Last Updated on سپتامبر 18, 2023 by mohamadi

حذف سنسور دوم اکسیژن جک s5 یکی از راه های موثر برای رفع کپ خودرو و بهبود شتاب آن می باشد. همچنین خطا کاتالیست ممکن است به علت مشکل در سنسور دوم اکسیژن باشد که می توان با ریمپ ایسیو و برنامه ریزی این سنسور این مشکلات را حل کرد. در این پست به بررسی بهترین راه برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن و رفع خطا کاتالیست جک اس 5 یعنی ریمپ ایسیو می پردازیم و یک مرکز حرفه ای ارائه دهنده خدمات ریمپ را به شما معرفی می کنیم.

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

چرا سنسور دوم اکسیژن جک s5 را حذف کنیم ؟ 

این سنسور می تواند مشکلات متعددی را در خودرو جک اس 5 شما ایجاد کند. خطا کاتالیست زمانی که اقدام به تخلیه کاتالیزور می کنید یا زمانی که هدرز نصب می کنید ، سنسور دوم اکسیژن به ایسیو سیگنالهایی ارسال می کند که منجر به خطا کاتالیست می شود . گاهی خطا کاتالیست ناشی از خرابی و اختلال در عملکرد سنسور دوم اکسیژن جک s5 است.

کپ اولیه و ثانویه نیز ممکن است با ریمپ ایسیو و حذف سنسور دوم اکسیژن جک اس 5 برطرف شود. پس از ریمپ ایسیو و غیرفعال کردن این سنسور ،  بهبود قابل توجهی در شتاب خودرویتان تجربه خواهید کرد.

 

حذف سنسور دوم اکسیژن جک s5 _ مشکلات سنسور دوم اکسیژن جک اس5

مشکلات سنسور دوم اکسیژن جک اس5

 

سنسور دوم اکسیژن چیست ؟

در بعضی از خودروها دو سنسور اکسیژن در مسیر دود خروجی موتور استفاده شده است. که تمام خودروهای چینی مدل 92 به بالا همچون جکs5  2سنسور اکسیژن دارند. یکی از سنسورهای اکسیژن قبل از کاتالیست معمولا روی مانیفولد دود و دیگری بعد از کاتالیست قرار می گیرند که سنسور اکسیژن دومی ( پائین دست ) جهت کنترل عملکرد کاتالیست مورد استفاده قرار گرفته است . همانطور که توضیح داده شد با ریمپ ایسیو جک s5 و حذف سنسور دوم اکسیژن ؛ می توانید خطای ناشی از این سنسور را رفع نمایید.

 

 

با برنامه ریزی اصولی سنسور دوم اکسیژن در مرکز کاراک به شتاب قابل توجهی دست پیدا خواهید کرد، برای ریمپ ایسیو جک s5 فرم زیر را پر نمایید :

 

فرم درخواست حذف سنسور دوم اکسیژن 

 

 

 حذف سنسور دوم اکسیژن جک s5 در مرکز کاراک

حذف چراغ چک به دلیل خطای کاتالیست و خطای سنسور دوم اکسیژن در مرکز ریمپ ایسیو کاراک توسط متخصصین مجرب و با بکارگیری بهترین و دقیق ترین ابزار قابل انجام است.

یکی از خدمات ربمپ برای جک اس5  برنامه ریزی کاتالیست و یا حذف سنسور دوم اکسیژن است که سبب افزایش گاز و حذف چراغ چک به دلیل خطای سنسور اکسیژن دوم می شود. تیم ریمپ کاراک موفق شده افزایش شتاب جک s5 را با روش های مختلفی انجام دهد که یکی از روش های افزایش گاز ماشین با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن است. افزایش شتاب و قدرت خودرو جک اس5 پس از ریمپ ایسیو این خودرو چشمگیر است و طبق نظر اکثر کسانی که خودرویشان را در مرکز کاراک ریمپ کرده اند، نتیجه موفق بوده است. حذف سنسور دوم اکسیژن در مواردی که خودرو خطای کاتالیست و یا خطای خرابی سنسور دوم اکسیژن میدهد در دستور کار قرار می گیرد.

 

روش ها و دلایل حذف خطای کاتالیست

  1. خرابی کاتالیزور و تعویض آن
  2. خرابی سنسور اکسیژن ( دوم ) و تعویض سنسور دوم اکسیژن
  3. خرابی سنسور یا مدار سیم کشی و حذف سنسور دوم اکسیژن  جک s5 از ecu ( نرم افزاری )

 

 

حذف سنسور دوم اکسیژن جک s5 در مرکز کاراک

حذف سنسور دوم اکسیژن جک اس5

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

ریمپ ایسیو جک اس 5 چیست ؟ 

موتور خودرو جک s5  هم مثل ما مغز دارد. این واحد کنترل موتور یا ECU نامیده می شود . یک ECU زمان احتراق موتور، تزریق مخلوط هوا و سوخت به داخل سیلندر، فشار توربوشارژر و موارد دیگر را کنترل می کنند.

ریمپ ECU یا چیپ تیونینگ جک s5  ، شامل معرفی نرم افزار جدید یا اصلاح نرم افزار ECU ،  برای تغییر در بخشی از ویژگی های عملکرد موتور است. ریمپ ایسیو بدون نیاز به تغییرات مکانیکی پر هزینه و در طی مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

تاثیر حذف سنسور دوم اکسیژن جک s5 در این خودرو چیست ؟

ریمپ ecu سبب افزایش شتاب jak بوشی و افزایش گاز این ماشین ها میشود ، با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن تغییر محسوسی در قدرت اولیه و ثانویه موتور دیده میشود به این صورت که دور گرفتن خودرو در لحظات اولیه توسط راننده حس میگردد، در بالا توضیحاتی درباره سنسور اکسیژن و نحوه عملکرد کاراک روی آن آمد، امیدواریم که مقبول شده باشد.

 

هزینه برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن جک s5 

  1. تعویض کاتالیزور حدود 1.200.000 تومان
  2. تعویض سنسور اکسیژن 460.000
  3. حذف سنسور دوم اکسیژن جک s5 از طریق نرم افزار 350.000

 

مختصری بر خودرو جک اس 5

جک اس5 یک خودرو ساخته شده توسط کمپانی جی‌ای‌سی است که در ایران از سال 1393 توسط کمپانی کرمان موتور تولید می‌شود. نمای جلویی این خودرو شباهت زیادی به هیوندای ix35 دارد و در نگاه اول می‌توان این شباهت را تشخیص داد. این خودرو ۵ ستاره ایمنی سازمان C-NCAP چین را دریافت نموده‌است.

برگ برنده اصلی S5 که آن را در میان ماشین‌های هم دوره و هم قیمت خودش مطرح نمود در بخش فنی این خودرو است . در جک s5 یک پیشرانه 2 لیتری  با توربو وظیفه تامین قدرت ماشین را بر عهده دارد. این پیشرانه قادر است در بهترین حالت 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که ترکیبش با یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به شتاب بسیار خوبی ختم شده است. در نسخه اتوماتیک، علیرغم بهبود گشتاور (به 265 نیوتن‌متر) و استفاده از گیربکس نسبتاً پیشرفته 6 سرعته دوکلاچه، نتوانسته شتاب مدل منوال را تکرار نماید و با افت اندکی مواجه شده است.