Last Updated on ژوئن 11, 2022 by mohamadi

ریمپ ایسیو پرشیا قسمتی از تیونینگ بزرگ پژو پارس می باشد که معمولا پرشیا سواران به این قانع نمی شوند ، تیونینگ خودرو شامل چیپ تیونینگ یا همان ریمپ ایسیو ، تیونینگ موتوری ، تیونینگ بدنه که شامل باله ، هواکش ، رینگ و … میباشد است. مجموعه تیونینگ خودرو کاراک ریمپ پژو پرشیا با ایسیو بوش 7.4.4 را برای خودرو شما ارائه میکند :

 

1- رفع کوپ در حال حرکت پارس

2- افزایش شتاب اولیه پارس

3- افزایش قدرت پارس

4- کاهش دمای کارکرد فن پژو پرشیا

5- برداشتن کات اف ( حذف محدودیت دور موتور پژو پرشیا )

6- کاهش مصرف سوخت ( تنها با ریمپ کامل ارائه میشود )

7- حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )

8- افزایش شتاب ثانویه پارس

9- رفع کپ اولیه persia ( بسیاری از مشتریان را شگفت زده کرده )

10- فول ریمپ peugout persia شامل تمام موارد فوق میباشد

 

ریمپ ecu پرشیا ، با ایسیو بوش ، با دریچه گاز معمولی( M7.4.4 ) و دریچه گاز سیمی ( ME7.4.4 ) برای افزایش سرعت و شتاب ، کاهش دمای کارکرد فن ، برداشتن کاتاف و کاهش مصرف سوخت صورت  می گیرد. اما هزینه ریمپ بوش چقدر است ؟ در انتهای این مقاله اعلام شده است . میزان بهبود پرشیا پس از ریمپ ecu چقدر است ؟ اینها سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد و به افزایش شتاب خواهیم رسید.

ریمپ پژو پارس

ریمپ ایسیو پژو پارس

 

شرکت کاراک ( بهبود سازان خودرو ) ریمپ پرشیا را ارائه میکند :

ریمپ استیج وان Sage 1 : در این نوع ریمپ ایسیو پرشیا بر روی سوخت، جرقه، سنسور اکسیژن و دریچه گاز به نحوی کار می شود که با افزایش توان و گشتاور خودرو ، نزدیک به 12% کاهش مصرف سوخت حاصل شود. این نوع ریمپ برای استفاده های شهری و یوزر هایی که میخواهند لذت سواری بیشتری داشته باشند، انجام میشود. تاثیر این نوع ریمپ 16% افزایش شتاب و سرعت میباشد.

ریمپ استیج تو Stage 2 : ریمپ بر روی موتور تقویت شده : در این مرحله بر روی پاشش سوخت، نحوه جرقه زنی ، اکسیژن و دریچه گاز به نحوی تغییرات اعمال میکنیم که افزایش توان موتور و گشتاور تا 20% حاصل گردد. نکته قابل توجه این است که خودرو هایی که فاقد هدرز، کیت مکش و سایر تقویت کننده های موتور اند ، اگر بدون استفاده از سوخت با کیفیت اقدام به افزایش زیاد اوانس و ریتارد برای بدست آوردن قدرت بیشتر کنند منجربه ناک و افزایش حرارت احتراق میگردد. در وضعیت ناک مقدار انتقال گرما به ۱٫۷ برار میرسد و گاها باعث آسیب پیستون می شود و همین افزایش دما تخریب کاتالیزور را نیز سبب میشود. پس برای جوابدهی مناسب ریمپ پرشیا با استیج 2 برای موتورهای تقویت شده مناسب است.

ریمپ استیج تری Stage 3 : ریمپ برای ماشین های مسابقه پرشیا : شرکت کاراک با ارائه خدمات ویژه برای ماشین های پیست پرشیا با استفاده از برنامه ویژه و ریمپ ایسیو بسیار حرفه ای با سوخت هایی نظیر C16 یا الکل حداکثر توان موتور را برای این عزیزان به ارمغان بیاورد. شرکت کاراک با تغییرات اساسی در جداول سوخت و جرقه موتور توانایی تغییر سوخت موتور از بنزین به E85 ” الکل – بنزین ” را دارد. اکتان بالای الکل (۱۱۶) و خاصیت خنک بودن آن حداکثر راندمان را ارائه میکند.
.

 

 


نمونه کارهای بیشتر : ریمپ ایسیو

شماره تماس و آدرس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک :

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، جنب پمپ بنزین 104 ، تعمیرگاه کاراک

شماره تماس ثابت مرکز چیپ تیونینگ کاراک : 02133176043

 

ریمپ پرشیا با ایسیو بوش

صفر تا صد پرشیا معمولا بین 15 الی 18 ثانیه ( میانگین 16 ثانیه ) میباشد که بستگی به سال خودرو و نوع ایسیو آن و شیب و دست فرمان راننده متفاوت است. در مرکز ریمپ ecu کاراک ما  افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای پرشیا رقم میزنیم و کار را با گارانتی کاراک خدمت شما تقدیم میکنیم ،  3 ثانیه تفاوت در صفر تا صد این خودرو ثبت گردید پس چیپ تیونینگ معادل 16 درصد افزایش بازده در پرشیا نتیجه دارد که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 20% تغییر را انتظار داشت.

درخواست ریمپ خودرو

 

 

هزینه ریمپ پژو پارس با ایسیو بوش

هزینه فول ریمپ پرشیا با ایسیو Bosch ” بوش ” ، 400 هزار تومان است برای اطلاعات بیشتر بایستی با تعمیرگاه چیپ تیونینگ کاراک تماس بگیرید و یا به آدرس تعمیرگاه برای بررسی مراجعه فرمایید

 

شماره تماس و آدرس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک :

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، جنب پمپ بنزین 104 ، تعمیرگاه کاراک

ریمپ پرشیا گیربکس اتومات

تقویت گیربکس اتومات پرشیا با ریمپ ایسیو

نقد کارشناسی پژو پارس و دلیل نیاز به ریمپ ecu

پژو پارس ایران در نخستین سال‌های عرضه به دلیل طراحی به‌ روز و جذاب، توانست نظر مثبت بسیاری از مردم و کارشناسان را جلب کند. اما اکنون سال‌های زیادی از آن زمان می‌گذرد و پژو پارس بدون تغییر در ظاهر، به بازار عرضه می‌شود. در حالی که گرد کهنگی بر پیکر آن نشسته و شرکت خودروساز توجهی به این موضوع ندارد. به هر حال در بازار بی رمق ایران، با حضور رقبایی چون پژو 405، پژو 206 صندوق دار، رانا و تندر 90، پژو پارس کار چندان سختی هم برای راضی کردن مشتری در بخش طراحی ظاهری ندارد ولی در مورد قوای محرکه اوضاع کمی متفاوت است. 

پژو پارس ایران خودرو اکنون با موتورهای 1.8 ساده و TU5 در نسخه‌های دستی و گیربکس اتوماتیک و با موتورهای 1.8 زانتیایی (ELX) و 2.0 مدل XUM در مدل‌های دست دوم قابل خریداری است. البته پژو پارس دوگانه سوز هم برای مدتی تولید شد که به ندرت در بازار یافت می‌شود. اما موتور 1.8 لیتری می‌تواند قدرتی برابر با 100 اسب بخار و گشتاوری معادل 153 نیوتن متر تولید کند و در مدت زمان 15 ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. باید بگوییم که جعبه دنده در این مدل عملکرد خوبی ندارد به علاوه اینکه مصرف سوخت ترکیبی آن 9.1 لیتر برای 100 کیلومتر اعلام شده که ب نظر عدد نادرستی می‌آید و تست‌های جاده‌ای، ارقام بالاتری را نشان می‌دهند.

موتور TU5 به کار رفته در پژو پارس قدرت 108 اسب بخاری و گشتاور 142 نیوتن متری دارد و در مدل پارس LX شتاب 0 تا 100 کیلومتر 13.2 ثانیه‌ای را رقم می‌زند. پژو پارس در مدل LX با جعبه دنده 5 سرعته دستی عرضه می‌شود و به تازگی با جعبه دنده اتوماتیک هم قابل خریداری است. طبق اعلام ایران خودرو، شتاب 0 تا 100 کیلومتر در مدل اتوماتیک برابر با 15 ثانیه و حداکثر سرعت آن 180 کیلومتر بر ساعت است.

پژو پارس ELX از موتور 1.8 لیتری زانتیایی استفاده می‌کند که قدرت و شتاب بسیار خوبی دارد ولی تولید آن پس از مدتی، به دلیل تحریم و عدم دسترسی ایران خودرو به موتور آن، متوقف شد. پژو پارس ELX ایران خودرو در بازار دست دوم قابل خریداری است.

پژو پارس دیگر آن جذابیت گذشته را مخصوصا در نمونه‌های صفر کیلومتر برای مشتریان خودرو در داخل ایران ندارد و رقبای چینی و حتی هم وطن ایرانی پژو پارس اجازه نفس کشیدن به این خودرو را نمی دهند.