Last Updated on دسامبر 31, 2019 by mohamadi

 بازیکنان خوب هستند

چندی پیش نبود که ما واقعاً در فرمول1 فاسد شدیم. در سال 2012 ، این شبکه کمتر از شش قهرمان جهان که 14 عنوان قهرمانی در ترکیب داشتند ، نداشت. اما قدرت شبکه به آنچه قبلاً پیش رفته است ، بستگی ندارد ، به پتانسیل آنچه در حال حاضر آن دسته از مسابقات می توانند در آینده برسند ، بستگی دارد.

برای این منظور ، یک ترکیب فوق العاده هیجان انگیز برای سال 2020 است. در کنار قهرمانان جهان لوئیس همیلتون ، سباستین وتل و کیمی رایکونن ، و دانیل ریکیاردو و والتری بوتاس پیروز شدند ، در حال حاضر چندین برنده مسابقه در مکس وستراپن و چارلز لکلرک وجود دارند. . نبردهایشان در طول فصل گذشته ، اغلب نفس گیر بود و اتریش و سیلورستون فقط دو نمونه از مسابقات درخشان بین این زوج بودند.

آنها به گروهی از تازه کارها پیوسته اند که با توجه به ماشین آلات مناسب ، همه می توانند آن را مخلوط کنند. الکس آلبون در کسب جایگاه ردبول عالی بود و در جنگ برزیل حق داشت ، در حالی که لاندو نوریس به احیای مک لارن کمک کرد و سهام جورج راسل با وجود سال سخت ویلیامز همچنان رو به افزایش است.

برای نوریس و راسل این وظیفه تیم های آنها است که به آنها فرصت بیشتری برای جنگیدن در جبهه بدهند ، اما همه علائم مربوط به نبردهای بیشتر بین وستراپن و لکلرک است و آلبون دیدگاه های خود را برای پیوستن به این حزب نشان داده است.

لوییس همیلتون

همیلتون

 همیلتون هیچ نشانه ای از کند شدن نشان نمی دهد

برای همه هیجان اطراف نسل جوان در فرمول1 در حال حاضر ، یکی از با تجربه ترین رانندگان است که همچنان به تنظیم استاندارد می پردازد.

با قضاوت خودش ، سال 2019 بهترین فصل لوئیس همیلتون بود زیرا او ششمین قهرمانی در رانندگان را به پایان رساند ، و در حالی که در رکورد مایکل شوماخر قرار دارد ، نشانه های این است که او بهتر خواهد شد.

همیلتون مطمئناً با ورود به اواسط دهه سی سالگی ، هیچكدام از سرعت های خود را از دست نداده است . موقعیت قطب وی در ابوظبی می تواند به این امر گواه باشد . بیش از یك دهه تجربه به او كمك كرده است تا یك سطح سازگاری پیدا كند كه بسیاری از رانندگان دیگر با آن هماهنگ باشند. . او همچنین پس از بهتر شدن وتل در چند سال گذشته به چالش امثال وستراپن و لكلرك رسیده است و شاید به عنوان انگیزه بیشتر برای ادامه بهبود عمل كند.

 فراری کار سختی را برای نگه داشتن درب دارد

یكی از بزرگترین سؤالات مربوط به فصل 2019 این بود كه چارلز لكلر چگونه بعد از گذشت تنها یك فصل از مسابقات در فرمول1 ، قدم به فراری  و تمام فشارهایی كه می آورد  می برد.

طولی نکشید که او ثابت کرد که تیم تصمیم درستی برای اعتماد خود به جوانان گرفت. موقعیت قطب در بحرین مانند این بود که در دومین مسابقه فراری خود قبل از اینکه ماشینش او را رها کند ، به پیروزی  منجر شود. .

اما با برقراری تماس صحیح در تبلیغ لكلرك ، فراری اکنون به سختی موارد بسیاری را برای ساختن در سال آینده داده است.

لكلرك در قفس سباستین وتل تشنج كرده است ، پس از برجسته شدن وتل در حالی كه راننده فراری در اوایل فصل با توجه به قهرمانی چهار راننده خود و نتایج ثابت شده برای این تیم ، در اوایل فصل برمی گردد. این  دو تعداد زیادی از مسابقات را به همراه داشتند ، در حالی که ایتالیا ، روسیه و برزیل بحث برانگیزترین لحظه ها در هنگام جنگ برای اولویت بودند.

در حالی که مرسدس زوج مستقر است و ردبول هیچ راننده ای برای این مکس ورستاپن ایجاد نکرده که در این فصل در صندلی دیگر مشکلی ایجاد کند ، فراری پیشروانی هستند که اکنون یک رقابت تیمی دارند که دقیقاً مانند لوئیس همیلتون و نیکو روزبرگ منفجر می شوند. .

مک لارن در بازگشت

مک لارن

 مک لارن در راه بازگشت 

از آنجا که یک تیم نمادین با سردرد دو راننده کلاس برتر در یک دوره برخورد روبرو است ، تیم دیگر از پاداش دادن ایمان خود به یک جفت جوان و جوان با استعداد لذت می برد. مک لارن 12 ماه پیش با صعود به راک برخورد کرد و فصل را با ماشین پایان داد که اغلب فقط با ویلیامز می توانست مسابقه دهد. با قهرمانی مضاعف جهان از ورزش خارج شده است.

به نظر می رسد آندریاس سیدل چشمگیر سال اول نخستین فصل کامل خود را به عنوان مدیر تیم پس از حضور در سال جاری آغاز می کند و ماشین جدید پس از امضای او از تورو روزو اولین بار تحت سرپرستی مدیر فنی جیمز کی است.

هر دو Seidl و مدیر عامل شرکت Zak Brown مشخص داشتند که پیشرفت های انجام شده در این فصل صرفاً یک قدم در جهت صحیح است زیرا هدف مک لارن نیست که به سادگی بهترین حالت را داشته باشد و هدف این است که شکاف را به سه صدر بعدی برساند.

تمایل به انجام چنین کاری باعث شد تا حتی قبل از کسب مقام چهارم مسابقات قهرمانی سازندگان ، تمرکز خود را به ماشین جدید تغییر دهد و این تیم از نظر عملیاتی نشان داد که آنها آماده هستند تا دوباره پس از تسلط بر جنگ میانه میدان دوباره با بهترین ها بجنگند.

Momentum با مک لارن است و در کارلوس Sainz و Lando Norris رانندگان را برای تحویل گرفتن دارند ، همانطور که Sainz با تریبون خود را در برزیل ثابت کرد.

ردبول در ۲۰۲۰ دل ها را گرم می کند

تیم دیگری وجود دارد که امسال زمستان از کلمه حرکت بسیار زیادی در اطراف کارخانه خود استفاده خواهد کرد ، چرا که ردبول به خوبی به نظر می رسد تا فصل آینده واقعاً تهدیدی برای هر دو قهرمانی باشد.

این بار احساس متفاوت است. در هوندا ، آنها شریک زندگی دارند که در طول سال اول مشترک خود پیشرفت کاملی نشان داده اند و یک واحد نیروگاهی را ارائه داده اند که قادر به جنگ با مرسدس و فراری است. تغییر در آئین نامه های آیرودینامیکی به وضوح در ابتدای سال 2019 به رد بول صدمه زد ، اما آنها به سرعت بازی کردند تا تابستان در مسابقات برنده شوند و از ثبات

red bull

ردبول

در آئین نامه های سال آینده برای ساختن آنها استفاده می کنند.

مکس وستراپن ثابت کرده است که برای هرکسی که از شبکه استفاده می کند ، حریف قدرتمندی است – بهتر شدن لوئیس همیلتون در مبارزه خود با اینترلاگوس – و الکس آلبون حداقل از قوام لازم برای گرفتن امتیازات محکم به طور منظم نشان داد ، حداقل همان چیزی است که رد بول باید تهدید سازنده ها باشد.

 

با آن جفت شدن ، ردبول در شش مسابقه گذشته با 18 امتیاز از فراری پیروز شد و در حالی که مرسدس همچنان به سرعت پیش می رود ، بازگرداندن ردبول از 76 امتیاز   در سه دوره گذشته 11 برابر آنچه قهرمانان در همان دوره مدیریت کردند بود