اگر آنها را بسازید ، آنها خواهند آمد

براساس  گزارش های موجود در انجمن Mach-E ،فورد اکنون بیش از 40،000 رزرو برای 2021  فورد موستانگ ماچ ای دارد.  که حدود 83٪ از ظرفیت تولید  ۵۰۰۰۰ واحد برای سال مدل 2021 را نشان می دهد.

گفته شده است که همه رزروها به فروش تبدیل نمی شوند. و 500 دلار هزینه سپردار برای کسانی که نظر خود را تغییر می دهند کاملاً قابل استرداد است. با این حال ، فورد تنها بیش از سه ماه رزرو را پذیرفته است و به نظر می رسد تولید سال اول تقریباً برای همه صحبت شده است. نسخه اولیه Mach-E در چند روز گذشته در ماه نوامبر به فروش می رسد.

بالاترین VIN ثبت شده در سایت تاکنون بالغ بر 41400 نفر بوده است ، بنابراین آنها به سرعت در وضعیت “فروخته شده” بسته می شوند. فورد اظهار داشت که 4000 وسیله نقلیه اول برای درایوهای نمایش و تست نمایندگی ها ، خریدهای کارمندان و آزمایش تصادفات محفوظ خواهد بود . بنابراین در واقعیت ، فقط در حدود 37،400 مورد در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

موستانگ

ford mustang mach e 1

ما همه این اخبار را شگفت آور نمی بینیم. از نظر همه حساب ها ، فورد  Mustang Mach-E به نظر می رسد یک وسیله نقلیه الکتریکی است که به طرز موثری هیجان انگیز است ، نه یک خودرویی که با نیاز به رعایت نظارتی طراحی و طراحی شده باشد.

 

Mustang Mach-E

هنگامی که فورد موستانگ Mach-E به اواخر سال جاری می رسد ، آن را با باتری استاندارد (75.5 کیلو وات ساعت) و یک باتری با برد طولانی مدت اختیاری (98.8 کیلووات ساعت) در دسترس خواهید داشت. این خودرو در پیکربندی های چرخ عقب و چرخ محرک عرضه خواهد شد که هر یک از آنها با هر دو باتری قابل سفارش است. فورد ادعا می کند که مجهز به باتری با برد دور و چرخ عقب است ، Mustang Mach-E دارای برد EPA بیش از 300 مایل خواهد بود.

پیش فروش

ford mustang mach e 2

تاکنون تنها تسلا توانسته است 300 مایل برد  را تحویل دهد.  آنها اساساً اکثر فروش وسایل نقلیه برقی در ایالات متحده و بسیاری از مناطق اروپا را در اختیار داشتند.

موستانگ شبیه تسلا

به نظر می رسد فورد Mustang Mach-E هیجان بیشتری را نسبت به هر EV که از Freemont وارد نشده است ، ایجاد می کند. عملکرد ، دامنه و بسته بندی آن بسیار شبیه به مدل تسلا y است  که بسیاری پیش بینی می کنند بهترین فروش EV تسلا تا به امروز باشد.

فورد

ford mustang mach e 3

فورد اساساً نسخه خود را از مدل Tesla Model Y ساخته است ، آن را با یکی از نمادهای نام آور در تمام تاریخ خودرو ، برچسب گذاری کرده و آن را با قیمت مناسب عرضه می کند. اگر آنها تمام مشخصات و دامنه وعده داده شده را تحویل دهند ، در صورت عدم فروش بسیار خوب ، واقعاً تعجب می کنیم.

 

 

[highlight txtcolor=”#b71792″]

ما می خواهیم بدانیم که شما چه فکر می کنید. آیا فورد در Mustang Mach-E برنده است؟ آیا آن را به فروش خواهد رساند ، و آیا تقاضا همچنان برای پیشی گرفتن از عرضه برای چند سال اول ادامه خواهد یافت؟ یا فکر می کنید پس از پر کردن هیجان و رزرو اولیه ، این وضعیت از بین می رود؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

[/highlight]