Last Updated on آوریل 26, 2023 by mohamadi

 

 گاهی اوقات ممکن است در حین رانندگی متوجه صدای عجیبی شوید که از زیر کاپوت، لاستیک‌ها یا از جایی که به سختی قابل تشخیص است می‌آید. وقتی این اتفاق می افتد، به آن دقت کنید! فقط صدای استریو را بلند نکنید یا سر و صدا را نادیده نگیرید، به این امید که از بین برود. در این پست به بررسی صداگیری الانترا که در تعمیرگاه کاراک انجام گرفته است خواهیم پرداخت ، تا انتها با ما همراه باشید .

 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

صداگیری الانترا در تعمیرگاه صداگیری کاراک

مشتری می‌گوید: به نظر می‌رسد که ماشین من  صدای «وب وب  » ایجاد می‌کند و مکانیک می گوید: «  آن را بررسی می کنم و بعداً با شما تماس می گیرم.  این مثال کلی از مشتریانی است که به تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک مراجعه می کنند و  سعی می کند به طور مبهم صدای شومی را که از ماشینشان می آید برای یک مکانیک توصیف کند . ما نمی‌توانیم کسی را که سعی می‌کند از مشکلات خودروی خود تقلید کند سرزنش کنیم، زیرا در بیشتر مواقع، عموم مردم نمی‌دانند خودرویشان چه مشکلی دارد. هر چندماشین‌های امروزی بی صداتر از ماشین‌های قدیمی هستند، اما صدای جیر جیر، جغجغه و وزوز هنوز بخشی از تجربه رانندگی است.

 

صداگیری درب داشبورد پورشه ماکان _ صداگیری پورشه ماکان

صداگیری درب داشبورد پورشه ماکان

 

خودروی الانترا برای سال 2011 می باشد . این خودرو ساخت کشور کره جنوبی است . حداکثر قدرت این خودرو 148 Hp بر 6500 دور در دقیقه است . پس از استفاده های 5 ساله یا بیشتر از این خودرو ،مخصوصا مدل های قدیمی این خودرو ، قسمت های مختلف آن به صدا میافتد . و خودرو کیفیت اولیه و سیستم ride خوبی ندارد . منظور از ride سواری خوب خودرو می باشد . حتی در مدل های جدید ، صداهایی نظیر صدای داشبورد ، صدای زوزه باد ، صدای سان روف نیز مشاهده شده است.

برای آنکه از این صداها رها شوید ، تعمیرگاه صداگیری کاراک خدمات صداگیری با کیفیتی به شما ارائه می دهد . صداگیری درب ، صداگیری داشبورد ،  صداگیری سقف و سانروف ، صداگیری ستون و به طور کلی صداگیری اتاق هیوندا الانترا در تعمیرگاه کاراک قابل انجام است .

هزینه صداگیری النترا با توجه به نوع و محل صدا متفاوت است و برای اطلاع از هزینه بایستی حضوری به این مرکز مراجعه و کارشناسی رایگان خودرو انجام گیرد.

 

 ویدیو صداگیری هیوندا الانترا 

در ویدیو زیر نمونه ای از صدها نمونه موفق صداگیری در کاراک را مشاهده می کنید که رضایت مشتری را به همراه داشته است .

چرا خودرو الانترا به سر و صدا می افتد ؟

علت صداها چیست ؟ اگر ماشین ایرانی بود میتوانستیم بگوییم که علت زود صدا افتادن ، استفاده نکردن کمپانی مربوط از مواد مرغوب است ولی در مورد کره جنوبی چنین چیزی صحت ندارد پس علت را باید به گونه ای دیگری جستجو کنیم .

اگر جور دیگری مشاهده کنیم میفهمیم که خودروهایی که در ایران استفاده می شوند نسبت به خودروهایی که در خارج استفاده می شوند نسبت خرابی بالاتری دارند پس علت را میتوان در جاده ها ، آب و هوا ، فرهنگ استفاده خود مردم ، نوع رانندگی و… دانست . جالب است بدانید خودرو سازی ایران و خودرو سازی کره جنوبی با هم شروع به خودروسازی کرده اند . در مرکز صداگیری کاراک و ریمپ ecu انواع خودروهای داخلی و خارجی انجام می شود . تمام خدمات این مجوعه توسط افراد مجرب و متخصص انجام می‌گیرد.

برخی دلایل رایج به صدا افتادن الانترا به شرح زیر است :

  1. به صدا افتادن درب خودرو النترا می‌تواند به علت سرما و گرما شدن هوا، نصب دزدگیر، نصب باند و …. اتفاق بیافتد.
  2. به صدا افتادن داشبورد خودرو هیوندا الانترا به علت تغییر قاب پشت کیلومتر، تغییر سایز رادیو، نصب دزدگیر، تصادف و … می‌باشد.
  3. همچنین به صدا افتادن ستون خودرو هیوندا الانترا به علت خرابی کمربند، نصب دزدگیر و … است.

برای صداگیری الانترا و یا هرگونه خودرو خارجی و یا داخلی ، کافیست فرم زیر را پر نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید تا شما را راهنمایی کنند :

درخواست صداگیری خودرو

توجه : صداگیری یک کاری است که جزء مجموعه خدمات تیونینگ برای خودرو حساب می شود و شاید برای هرکسی مناسب نباشد .

 

صداگیری کنسول میانی پورشه ماکان _ صداگیری پورشه ماکان

صداگیری کنسول میانی

قسمت های مختلفی که برای صداگیری خودرو الانترا انجام می شود شامل موارد زیر است :

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

صداگیری هیوندا الانترا به چه صورت انجام می شود ؟ 

 

صداگیری خودرو به مجموعه اقداماتی گفته می شود که به منظور کاهش صدا در کابین خودرو انجام می گیرد . برای آنکه صداگیری الانترا موفق باشد لازم است دو شرط رعایت شود ؛ اول اینکه از مواد و ابزار با کیفیت استفاده شود . دوم اینکه کار توسط تکنسین حرفه ای و کاربلد انجام گیرد .

در مرکز صداگیری کاراک ، همواره برقراری این دو شرط موجب شده تا تمامی رانندگانی که برای صداگیری اتومبیل خود مراجعه کرده اند ، از نتیجه کار راضی باشند . برای آنکه بتوانید خدمات صداگیری الانترا و انواع خودروهای دیگر را دریافت کنید ، لازم است ابتدا به صورت حضوری به کاراک بیایید تا کارشناسان ما برای یافتن علت دقیق سر و صدا در کابین الانترا شما ، اتومبیل را بررسی نمایند .

در قدم بعدی پس از عیب یابی و یافتن منبع صدا ، بررسی می شود که آیا این صداها در تعمیرگاه کاراک قابل رفع می باشند و هزینه لازم برای انجام کار به شما گفته می شود و در صورت تایید ، متخصصین صداگیری ما اقدام به رفع مشکل می نمایند .

به صورت کلی صداگیری هیوندا النترا در مرکز صداگیری کاراک به دو صورت زیر انجام می شود :

  1. صداگیری فابریکی : در این روش علت صداها مشکل در اجزا داخلی بوده و صدا به سبب شکستگی پنل ، شل شدن بست ها و موارد این چنین ایجاد می شود .
  2. صداگیری غیر فابریکی : در روش صداگیری غیرفابریکی ، صداگیری خودرو به وسیله عایق های صوتی انجام می گیرد .

 

بررسی هیوندا النترا 

هیوندای النترا یکی از محبوب‌ترین سدان‌های میان قیمت بازار کشور ما در دوره قبلی واردات بود که نسخه‌های کارکرده آن کماکان بازار خرید و فروش مناسبی دارند و رقیبی قَدَر برای سدان‌های چینی صفرکیلومتر محسوب می‌شوند.

هیوندای النترا (با تلفظ صحیح الانترا) نخستین بار در سال 1990 معرفی و به بازار عرضه شد. این سدان کامپکت کٌره‌ای تاکنون 7 نسل را به خود دیده است که ما ایرانی‌ها با نسل‌های سوم، پنجم و ششم آن آشنایی بیش‌تری داریم. نسل سوم هیوندای النترا در سال 1384 و با نام هیوندای آوانته (نام بومی هیوندای النترا در بازار کُره جنوبی) روی خط مونتاژ شرکت خودروسازان راین آمد و تا سال 1391 تولید شد. نسل پنجم هیوندای النترا ین سال‌های 2013 تا 2016 در تعداد زیاد توسط شرکت آسان موتور و هم‌چنین واردکنندگان شخصی، وارد بازار کشور ما شد و آمار فروش بسیار خوبی را ثبت کرد.

 

مشخصات فنی

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1797 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 148 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 178 نیوتن متر در 4700 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 دنده خودکار تیپ ترونیک
شتاب 0 تا 100 10.2 ثانیه
حداکثر سرعت 202 کیلومتر در ساعت
وزن 1269 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4530 طول – 1775 عرض – 1435 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2700 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر 9.4 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر 5.7 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 50 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 4
میزان تولید CO2 169 گرم در هر کیلومتر

 

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر وارد لینک شوید : صداگیری خودرو در مرکز صداگیری خودرو کاراک