Last Updated on دسامبر 25, 2022 by mohamadi
از آنجایی که صداگیری خودرو نه تنها در خودرو های داخلی قابل استفاده می باشد ، بلکه خودروهای خارجی نیز به آن نیاز پیدا می کنند . صداگیری برلیانس H220 یکی از این خودرو هاست که احتمال به صدا افتادن آن در چندین قسمت وجود دارد ؛ مرکز صداگیری کاراک در صورتی با چنین مشکلی مواجه شوید به یاریتان می شتابد و برای رفع این مشکل خدمات با کیفتی همراه با ضمانت نامه کتبی به شما ارائه می دهد . تا انتها این مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با خدمات مرکز کاراک ، ویدیویی از صداگیری برلیانس را در این مرکز مشاهده نمایید .
- صداگیری برلیانس H220 در کاراک
- صداگیری درب برلیانس h220 چگونه انجام می گیرد ؟
- چرا خودرو برلیانس H220 به صدا می افتد ؟
- لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک
- این صداهای غیر عادی در برلیانس h220 به چه معنا هستند ؟
- بررسی برلیانس 220
صداگیری برلیانس H220 در کاراک
وجود برخی صداها در خودرو به قدری آزاردهنده هستند که پس از مدتی صاحبان خودرو را به فکر تعویض خودرو میاندازد. اما پیشنهاد ما قبل از اینکه به فکر تعویض خودرو باشید اینست که به یک مرکز صداگیری خودرو مراجعه نمایید. شاید مشکل شما با هزینه بسیار کمتری قابل برطرف کردن باشد.
صداگیری برلیانس H220 با ضمانت و گارانتی در مرکز صداگیری ماشین کاراک انجام میگیرد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که “خودروهای خارجی با وجود استفاده از متریال خوب چرا گاهی به صدا و لرزش در میآیند؟؟” علت به صدا و لرزش افتادن خودرو به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله تصادف، خرابی قفل در، جادههای نامناسب، سرما و گرما، نصب باند، نصب دزدگیر، کم کردن کیلومتر و… . اما در مرکز صداگیری خودرو کاراک تمام صداهای آزاردهنده و لرزش خودرو برلیانس اچ 220 شما با قیمت مناسب و کیفیت عالی برطرف میشود.
صداگیری درب برلیانس h220 چگونه انجام می گیرد ؟
ابتدا شیشه بالابر را از رودری باز میکنیم، سپس با ابزار مناسب ( خارکش یا پیچ گوشتی ) زیر رودری انداخته و مرحله به مرحله آن را جدا میکنیم . خارها را تعویض میکنیم، عایق کاری صوتی را در محل های مناسب انجام دهید و نهایتا مانند روز اول ببندید. توجه داشته باشد که اگر فنی نیستید این کار را به تعمیرگاه کاراک بسپارید.
مطالب پیشنهادی : تقویت برقی خودرو و تاثیر فوق العاده آن در عملکرد ماشین
چرا خودرو برلیانس h220 به صدا می افتد ؟
به صدا افتادن اتاق خودرو برلیانس H220 در اولین مرحله با نوع رانندگی ارتباط مستقیم دارد. اگر میزان به صدا افتادن خودرو ها در ایران با کشورهای دیگر مقایسه کنیم ، در می یابیم که خودروهایی که در ایران استفاده می شوند نسبت به خودروهایی که در خارج استفاده می شوند نسبت خرابی بالاتری دارند پس علت را میتوان در جاده ها ، آب و هوا ، فرهنگ استفاده خود مردم ، نوع رانندگی و… دانست.
در صورتی که حین عبور از دستاندازها با سرعت بالا رانندگی کنیم اتاق خودرو خیلی زودتر از آنکه فکرش را کنیم به صدا میافتد.
مشاهده سایر نمونه کارهای : صداگیری خودرو
پس از عبور با سرعت بالا از این دستاندازها قطعات داخلی داشبورد و درب و … بهم ساییده میشوند و ممکن است خارهایی که باعث بهم پیوستن قطعات هستند ، شکسته شوند. در نتیجه به مرور زمان این اصطکاک بیشتر میشود و صداهای بیشتری تولید می شود.
بدیهی است که خودروهای داخلی بدلیل متریال ضعیفی که در ساخت آنها به کار رفته است زودتر به صدا میافتند. اما این بدین معنی نیست که خودروهای خارجی به صدا نمیافتند، خودروهای خارجی نیز هر چند دیرتر اما به صدا خواهند افتاد.
برخی دلایل به صدا افتادن درب این خودرو نیز ، به شرح زیر است :
- به صدا افتادن درب خودرو میتواند به علت سرما و گرما شدن هوا، نصب دزدگیر، نصب باند و …. اتفاق بیافتد.
- به صدا افتادن داشبورد خودرو به علت تغییر قاب پشت کیلومتر، تغییر سایز رادیو، نصب دزدگیر، تصادف و … میباشد.
- به صدا افتادن ستون خودرو به علت خرابی کمربند، نصب دزدگیر و … است.
مطالب پربازدید : میزان تقویت خودرو پس از ریمپ چقدر است ؟
در مرکز صداگیری کاراک ، صداگیری انواع خودروهای داخلی و خارجی انجام می شود . تمام خدمات این مجموعه توسط افراد مجرب و متخصص انجام میگیرد. برای رزرو نوبت فرم زیر را پر کنید :
درخواست صداگیری خودرو
اگر به صداگیری برلیانس h330 علاقه دارید آن را از طریق لینک زیر دنبال کنید :
لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک
شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043
این صداهای غیر عادی در برلیانس h220 به چه معنا هستند ؟
دانستن علل صداهای عجیب و غریب خودرو به شما کمک می کند تا متوجه شوید که مشکل بزرگ است یا کوچک و همچین مراجعه به متخصص را به تاخیر نیاندازید . در ادامه برخی صداهایی که ممکن است از خودرو به گوش برسد و دردسر ساز باشد را برای شما قرار داده ایم .
صدای به هم خوردن فلز ( تلق تلق )
اگر ماشین شما هنگام استفاده از ترمز صدای تلق تلق می دهد، می تواند به این معنی باشد که دیسک ترمز، کالیپر یا لنت ترمز ساییدگی یا آسیب قابل توجهی دارد. اگر هنگام رانندگی از روی دست اندازها، این صدای به هم خوردن فلز ها به گوش می رسد ، ممکن است سیستم تعلیق ماشین شما مشکل داشته باشد یا بخشی از اگزوز شل شده باشد. با این حال، اگر ماشین شما هنگام پیچیدن در پیچ ها این صدا را ایجاد کرد ، ممکن است مشکل از فرمان، چرخ ها و لاستیک ها یا فرسوده بودن بلبرینگ چرخ باشد.
صدای آسیاب کردن یا چرخیدن
صدای آسیاب مانند یا چرخیدن از گیربکس ماشین شما ممکن است به مشکل یاتاقان یا کلاچ یا مشکل در شفت ها و دنده های داخل جعبه دنده اشاره کند. اگر صدای سنگ زنی یا چرخش از زیر برلیانس h220 شما می آید، می تواند از دیفرانسیل(ها) یا گیربکس باشد که ممکن است روغن آن کم باشد، یا از بلبرینگ چرخ باشد. آسیاب کردن هنگام استفاده از ترمز می تواند نشان دهنده فرسودگی لنت ترمز باشد ؛ در این حالت پشت فلزی لنت ها روی روتورهای دیسک ترمز ساییده می شود. ترمزهای شما خوب کار نمی کنند و تماس فلز به فلز به سرعت به دیسک ها آسیب می رساند.
خش خش از زیر کاپوت
صدای خش خش از زیر کاپوت نشان می دهد که نشتی مایع به قسمت داغ موتور می رسد، مانند نشت مایع خنک کننده رادیاتور روی بلوک موتور یا منیفولد اگزوز. اگر صدای خش خش هنگام شتاب خودرو شما اتفاق می افتد ، می تواند ناشی از نشت خلاء از یکی از شیلنگ های کوچک اطراف ورودی هوای موتور باشد.
صدای تق تق
صدای تق تق از موتور شما معمولاً نشانه ای از یک مشکل جدی است ، در اسرع وقت آن را بررسی کنید. یک متخصص می تواند به شما بگوید که آیا واقعاً مشکل بزرگی در داخل موتور است یا چیزی که راحت تر قابل رفع است. یک وضعیت موتور وجود دارد که گاهی اوقات به آن “تق زدن” می گویند، اما در واقع وقتی شتاب می گیرید مانند یک “پینگ” فلزی ضعیف به نظر می رسد و می تواند ناشی از موتوری باشد که تنظیم ضعیفی دارد یا با سوخت نامناسب کار می کند.
کوبیدن یا ترکیدن
صدای انفجاری بلند از لوله اگزوز شما صدای یک آتش سوزی است که زمانی اتفاق می افتد که سوخت با احتراق ناقص از موتور خارج می شود و در لوله اگزوز مشتعل می شود. ممکن است در جایی خلاء یا نشتی اگزوز داشته باشید، یا مشکلی در مبدل کاتالیزوری داشته باشید ، در یک خودروی قدیمی، ممکن است نشان دهد که موتور تنظیم نشده است.
اگر ترکیدن یا پارگی از جلوی خودرو میآید، میتواند نشاندهنده مشکلی در سوخت، احتراق یا سیستم اگزوز موتور باشد که ناشی از مسدود شدن فیلتر بنزین، شمعهای قدیمی، یا خرابی مبدل کاتالیزوری است.
جغجغه کردن
صدای جغجغه از زیر ماشین شما نشان می دهد که چیزی شل شده است یا چیزی در آن پایین باز شده و آویزان باشد . ممکن است بخشی از سیستم اگزوز یا سیستم تعلیق باز شده باشد و باید در اسرع وقت بررسی شود.
غرش
صدای غرش و اگزوز پر سر و صدا در هنگام شتاب گرفتن خودرو ، معمولاً به علت فرسودگی سیستم اگزوز رخ می دهد ؛ در این حالت اگزوز زنگ زده یا آسیب دیده است تا جایی که صدا خفه کن دیگر کار خود را برای ساکت نگه داشتن خودرو انجام نمی دهد. مشکل اگزوز معمولاً برلیانس h220 شما را متوقف نمیکند یا باعث آسیب بیشتر نمیشود، اما میتواند گازهای خروجی اگزوز را وارد کابین کند، بنابراین باید فوراً بررسی شود.
بررسی برلیانس 220
سواری برلیانس H220 خوب است و با بهره بردن از فرمان برقی فرمان پذیری و قابلیت مانور خوبی دارد و در کل سواری برلیانس H220 راحت و آسان می باشد ، وجود کمی کوبش با توجه به کلاس آن طبیعی و قابل تحمل است
مشخصات خودرو بریلیانس H220 |
|
نام | برلیانس H220 |
کشور |
چین
|
سال طراحی | 2014 |
مشخصات فنی |
|
موتور و حجم موتور | 4 سیلندر 16 سوپاپه | 1498سی سی |
حداکثر گشتاور و قدرت | 138 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه و 103 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه |
جعبه دنده | 6 سرعته AMT |
حداکثر سرعت | 180 کیلومتر در ساعت |
وزن و اندازه : متر | 4.1 طول – 1.7 عرض – 1.4 ارتفاع – 1214 کیلوگرم |
مصرف سوخت و استانداردها |
|
حجم باک | 42 لیتر |
مصرف سوخت ترکیبی | 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر |
تجهیزات و امکانات |
|
ترمز و پایداری | ترمز جلو دیسکی و عقب کاسهای – ABS – EBD |
کیسه هوا | کیسه هوای راننده و سرنشین جلو |
سیستم صوتی | قابلیت پخش MP3 |
دیگر تجهیزات | سیستم تهویه مطبوع خودکار – سانروف – سنسور دنده عقب – شیشه های بالابر برقی – مه شکن جلو |
درج دیدگاه