Last Updated on مارس 13, 2023 by mohamadi

به صدا افتادن اتاق خودرو برای هر فردی آزاردهنده است، مخصوصا در مسافت‌های طولانی و مسافرت‌ها، وجود صداهایی شبیه جیر جیر یا تق تق از قسمتهای مختلف خودرو به قدری آزاردهنده است که فقط با زیاد کردن موسیقی و یا صدای رادیو می‌توان از شر آن راحت شد. اگر به فکر یه راه حل دائمی برای خلاص شدن از این شرایط هستید ما به شما مراجعه به یک مرکز صداگیری خودرو را پیشنهاد می‌کنیم. صداگیری هیوندا اکسنت یکی از پروژه های موفق صداگیری در این مرکز می باشد که در ادامه به جزییات بیشتری راجب آن می پردازیم . 

 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

صداگیری هیوندا اکسنت در مرکز کاراک

صداگیری هیوندا اکسنت نیز مانند خیلی از خودروهای دیگر در این مرکز صداگیری شده است که با رضایت صد در صدی افراد مواجه شدیم. برای صداگیری خودرو ابتدا بایستی به این مرکز مراجعه و نسبت به کارشناسی هیوندا اکسنت اقدام نمایید. پس از کارشناسی توسط متخصصین این مرکز و شناسایی محل دقیق صدا، قیمت و زمانی که برای صداگیری هیوندا اکسنت لازم است به شما گفته می‌شود، که در صورت رضایت می‌توانید نسبت به صداگیری هیوندا اکسنت اقدام نمایید.

صداگیری هیوندا اکسنت شامل صداگیری داشبورد ، رودری و درب ، ستون ، سقف ، صندوق عقب و درب عقب و … می‌شود. هزینه هر قسمت متفاوت است و برای اعلام هزینه دقیق بایستی ماشین خود را برای کارشناسی رایگان به این مرکز بیاورید. همچنین برای اطلاع از هزینه حدودی صداگیری هیوندا اکسنت می‌توانید با شماره 09193035101 و یا 02177438544 تماس بگیرید.

برای صدا گیری هیوندا اکسنت خدمات مختلفی در مرکز کاراک ارائه می‌شود، که در زیر به آن‌ها اشاره شده است :

  • صداگیری داشبورد هیوندا اکسنت
  • صداگیری صندوق عقب اکسنت
  • صداگیری کنسول وسط  accent
  • صداگیری مربوط به ستون‌های هیوندای اکسنت
  • صداگیری رودری اکسنت
  • صداگیری قاب فرمون هیوندا اکسنت
  • صداگیری سقف accent

 

نمونه کار صداگیری هیوندا اکسنت در مرکز صداگیری خودرو کاراک

صداگیری داشبورد خودرو

صداگیری خودرو اکسنت

 صداگیری هیوندا اکسنت در مراکز معتبر انجام دهید !

چه بسا مراکزی هستند که با مراجعه به آن‌ها برای رفع صدای خودرو در ابتدا صداهای خودروتان برطرف می‌شود اما بعد از مدتی شاهد برگشت صداها و نیز در بعضی موارد بدتر شدن صداهای خودروتان می‌شوید. پس قبل از هر اقدامی نسبت به معتبر بودن مرکز مورد نظر تحقیق کنید. از دلایلی که باعث بدتر شدن صداهای آزاردهنده اتاق خودرو می‌شود، می‌توان به استفاده از فوم‌های اسپری شونده اشاره کرد. متاسفانه این فوم‌ها پس از مدتی که خشک می‌شوند خود عاملی برای ایجاد صداهای بدتر می‌شوند.

 

درخواست صداگیری خودرو

 

 انواع صداهایی که ممکن است در هیوندا اکسنت بشنویم

 

سر و صدا ناشی از مشکلات مکانیکی

خودرو هیوندا اکسنت ممکن است در صورتی که دچار مشکلات مکانیکی شود با ایجاد سر و صدا به ما هشدار دهد و ما را متوجه وجود خرابی و اختلال در این اتومبیل نماید . صداهایی که از موتور تولید می شود و به درون کابین نفوذ می کند می تواند ناشی از خرابی و مشکل در این بخش از خودرو باشد . گاهی شل شدن دسته موتور سبب لرزش آن و ایجاد صدا نا مطلوب در موتور هیوندا شما می گردد .

صدای جیر جیر که در خودرو می شنوید ممکن است ناشی از تمام شدن لنت ترمز باشد که سبب می گردد صداهایی به درون کابین شما منتقل شود . در صورتی  که هر گونه صدای اضافی و آزار دهنده ای از هیوندا اکسنت به گوشتان رسید بدون آنکه خودرو را دست کاری کنید به تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک بیایید تا کارشناسان ما خودرو شما را به صورت کاملا رایگان کارشناسی کنند و در صورتی که منبع صدا مشکلات مکانیکی بود ، به بخش مکانیکی ارجاع داده می شوید .

 

سرو صدا ناشی از مشکل در جلوبندی

جلوبندی خودرو به قسمت جلو و زیرین خودرو گفته می شود که یکی از وظایف آن ایجاد راحتی رانندگی و تعلیق خودرو در هنگام حرکت و رد شدن از سطوح ناهموار می باشد. هر گونه مشکل در این قسمت از خودرو می تواند سبب شود که سرو صدا جاده به درون کابین اتومبیل شما منتقل شود . در نتیجه در صورتی که هنگام رانندگی در سطوح ناهموار صداهایی بیش از همیشه به گوشتان رسید ، بهتر است که جلوبندی خودرو هیوندا اکسنت خود را بررسی نمایید .

 

صدای ناشی از مشکل در اجزای کابین

کابین خودرو شما از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده که هر یک نیز دارای تعدادی قطعات هستند که شکستگی ، فرسودگی و هر گونه مشکل در آنها می تواند سبب شود که خودرو شما دچار سر و صدا اضافی شود . شل شدن پنل داشبورد به علت باز و بست نادرست ، وجود شکستگی و یا باز شدن باند های موجود در رودری و همچنین باز و بست غیر اصولی طاقچه عقب برای نصب باند می تواند از دلایل و منابع سر و صدا در کابین هیوندا اکسنت باشند .

 

صدای باد 

یکی از انواع صداهایی که در اغلب خودرو ها با آن مواجه می شویم صدای باد است که بسته به آیرودینامیک هر اتومبیل میزان آن متفاوت می باشد . می توانید با پیدا کردن منبع ورود باد به درون خودرو و رفع مشکل آن قسمت ، این صدا را تا حد زیادی کاهش دهید .

 

صداگیری هیوندا اکسنت

صداگیری رودری هیوندا اکسنت

 

منبع صدای باد را در هیوندا اکسنت چگونه تشخیص دهیم ؟

باد می تواند از درزگیرهای فرسوده از در و پنجره عبور کند. با این حال، یک خودروی معمولی دارای «سوراخ‌های» زیادی برای عبور هوا است. این سوراخ ها و منافذ در  چرخ‌ها، سانروف‌ها، گوشه‌های کابین، کاپوت، صندوق عقب و آینه‌های دید عقب هستند.

به طور کلی دو تکنیک برای بررسی مقاومت باد وجود دارد. اولین مورد از این دو، شما را ملزم می کند که ماشین را برای مدتی برانید. بنابراین، اولین قدم شما این است که با سرعت عادی رانندگی کنید. به هر صدایی که به گوش می رسد توجه داشته باشید.  مطمئن شوید که هیچ صدای دیگری مانند رادیو یا حتی صدای خودتان ظاهر نشود.

گام دوم افراد دیگر را درگیر می کند، صرف نظر از اینکه در مرحله اول به چه نتیجه ای رسیده اید. اگر می توانید، تقریباً 3 یا 4 نفر از دوستان خود را برای رانندگی ببرید. در حالی که در ماشین هستند، می توانند به صداها گوش دهند و تعیین کنند که کدام طرف ماشین بیشترین صدای باد را ایجاد می کند. در اینجا چند زمینه وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه داشت:

  • مهر و موم های اطراف درها و پنجره ها
  • درزگیر موجود بر روی درها و پنجره ها
  • تغییر شکل یا آسیب دیدن درها
  • آسیب خارجی به بدنه خودرو

در طول هر دو تست ، مطمئن شوید که همه چیز را ثبت می کنید.  در نهایت با توجه به بررسی های انجام شده ، محلی که عامل نفوذ باد و ایجاد سر و صدا است را تعیین کرده و اقدامات لازم برای رفع مشکل را انجام دهید . بهتر است برای صداگیری خودرویتان به یک متخصص مراجعه کنید تا نتیجه کار مطمئن تر باشد . تکنسین مجموعه تخصصی صداگیری خودرو کاراک ؛ با ارائه بهترین خدمات صداگیری هیوندا اکسنت به شما کمک بسیاری می کنند .

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

بررسی هیوندا اکسنت 

خودرو

نام خودرو هیوندای اکسنت
سال (طراحی) 2012

مشخصات فنی

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1591 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 124 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 156 نیوتن متر در 4200 دور در دقیقه
جعبه دنده 4 دنده خودکار
شتاب 0 تا 100 11.4 ثانیه
حداکثر سرعت 184 کیلومتر در ساعت
وزن 1060 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4370 طول – 1700 عرض – 1457 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2565 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت ترکیبی 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 43 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 4

تجهیزات و امکانات

ترمز و پایداری ABS – EBA – EBD – VSC – TCS
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای پرده‌ای – کیسه هوای جانبی – مجموعا 6 کیسه هوا
سیستم صوتی سیستم صوتی با قابلیت پخش CD، MP3، USB و AUX به همراه 4 بلندگو و 2 توئیتر – بلوتوث – دکمه‌های کنترل سیستم صوتی روی فرمان
دیگر تجهیزات گیربکس 4 سرعته خودکار – رینگ‌های 14 و یا 16 اینچی – تنظیم آینه‌های جانبی به صورت برقی – سانروف (سفارشی) – سیستم تهویه مطبوع به صورت دستی (خودکار به صورت سفارشی) – دکمه استارت موتور – سیستم ECO Drive برای نشان دادن حالت بهینه در حین رانندگی – سنسور عقب – دوربین عقب (نمایش تصویر روی آینه میانی) – نشان دهنده باد لاستیک‌ها – سیستم کمکی در سربالایی (HAC) – کروز کنترل (سفارشی)

برای مشاهده بیشتر صداگیری خودرو بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

صداگیری ماشین