Last Updated on اکتبر 25, 2021 by mohamadi

[box]

سیتروئن سی 5 ، یکی از چندصد خودرویی است که سر و صدای آزار دهنده آن راننده و سرنشینان را اذیت خواهد کرد . بر طرف کردن انواع صداها از قسمت های مختلف خودرو سیتروئن با صداگیری سیتروئن سی 5 در مرکز صداگیری کاراک ، امری امکان پذیر است . برای آَشنایی با این خدمات مطلب را تا انتها دنبال کنید .

[/box]

 

صداگیری خودرو سیتروئن در مرکز کاراک 

همانگونه که برای انتخاب پزشک مناسب خود حساسیت به خرج می دهیم ، لازم است برای انتخاب مرکز مناسب برای خدمات اتومبیل نیز حساسیت به خرج دهیم . زیرا یک مرکز بی تجربه و فاقد دانش و مهارت لازم برای خدمات خودرو ، می تواند علاوه بر عدم برطرف کردن مشکل ، خسارات بزرگ و جبران  ناپذیری بر اتومبیل شما بگذارد.

صداگیری ، از جمله خدماتی است که امروزه برای کاهش سر و صدای اضافی خودرو و ایجاد آسایش روانی برای راننده  و سرنشینان ارائه می شود. یکی از مراکز معتبر و متخصص در زمینه صداگیری سیتروئن سی 5 ، صداگیری کاراک می باشد که خدمات زیر را بصورت تخصصی در تعمیرگاه صداگیری ماشین کاراک ارائه دهد :

 

صداگیری سیتروئن سی 5صداگیری کنسول وسط سیتروئن c5

صداگیری رودری سیترئن سی 5 : صداگیری رو دری یا درب سیتروئن سی 5 ، اغلب به علت مشکلاتی در ریز قطعات این قسمت نظیر دستگیره در ، قفل در و شیشه بالابر رخ می دهد که متخصصین ما پس از بررسی در صورت مشاهده چنین مواردی اقدام به صداگیری آن می نمایند .

انواع صداهایی که از رودری سیروئن سی 5  می آید و ما آنها را می گیریم شامل موارد زیر می باشد :

  1. صداگیری صدای جیر از رودری سی 5
  2.  صداگیری صدای غژژ  رودری سی 5

صداگیری ستون : صداگیری قسمت های مختلف ستون خودرو C5 نظیر  صداگیری صدای ویژه محل اتصال قاب ستون سی 5 و  صداگیری لقی از ستون وسط سیتروئن ممکن است به علت تصادف و یا حمل بار بیش از ظرفیت و تحمل خودرو انجام گیرد که تمای خدمات مربوط به صداگیری این قسمت خودرو سیترون سی 5 توسط تکنسین کاراک قابل انجام است ، کافیست فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید . 

[box]

درخواست صداگیری خودرو

[/box]

صداگیری داشبورد c5 : صداگیری صدای وز وز پشت داشبورد سی 5 ، ممکن است به دلیل نصب غیر اصولی باند و یا انبساط و انقباض داشبورد سیتروئن سی 5 انجام بگیرد. 

 

مطالب پر بازدید : تقویت خودرو با ریمپ ایسیو چگونه انجام می گیرد ؟ 

صداگیری برای خودروهای خارجی یا ایرانی است ؟ 

برخلاف تصور عموم ، علاوه بر خودرو های ایرانی ، خودروهای خارجی نیز به صداگیری نیاز دارند. صداگیری اتاق خودروهای خارجی نسبت به خودروهای داخلی پیچیده ‌تر است و مهارت زیادی نیاز دارد.

در صورتی که فردی که صداگیری خودرو را انجام می‌دهد از مهارت بالایی برخوردار نباشد در صورت کوچکترین اشتباهی ممکن است حین باز کردن قطعات برای صداگیری، سیم‌ها قطع شوند و یا شکستگی در محل انجام صداگیری رخ دهد. متخصصین مرکز صداگیری خودرو کاراک با به کارگیری دانش و تجربه چندین ساله خود، صداگیری اتاق انواع خودرو داخلی و خارجی را به نحو احسنت انجام می‌دهند.

 

انواع صداگیری سیتروئن سی 5 در مرکز کاراک 

صداگیری در مرکز کاراک به دو صورت زیر انجام می شود :

1) صداگیری فابریکی سیتروئن سی 5 

پس از باز کردن قسمت مورد نظر ، به طور مثال رودری ،  شکستگی خار ، شل بودن پیچ ها ، خارج شدن پرچ ها ، خروج اهرم از نگه دارنده ، خرابی قطعات و باز و بست غیر اصولی بررسی می شود. در صورت مشاهده موارد فوق به رفع آنها می پردازیم.

 

 2) صداگیری غیر فابریکی سیتروئن سی 5 

پس از صداگیری فابریکی با استفاده از قطعات عایق ، که کار آنها جلوگیری از برخورد قطعات به یکدیگر و یا سایش آنها بر روی هم است ، اقدام به صداگیری خودرو می کنیم. این قطعات شامل اسفنج تراکم بالا ، انواع چسب های پلاستیکی ، پارچه ای و شیمیایی و پلی اتیلن ها و… می باشد.

مطالب پیشنهادی : قیمت صداگیری خودرو های مختلف چقدر است ؟ 

مشخصات سیتروئن سی 5 

  • کلاس : سدان خانوادگی
  • گیربکس : 5 دنده دستی و 4 دنده اتوماتیک
  • محور متحرک : دیفرانسیل جلو(FWD)
  • حجم موتور به cc مقدار : 1997
  • حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 200
  • شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 9,7
  • طول/عرض/ارتفاع (متر) : 1.4/1.8/4.7
  • وزن خالص(کیلوگرم) : 1521
  • مصرف ترکیبی : 8,4 لیتر
  • استاندارد الایندگی :یورو 4
  • حجم مخزن سوخت : 71 لیتر

 

شماره تماسها و آدرس تعمیرگاه صداگیری ماشین کاراک :

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، جنب پمپ بنزین 104 ، تعمیرگاه کاراک

 

صداگیری سیتروئن c5

صداگیری خودرو سیتروئن c5

سیتروئن C5 یک خودرو با اندازه متوسط فرانسه است که توسط سایپا عرضه شد. نسل اول سیتروئن C5 در سال 2000 معرفی و از سال 2007 هم راه خود را با نمایندگی سایپا به بازار کشور گشود.

C5 به دلیل موفقیت و محبوبیتی که سیتروئن زانتیا پیدا کرده بود، می‌توانست به خودرو موفقی تبدیل شود اما به دلیل سیاست‌های نادرست سایپا در قیمت گذاری و نحوه عرضه، به یک پروژه شکست خورده تبدیل شد.

همچنین نمونه کارهای دیگر صداگیری خودرو :