Last Updated on ژانویه 18, 2020 by mohamadi

رفع  خطای کاتالیست و خطای سنسور دوم اکسیژن در بایک x25

یکی از خدمات ربمپ برای بایک x25 برنامه ریزی کاتالیست و یا حذف سنسور دوم اکسیژن است که سبب افزایش گاز x25  و حذف چراغ چک بدلیل خطای سنسور اکسیژن دوم میشود ، کاراک موفق شده افزایش شتاب بایک را با روش های مختلفی انجام دهد که یکی از روش های افزایش گاز ماشین با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن امکان پذیر است. بایک هایی که ایسیو بوش دارند را می توان با برنامه ریزی سنسور اکسیژن به شتاب مطلوب رساند. افزایش شتاب و قدرت خودرو x25  چشمگیر است و طبق نظر سنجی، اکثر کسانیکه ریمپ کرده اند، راضی هستند. حذف سنسور دوم اکسیژن در مواردی که خودرو خطای کاتالیست و یا خطای خرابی سنسور دوم اکسیژن میدهد در دستور کار قرار میگیرد

[quote]

روش ها و دلایل حذف خطای کاتالیست

  1. خرابی کاتالیزور و تعویض آن
  2. خرابی سنسور اکسیژن ( دوم ) و تعویض سنسور دوم اکسیژن
  3. خرابی سنسور یا مدار سیم کشی و حذف سنسور دوم اکسیژن بایک از ecu ( نرم افزاری )

[/quote]

 

سنسور دوم اکسیژن چیست ؟

در بعضی از خودروها دو سنسور اکسیژن در مسیر دود خروجی موتور استفاده شده است. که تمام خودروهای چینی مدل 92 به بالا 2سنسور اکسیژن دارند. که یکی از سنسورهای اکسیژن قبل از کاتالیست معمولا روی مانیفولد دود و دیگری بعد از کاتالیست قرار می گیرند که سنسور اکسیژن دومی ( پائین دست ) جهت کنترل عملکرد کاتالیست مورد استفاده قرار گرفته است . همانطور که توضیح داده شد با بایک ، خطای ناشی از این سنسور حذف میشود

سنسور اکسیژن

تعویض سنسور اکسیژن x25 

برای برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن بایک خود با شماره 02133176043 و یا 09128079698 تماس بفرمایید.

آدرس تعمیرگاه : تهرانپارس ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، جنب پمپ بنزین 104

baice

سنسور اکسیژن بایک

قیمت این سنسور 450 هزار تومان است . 9.7.1398

افزایش شتاب با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن لامبدا

سنسور دوم اکسیژن لامبدا

 

 

عکس سنسور دوم اکسیژن یا لامبدا در بالا آمده است. این سنسور گازهای خروجی را پس از کاتالیزور کنترل میکند.

با برنامه ریزی اصولی سنسور دوم اکسیژن ما به شتاب قابل توجهی دست پیدا میکنیم، برای ریمپ ایسیو بایک x25 فرم زیر را پر نمایید :

درخواست ریمپ خودرو

همچنین بخوانید: تعریف ریمپ


تاثیر ریمپ ایسیو روی خودرو و حذف سنسور دوم اکسیژن x25

ریمپ ecu سبب افزایش شتاب بایک بوشی و افزایش گاز این ماشین ها میشود ، با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن تغییر محسوسی در قدرت اولیه و ثانویه موتور دیده میشود به این صورت که دور گرفتن خودرو در لحظات اولیه توسط راننده حس میگردد، در بالا توضیحاتی درباره سنسور اکسیژن و نحوه عملکرد کاراک روی آن آمد، امیدواریم که مقبول شده باشد. تعمیرگاه ریمپ ایسیو کاراک

 

همچنین برای دیدن سایر ریمپ های خودرو و ریمپ ایسیو روی دکمه زیر کلیک کنید

 

خطای کاتالیست حذف خطای کاتالیست با ریمپ[/caption]

D8%A8%D8%A7%20%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%BE%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DA%A9||”]

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ ایسیو کاراک :

 

 

برای مطالعه بیشتر درباره حذف خطای سنسور دوم اکسیژن به مقاله زیر مراجعه کنید

حذف سنسور دوم اکسیژن

تیونینگ رانا

بخشی از کاتالیزور

هزینه ها
  1. تعویض کاتالیزور حدود 1.200.000 تومان
  2. تعویض سنسور اکسیژن 460.000
  3. حذف سنسور دوم اکسیژن بایک از طریق نرم افزار 350.000