Last Updated on فوریه 12, 2022 by mohamadi

سر و صدا و آلودگی صوتی همواره هنگام رانندگی ، تمرکز راننده را بر هم خواهد زد . امروزه به علت استفاده از مواد نامرغوب و بی کیفیت و همچنین استاندارد نبودن جاده ها ، احتمال به صدا افتادن خودرو بالاست . مرکز تخصصی صداگیری کاراک ، با ارائه خدمات صداگیری برای انواع خودروهای داخلی و خارجی می کوشد تا شما را از این صداهای آزار دهنده رها  سازند . صداگیری مزدا 323 یکی از نمونه های صداگیری در کاراک می باشد که در این پست به آن خواهیم پرداخت .

 

صداگیری مزدا 323 در مرکز کاراک  

هر خودرو به صورت عادی صداهایی دارد که نه تنها غیرعادی نیست ، بلکه وجود آن در اتومبیل شما نشان دهنده سلامت و کارکرد صحیح  خودرویتان می باشد . اما در کنار این ها ، صداهایی آزار دهنده وجود دارد که از ممکن است از قسمت های مختلفی از ماشین به گوش برسد ؛ برای رفع چنین صداهایی ، مرکز کاراک بسته به علت سر و صدا خدمات صداگیری موثری ارائه می دهد .

صداگیری مزدا 323 در کاراک نمونه ای از ی کصداگیری موفق می باشد که رضایت کامل مشتری را به دنبال داشته است . صداگیری برای مزدا 323 در کاراک برای قسمت های زیر قابل انجام است :

  • صداگیری درب
  • صداگیری داشبورد
  • صداگیری صندوق عقب
  • صداگیری سقف
  • صداگیری طاقچه عقب
  • صداگیری موتور
  • صداگیری اتاق 

 

ویدیو صداگیری مزدا 323 در مرکز کاراک 



 

صداهای رایج در مزدا 323 و علت آنها  

در طول سال‌ها به‌عنوان یک راننده، احتمالاً یکی دو بار مشاهده کرده اید که ماشین شما شروع به تولید صداهای عجیب و غریب یا غیرمنتظره‌ای در حین  رانندگی کرده است. گاهی اوقات، صدا به وضوح از قسمت خاصی از وسیله نقلیه می آید، موتور، چرخ ها یا جاهای دیگر . و در موارد دیگر، شما نمی توانید کاملاً تشخیص دهید که منبع سر و صدا چیست. در هر صورت، اگر  مزدا 323 شما صداهای عجیب و غریب تولید می کند، نشانه آن است که چیزیدر خودرو  درست نیست.

“چیزی درست نیست” یک مقوله بسیار گسترده است که همه چیز را از یک مشکل جزئی تا مشکل جدی در حال شروع پوشش می دهد. چیزی که باید از آن آگاه باشید این واقعیت است که این صداهای آزار دهنده  ، نشانه ای از خرابی است یا علامت عدم کارکرد صحیح قطعه ای در خودرو است .

در بیشتر مواقع، صدای عجیب و غریب خودروی شما به این معنا نیست که خودروی شما در معرض خطر جدی خرابی فوری قرار دارد، اگرچه ممکن است. گاهی اوقات، یک صدای غیر معمول یک مشکل جزئی را نشان می دهد که در کوتاه مدت بر عملکرد خودروی شما تأثیر نمی گذارد.

اما حتی در این موارد، سر و صدا احتمالاً نشان دهنده مشکلی است که می تواند در طول زمان بدتر شود و اگر به موقع رفع نشود، در نهایت منجر به تعمیرات جدی می شود ، برای پیشگیری از مواجه شدن با مشکلات و خرابی های جدی در خودرویتان ، به محض مواجه شدن با صدای غیرعادی ، بهتر است که به مرکز کاراک مراجعه نمایید ، برای ارتباط با کاراک کافیست فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید :

درخواست صداگیری خودرو

سر و صدا لاستیک مزدا 323

یکی از رایج ترین صداهای نامطلوب مزدا 323 که ممکن است با آن مواجه شوید صدای لاستیک است. در واقع، لاستیک‌ها می‌توانند صداهای غیرعادی مختلفی ایجاد کنند که هر یک به طور بالقوه به شما امکان می‌دهد از یک مشکل احتمالی متفاوت مطلع شوید. این مهم است که بتوانید نه تنها بفهمید که لاستیک‌های شما صدای عجیبی تولید می‌کنند، بلکه درک این موضوع نیز مهم است که این صدا چیست و چه معنایی برای سلامت خودرو شما می‌تواند داشته باشد.

صدای جیغ

تقریباً همه با این مورد مواجه شده اند ،  وقتی فرمان را می چرخانید، لاستیک های شما جیغ می کشند. تا زمانی که از پیچ‌ها با سرعت‌های زیاد عبور نمی کنید (به طور کلی ایده خوبی نیست)، لاستیک‌های مزدا 323 شما نباید جیغ بزنند.

محتمل ترین علت برای جیغ زدن لاستیک ها، یک یا چند لاستیک کم باد شده است. اگر صدای جیغ می‌شنوید، احتمالاً به این معنی است که باید کمی هوا به لاستیک‌های خود اضافه کنید. با گذشت زمان، لاستیک‌های کم باد می‌توانند مشکلات مختلفی را برای لاستیک‌ها، سیستم تعلیق و سایر قسمت‌های خودروی شما ایجاد کنند، بنابراین عاقلانه است که در اسرع وقت به این لاستیک‌های کم باد رسیدگی کنید.

صدای وزوز

یکی دیگر از مشکلات نسبتاً رایج دیگری که ممکن است با آن مواجه شوید لاستیک هایی هستند که به نظر می رسد در هنگام رانندگی به طور فزاینده ای وزوز می کنند. به خاطر داشته باشید که لاستیک ها به طور طبیعی در بیشتر سطوح جاده ها صدا ایجاد می کنند و این کاملاً طبیعی است. اما وقتی این وزو تا حد معینی افزایش می یابد، نشان دهنده وجود مشکل است.

در این مورد، دلیل شماره یک وزو غیرعادی لاستیک مزدا 323 ، لاستیک هایی با سایش ناهموار آج است. لاستیک ها به دلایل مختلفی ممکن است به طور ناهموار فرسوده شوند،  مشکل در سیستم تعلیق، خرابی بلبرینگ چرخ ها و یا چندین دلیل دیگر می تواند منجر به لاستیک هایی با الگوهای سایش ناهموار شود.

برای جلوگیری از سایش ناهموار لاستیک، باید به طور منظم چرخ های خود را بچرخانید و تراز چرخ ها را به صورت استاندارد انجام دهید.