کار با گارانتی کتبی شرکت کاراک

گارانتی شرکت کاراک
گارانتی شرکت کاراک

قیمت ریمپ ایسیو

لطفا پس از خواندن مقاله زیر به پایین صفحه جهت مطالعه قیمت ها مراجعه کنید.

به دلیل زیاد شدن ریمپ کنندگان ایسیو قیمت های مختلفی برای این کار ارائه می شود.

به همین علت در اینجا دلایل اختلاف قیمت ها را برای مشتریان کاراک توضیح می دهیم :

مهمترین دلیل : افرادی با استفاده از برنامه های کپی اقدام به ریمپ خودرو می کنند که حاصل این کار صدمات جدی به موتور و ایرادات اساسی در برنامه می شود.

توضیح دلیل فوق : دلیل تفاوت در هزینه ریمپ ای سی یو میزان تخصص افراد ، تجهیزات و تجارب می باشد. موارد بسیاری دیده شده که دارنندگان خودرو برای ریمپ ایسیو به افراد غیر متخصص که اغلب تنظیم موتور کاران سطح شهر هستند مراجعه کرده اند. این افراد بعد از ریمپ خودرو هزینه های سنگینی برای مشتریان به بار آورده اند که از جمله این موارد می توان به روشن شدن چراغ svs ، چراغ چک ،خطای سنسور ناک ، ذوب شدن پیستون، خام سوزی اشاره کرد.

ریمپ کاران غیر حرفه ای به دلیل عدم داشتن دانش فنی و علمی لازم با فکر اینکه هر چه بیشتر بهتر تمامی پارمتر های کامپیوتر را زیاد می کنند و نتیجه آن مشکلات و صدمات جبران ناپذیر می باشد. این افراد صرفا با استقاده از قیمت پایین مشتریان را به سمت خود جذب نموده و برای دستیابی به اندک سود مشتریان را به دردسرهایی بزرگ می اندازند. به همین دلیل است که در بازار قیمت های بسیار متفاوتی از ریمپ ایسیو دیده می شود .

قیمت ریمپ دنا

7.4.9
400 فول

هزینه حذف سنسور دوم 250

هزینه حذف کپ سرگاز و افزایش شتاب اولیه 250

هزینه حذف کپ حین حرکت و افزایش شتاب ثانویه 250

هزینه کم کردن دمای فن 90

هزینه حذف لرزش  موتور 90

هزینه حذف کاتاف 100

کاهش مصرف ( فقط با فول )

قیمت ریمپ ایسیو تیبا

simens
250 فول

هزینه افزایش شتاب اولیه 150

هزینه حذف کپ حین حرکت و افزایش شتاب ثانویه 150

هزینه کم کردن دمای فن 90

هزینه حذف لرزش  موتور 90

هزینه حذف کاتاف 100

کاهش مصرف ( فقط با فول )

قیمت ریمپ دنا

ME17
450 فول

هزینه حذف سنسور دوم 250

هزینه حذف کپ سرگاز و افزایش شتاب اولیه 250

هزینه حذف کپ حین حرکت و افزایش شتاب ثانویه 250

هزینه کم کردن دمای فن 90

هزینه حذف لرزش  موتور 90

هزینه حذف کاتاف 100

کاهش مصرف ( فقط با فول )

قیمت ریمپ جک جی 5

450 فول

هزینه حذف سنسور دوم 300

هزینه حذف کپ سرگاز و افزایش شتاب اولیه 250

هزینه حذف کپ حین حرکت و افزایش شتاب ثانویه 250

هزینه کم کردن دمای فن 200

هزینه حذف لرزش  موتور 200 (در دنده دستی ها)

هزینه حذف کاتاف 200 (در دنده دستی ها)

کاهش مصرف ( فقط با فول )

قیمت ریمپ ایسیو 206

S2000
370 فول

هزینه افزایش شتاب اولیه 170

هزینه حذف کپ حین حرکت و افزایش شتاب ثانویه 250

هزینه کم کردن دمای فن 90

هزینه حذف لرزش  موتور 90

هزینه حذف کاتاف 100

کاهش مصرف ( فقط با فول )

قیمت ریمپ ایسیو سمند

زیمنس
370 فول

هزینه افزایش شتاب اولیه 170

هزینه حذف کپ حین حرکت و افزایش شتاب ثانویه 250

هزینه کم کردن دمای فن 90

هزینه حذف لرزش موتور 90

هزینه حذف کاتاف 90

هزینه کاهش مصرف ( فقط با فول )

هزینه حذف سنسور دوم اکسیژن 90

هزینه حذف میل سوپاپ 90

قیمت ریمپ ایسیو ریو

زیمنس
440 فول

هزینه افزایش شتاب اولیه 200

هزینه حذف کپ حین حرکت و افزایش شتاب ثانویه 250

هزینه کم کردن دمای فن 140

هزینه حذف لرزش موتور 140

هزینه حذف کاتاف 140

هزینه کاهش مصرف ( فقط با فول )

هزینه حذف سنسور دوم اکسیژن 140

هزینه حذف میل سوپاپ 140

قیمت ریمپ ایسیو ساینا

زیمنس
300 فول

افزایش شتاب اولیه 170

حذف کپ حین حرکت و افزایش شتاب ثانویه 170

کم کردن دمای فن 90

حذف لرزش موتور 90

حذف کاتاف 90

کاهش مصرف ( فقط با فول )

حذف سنسور دوم اکسیژن 90

حذف میل سوپاپ 90

قیمت ریمپ ایسیو پرشیا

SSAT
370 فول

هزینه رفع کپ سر گاز افزایش شتاب اولیه 170

هزینه حذف کپ حین حرکت و افزایش شتاب ثانویه 250

هزینه کم کردن دمای فن 90

هزینه حذف لرزش  موتور 90

هزینه حذف کاتاف 100

کاهش مصرف ( فقط با فول )

قیمت ریمپ ایسیو ال 90

simens
450 فول

هزینه افزایش شتاب اولیه 250

هزینه حذف کپ حین حرکت و افزایش شتاب ثانویه 250

هزینه حذف لرزش  موتور 190

هزینه حذف کاتاف 200

کاهش مصرف ( فقط با فول )

قیمت ریمپ ایسیو 207

ME17
450 فول

هزینه رفع کپ سر گاز افزایش شتاب اولیه 250

هزینه حذف کپ حین حرکت و افزایش شتاب ثانویه 250

هزینه کم کردن دمای فن 150

هزینه حذف لرزش  موتور 90

هزینه حذف کاتاف 100

کاهش مصرف ( فقط با فول )

قیمت ریمپ ایسیو 206

زیمنس
370 فول

هزینه افزایش شتاب اولیه 170

هزینه حذف کپ حین حرکت و افزایش شتاب ثانویه 250

هزینه کم کردن دمای فن 90

هزینه حذف لرزش  موتور 90

هزینه حذف کاتاف 100

کاهش مصرف ( فقط با فول )

به دلیل اینکه در بازار قیمت های بسیار متفاوتی از ریمپ ایسیو دیده می شود توصیه های زیر را به مشتریان عزیز می کنیم :

1- برای انجام ریمپ به شرکت های معتبر مراجعه شود نه افراد و تنظیم موتور کاران سطح شهر
2- تعداد شرکت های ریمپ دارای سابقه و علم ، کمتر از 2 شرکت می باشد.
3- شرکت هایی که دارای داینومتر هستند را انتخاب کنید
4- شرکت هایی که دارای تجربه ریمپ خودرو های خارجی هستند را انتخاب کنید.
5- شرکت هایی که دارای تجربه ریمپ خودرو های مسابقه هستند را انتخاب کنید.
6- شرکت هایی را انتخاب کنید که گارانتی مکتوب ارائه می دهند.
7- نمونه کارهای مختلف را ببینید.

8- مرکز کاراک از نرم افزارهای اورجینال استفاده می کند که این نرم افزارها به بصورت انلاین چک سام گیری ریمپ را انجام میدهند تا از صحت ریمپ مطمئن شوند تا هیچ آسیبی به موتور وارد نشود. اما افراد متفرقه این کار را نمی کنند و با نرم افزارهای غیر اورجینال یا ایرانی ریمپ را انجام می دهند که منجر به مشکلات فراوان مثل ناک،لرزش موتور، افزایش مصرف و … می شوند.

9- کاراک شرکتی است که ریمپ های خود را بر روی دستگاه داینومتر (دستگاه اندازه گیری توان موتور) انجام داده است

10- کاراک برای هر مشتری ریمپ مورد نیاز آن را برنامه نویسی می کند اما بقیه دامپ از قبل اماده شده را برروی ایسیوی شما می ریزند که دامپ های کپی بوده و در توضیحات قبلی ضرر برنامه های کپی گفته شده است.

تعمیرگاه تخصصی صداگیری خودرو و ریمپ ایسیو کاراک ارائه دهنده خدمات تخصصی خودرو در ایران ، کویت ، امارات ، عراق ، افغانستان و تاجیکستان میباشد.

error: Content is protected !!