Last Updated on دسامبر 14, 2022 by mohamadi

صداگیری داشبورد لیفان x60 از خدماتی است که در مرکز صداگیری خودرو کاراک درخواست زیادی داشته است و می‌توان گفت که با رضایت 100 درصدی مشتریان عزیز همراه بوده است. خودروی لیفان x60 در سال 1390 در ایران عرضه شد و با استقبال خوبی هم از طرف خریداران روبرو شد. اما متاسفانه این خودرو هم مثل سایر خودروهای چینی کیفیت متریال به کار برده شده در آن زیاد مطلوب نیست و ممکن است بعد از مدتی به صدا در آید. برای صداگیری داشبورد لیفان x60 می توانید به مرکز کاراک مراجعه کنید . 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

 

سر و صدا در لیفان x60 

سر و صدا در خودرو تقریباً برای همه رانندگان اتفاق می افتد ، و اتفاقی است که اجتناب از آن تقریباً غیرممکن است. ممکن است وقتی در ترافیک نشسته‌اید ، آفتاب از شیشه جلوی شما می‌تابد و ناگهان  خودرو لیفان x60  شما شروع به تولید صداهای عجیبی می کند . بهترین راه در این شرایط مراجعه به مراکز صداگیری معتبر است . صداگیری لیفان x60 به مجموعه اقداماتی گفته می شود که برای کاهش صدای موجود در خودرو که ناشی از مشکل در قطعات کابین می باشد ، رخ می دهد .

 

صداگیری داشبورد لیفان x60 _ صداگیری لیفان x60

صداگیری داشبورد لیفان ایکس 60

 

 

صداگیری داشبورد لیفان x60

منظور از به صدا در آمدن داشبورد لیفان x60 در واقع صداهایی شبیه جیر جیر، تق تق، وز وز از قسمت‌های مختلف داشبورد مثل کنسول وسط، فرمان، پشت آمپر و کیلومتر، درب داشبورد، قسمتی که داشبورد به بدنه خودرو متصل است. با توجه به محل صداگیری داشبورد لیفان x60 و نیز نوع صدا زمانی که برای رفع صدا و لرزش‌های آزار دهنده به کار میرود متفاوت است.

در صورتی که نیاز باشد داشبورد خودرو به صورت کامل صداگیری شود حدودا 8 ساعت زمان میبرد و در نهایت کاری با ضمانت و گارانتی ارائه می‌گردد. تمام مواد به کار رفته در تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک از بهترین مواد موجود در بازار هستند و جای نگرانی برای مشتریان عزیزی که به این مرکز مراجعه میکنند وجود ندارد.

 

درخواست صداگیری خودرو

 

 

چنانچه تمایل به صداگیری داشبرد لیفان x60 در این مرکز دارید ابتدا می‌توانید برای کارشناسی و تعیین محل صدا و هزینه مراجعه نمایید و با کارشناسان حاضر در مرکز دور بزنید، پس از اعلام هزینه و در صورت رضایت شما مشتریان عزیز در صورتی که در همان روز وقت باشد کار شما انجام خواهد شد و در صورت نداشتن وقت بایستی برای روز دیگری نوبت خود را رزرو نمایید.

 

 

 انواع روش های صداگیری لیفان x60 

اگر اتومبیل شما به صدا افتاده است و می دانید که این صداها ناشی از مشکلات مکانیکی نیستند ، به احتمال زیاد این اصوات از خارج به داخل وارد می شوند .  برای رهایی از این مشکل چندین راه وجود دارد که در ادامه شما را با آنها آشنا می کنیم . ( در صوتی که مایل به بررسی میزان تغییرات صدا قبل و بعد از انجام روش های زیر هستید ، می توانید با نصب اپلیکیشن هایی که میزان دسی بل را می سنجند ( دسی بل واحل اندازگیری صدا است ) ، متوجه کاهش صدا شوید .

آنچه می توانید پس از بکاری گیری این روش ها انتظار داشته باشید، کاهش قابل توجه میزان صدایی که نسبت به قبل می شنوید، به ویژه کاهش صدای محفظه موتور و کابین می باشد .  این روش‌ها کمک می‌کنند تا 50 درصد از صدایی که از جاده می‌شنوید را از بین ببرید.

 

صداگیری لیفان x60 در مرکز صداگیری کاراک

صداگیری لیفان x60

 

1#  کف پوش های عایق صدا

اکثر خودروها کفپوش هایی دارند که به جمع شدن خاک و سواری راحت تری کمک می کند، اما آنها برای عایق صدا اتومبیل شما در برابر عوامل محیطی کار خاصی انجام نمی دهند.

برای این موضوع باید از کف پوش های عایق صوتی  استفاده کنید. این کف پوش ها  اغلب برای عایق کردن زیر شاسی استفاده می شود ؛ این همان کاری است که ما برای جلوگیری از صداهایی که از کف خودرو شما می آیند انجام می دهیم (کف به اندازه ای که فکر می کنید ضخیم نیست).

این محصولات از لاستیک بوتیل با یک لایه محدود کننده فویل در یک طرف و یک چسب در طرف دیگر ساخته شده اند که به چسبندگی کفپوش به هر سطحی کمک می کند.  فوم این کف پوش ها ، چیزی است که به جذب نویز ناشی از ارتعاشات وارد شده به خودرو کمک می کند و صدای جاده را کاهش می دهد.

 

کف پوش های عایق صوتی را  قرار دهیم ؟

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، کف پوش های عایق صدا زمانی بهترین کار را دارند که در قسمت پایینی کفپوش ماشین شما، به ویژه آنهایی که در صندلی های جلو قرار دارند، استفاده شوند.
به دلیل که بیشترین صدای بیرونی از قسمت جلوی ماشین می آید (به علت نزدیک تر بودن محفظه موتور و موارد مشابه به قسمت جلویی خودرو )

افزودن کف پوش های های عایق صدا در زیر کف پوش های معمولی خودرو  در صندلی عقب نیز توصیه می شود، زیرا این کار به کاهش بیشتر سر و صدای جاده و صدا خفه کن کمک می کند. این امر به ویژه در وسایل نقلیه قدیمی که ممکن است به دلیل فرسودگی آنها صدای بیشتری داشته باشند، کمک می کند .

 

#2 کف پوش های بازتابنده

ممکن است  شما برخی از کف پوش های عایق صدا را که در مورد آنها صحبت می کردیم، امتحان کردید و با وجود اینکه خوب بودند، آنقدر که دوست داشتید در کاهش سر و صدا موثر نبودند.

بنابراین  چه کاری باید انجام داد ؟ تنها راه برای جلوگیری از سر و صدای اضافی که از کف ماشین شما می آید ، استفاده از یک لایه مانع دوم و متراکم تر است.

عایق صوتی بازتابنده ، بهترین گزینه موجود برای استفاده در خودرو است. یک فوم بازتابنده کمک می کند تا میزان صداهای مسدود شده توسط کف پوش های عایق صدا را حتی بیشتر افزایش دهید و گاهی اوقات تا 80 درصد از صداها را از بین می برد. نه در صداگیری لیفان x60 موثر است ، بلکه  سرما را از ماشین شما دور نگه می‌دارد. این امر به هنگام تلاش برای گرم کردن ماشین در ماه های سرد زمستان بسیار کمک می کند.

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

 صداگیری لیفان x60 ، شامل چه مواردی است ؟

صداگیری کامل خودرو لیفان x60 شامل موارد زیر می‌شود:

  • صدا گیری اتاق لیفان ایکس 60
  • صداگیری صندوق عقب لیفان x60
  • صداگیری کنسول وسط lifan x60
  • صداگیری ستون‌های لیفان x60
  • صداگیری رودری لیفان x 60
  • صداگیری قاب فرمون لیفان ایکس 60
  • صداگیری سقف لیفان x60