لافراری احتمالاً سریعترین و هیجان انگیزترین هایپرکار جهان است. زمانی که ماشین‌هایی مانند مک لارن P1 و پورشه 918 اسپایدر باید با آن‌ رقابت کنند . با این حال، نتیجه نهایی این است که لافراری نسبت به رقبای معتبرش قدرت بیشتری (با 950 اسب بخار قدرت) و وزن کمتری برای حمل دارد، بنابراین کاملاً واضح است که جایگاه برتری را دارد.

 

برای دیدن تصاویر با سایز واقعی روی انها کلیک کنید.

 

عکس ماشین فراری (1)

تصویر ماشین فراری (1)

 

عکس ماشین فراری (2)

تصویر ماشین فراری (2)

 

عکس ماشین فراری (3)

تصویر ماشین فراری (3)

 

عکس ماشین فراری (4)

تصویر ماشین فراری (4)

 

عکس ماشین فراری (5)

تصویر ماشین فراری (5)

 

عکس ماشین فراری (6)

تصویر ماشین فراری (6)

 

فراری لافراری، خیلی خوب بود که دوبار اسمش را گذاشتند. لافراری اولین ابرخودروی هیبریدی مارانلو و قدرتمندترین خودروی جاده‌ای آن است. در تعداد محدودی ساخته شده و به تعداد کمی از مشتریان موجود ارائه شده است، انحصار نیز بخشی از بسته بود.

تولید در سال 2013 آغاز شد و در مجموع 499 دستگاه کوپه تولید شد که امروزه خرید یکی از آنها هنوز نیازمند شناخت افراد مناسب در مکان های مناسب است.

 

مطالب پیشنهادی : شورلت کوروت 2020 

 

فضار داخلی فراری لافراری

LaFerrari ممکن است یک ماشین پیست متمرکز در جاده باشد، اما فضای داخلی با مواد با کیفیت بالا تکمیل شده است و تناسب و پرداخت به خوبی هر فراری “معمولی” دیگری در این محدوده است. تم فرمول یک مانند یک موضوع مشترک در طراحی بیرونی و داخلی تمام مدل ها اجرا شده است .

فرمان با ضامن ها و سوئیچ ها پوشانده شده است که بسیار مطابق با طراحی فرمول 1 است و اکنون در سایر فراری های معاصر رایج است. صندلی راننده در جای خود ثابت است تا تعادل هندلینگ را به هم نزند، برای راحتی فرمان و جعبه پدال را می توان متناسب با آن تنظیم کرد.

همه کنترل‌های غیر ضروری از زیر انداز مرکزی دور شده‌اند و نمای پیش‌فرض یک شمارنده دور بزرگ درست در مرکز پانل ابزار دیجیتال است. صندلی ها محکم هستند و پشتیبانی عالی را ارائه می دهند.

 

مطالب پربازدید : تقویت ماشین

 رانندگی با لافراری

LaFerrari از سیستم‌های آیرودینامیک بسیار پیشرفته و کنترل شاسی الکترونیکی استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تمام این قدرت قابل توجه می‌تواند به طور موثر مهار شود. سطح چسبندگی و توانایی هندلینگ محض موجود در این خودرو در سطح بسیار بالایی قرار دارد .

در محدوده یک مسیر مسابقه، جایی که لافراری را می توان رها کرد، سطحی از کنترل پذیری را در حدی را نشان می دهد که در خودروهای دیفرانسیل عقب با این چنین قدرت دست نیافتنی به نظر می رسد. سیستم هیبریدی نصب شده پایین به مرکز ثقل پایین کمک می کند و با افزایش سرعت شروع به کار موثرتر می نماید .