در بازار جهانی نسخهٔ AWD این خودرو هم موجود است. یک نکتهٔ جالب در سیستم سوخت‌رسانی این خودرو این است که از سیستم D4-S استفاده می‌کند که پیش از آن بر روی تویوتا GT86 وجود داشت. این سیستم به‌گونه‌ای است که برای هر سیلندر دو انژکتور به کار رفته است.

یکی از این انژکتورها از سیستم GDI استفاده می‌کند و دیگری از سیستم MPI. هرکدام از این دو سیستم سوخت‌رسانی نکات مثبت و منفی مخصوص به خود را دارند و با کمک این نحوهٔ قرارگیری نقاط ضعف همدیگر را پوشش داده‌اند.