Last Updated on مارس 11, 2020 by dg

صداگیری بنز c63

شاید برایتان جای تعجب داشته باشد که خودروی با کیفیتی مثل بنز c63 نیز برای رفع صداهای آزاردهنده اتاقش به مرکز صداگیری خودرو کاراک مراجعه کرده است، اما همانطور که در نوشته های قبل نیز توضیح دادیم نوع رانندگی و خیابان های ناهموار و غیر استاندار نقش مهمی در به صدا آمدن اتاق خودرو مثل درب و داشبورد دارد. تصور کنید با سرعت بالایی در حال رانندگی هستید که ناگهان از دست اندازی عبور می‌کنید و یا وارد چاله می‌شوید، در همین زمان ممکن است خارهایی که در درب، داشبورد، ستون و قسمت‌های مختلف خودرو به کار رفته است بشکند و نیز قطعاتی شل شود که باعث ایجاد سر و صدا در خودرو گردد.

صداگیری بنز c63  در این مرکز به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود و پس از اتمام کار برای اطمینان مشتریان عزیز، ضمانت و گارانتی کتبی ارائه می‌گردد. اصولا مشتریانی که مراجعه می‌کنند نمی‌توانند به صورت دقیق محل صدا را تشخیص دهند برای همین در این مرکز به صورت رایگان کارشناسی انجام می‌گیرد. به این صورت که پس از مراجعه و درخواست کارشناسی خودرو، متخصصین مرکز کاراک با شما و خودروتون دور می‌زنند و سپس محل و نوع دقیق صدا را شناسایی و اگر قابل برطرف شدن باشد هزینه و زمان لازم جهت صداگیری خودرو را به شما اطلاع می‌دهند. در صورت رضایت می‌توانید وقت رزرو نمایید.

از دلایل به صدا افتادن خودرو بارها توضیح دادیم اما باز هم نکته مهمی که باید خاطر نشان کرد، نوع رانندگی است. اگر از جمله آدمهایی هستید که نگران به صدا افتادن خودرو هستید پس حتما مراقب به رانندگی خود و عبور از دست اندازها باشید تا از به صدا افتادن خودرو جلوگیری کنید و یا مدت طولانی تری از خودروی بدون صدا استفاده کنید. 

عکس صداگیری بنز c63 در مرکز صداگیری خودرو کاراک

صداگیری خودرو

صداگیری BENZ C63

مختصری بر بنز c63

در کابین C63 مواد بسیار سطح بالایی به کار رفته است؛ چیزی که در دیگر مدل‌های کلاس C غیر AMG نیز می‌بینیم. تریم چوب، غربلیک سه‌پره فرمان با پوشش چرم جیر و صندلی‌های اسپورت پوشیده از چرم انعطاف‌پذیر، همگی سطح بالایی از طراحی داخلی را در یک خودرو به نمایش گذاشته است که کابین C63 را جذاب‌تر از هر مدل دیگری در این کلاس کرده است. تنها خطایی که از دید ما در طراحی کابین سر زده، صفحه نمایش ۷ اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی است که مانند یک آی‌پد مینی بر روی داشبورد قرار گرفته است.

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۵ سرنشین، ۴ در سدان.
  • قیمت مدل تست: ۹۱۰۸۰ دلار (قیمت مدل پایه: ۷۲۸۲۵ دلار).
  • نوع موتور: DOHC با ۳۲ سوپاپ V-8، دو توربوشارژر و خنک‌کننده داخلی،بلوک و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۳۹۸۲ سی‌سی.
  • قدرت: ۵۰۳ اسب بخار در ۶۲۵۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۷۰۰ نیوتن‌متر در ۱۷۵۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۷ سرعته دو کلاجه اتوماتیک با حالت شیفت دستی

 

شماره تماس و آدرس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک :

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، جنب پمپ بنزین 104 ، تعمیرگاه کاراک

شماره ثابت تعمیرگاه : 02133176043

درخواست صداگیری خودرو

صداگیری خودرو، رفع صداهای مختلف در خودرو ، صداگیری داشبورد بنز سی 63 ، صداگیری ستون بنز c63 ، صداگیری اتاق مرسدس بنز c63

برای مشاهده نمونه کار صداگیری بنز SLK350 وارد لینک زیر شوید:

BENZ SLK350