Last Updated on سپتامبر 30, 2023 by mohamadi

حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان 620 ، یکی از خدمات ارزنده ای است که مرکز ریمپ ایسیو کاراک با بالاترین کیفیت و توسط تکنسین مجرب خود به مشتریان عزیز اعطا می کند. ریمپ ایسیو لیفان 620 بهترین روش برای رفع مشکلاتی همچون خطا کاتالیست ، کپ خودرو ، شتابگیری ضعیف و روشن شدن چراغ چک می باشد. در این پست ضمن بررسی حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان ، اطلاعات مفیدی درباره مزیت این روش در اختیار شما قرار می دهیم.

 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان 620 در کاراک 

یکی از خدماتی که با ربمپ برای لیفان 620 در مرکز کاراک قابل انجام می باشد ، برنامه ریزی کاتالیست و یا حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان 620 است که سبب افزایش گاز لیفان 620 و حذف چراغ چک بدلیل خطای سنسور اکسیژن دوم می شود. کاراک موفق شده افزایش شتاب لیفان 620 را با روش های مختلفی انجام دهد که یکی از روش های افزایش گاز ماشین با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن امکان پذیر است. لیفان هایی که ایسیو بوش دارند را می توان با برنامه ریزی سنسور اکسیژن به شتاب مطلوب رساند. افزایش شتاب و قدرت خودرو لیفان 620 چشمگیر است و اکثر کسانی که خودرویشان را ریمپ ایسیو کرده اند، از نتیجه راضی هستند. حذف سنسور دوم اکسیژن در مواردی که خودرو خطای کاتالیست و یا خطای خرابی سنسور دوم اکسیژن میدهد در دستور کار قرار می گیرد.

 

 چرا خطای کاتالیست را حذف کنیم ؟

  1. خرابی کاتالیزور ( با تعویض کاتالیزور خودرو لیفان قابل رفع است )
  2. خرابی سنسور اکسیژن ( دوم ) ( با تعویض سنسور دوم اکسیژن قابل رفع است )
  3. خرابی سنسور یا مدار سیم کشی و حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان 620 ( با ریمپ ecu و برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن قابل رفع است )

 

 

حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان 620 _ ریمپ ایسیو لیفان620

ریمپ ایسیو لیفان620

 

 

سنسور دوم اکسیژن لیفان 620 چیست ؟ 

در بعضی از خودروها دو سنسور اکسیژن در مسیر دود خروجی موتور استفاده شده است. که تمام خودروهای چینی مدل 92 به بالا همچون لیفان 620 ، دو سنسور اکسیژن دارند. که یکی از سنسورهای اکسیژن قبل از کاتالیست معمولا روی مانیفولد دود و دیگری بعد از کاتالیست قرار می گیرند که سنسور اکسیژن دومی ( پائین دست ) جهت کنترل عملکرد کاتالیست مورد استفاده قرار گرفته است .این سنسور اکسیژن به دلیل برخی مشکلات و همچنین قطعات بی کیفیتی که در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد ، می تواند مشکل ساز باشد. با ریمپ لیفان 620 ، خطای ناشی از این سنسور حذف می شود.

 

 

با برنامه ریزی اصولی سنسور دوم اکسیژن در مرکز ریمپ ایسیو کاراک ، به شتاب قابل توجهی دست پیدا می کنید، برای ریمپ ایسیو و حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان 620 فرم زیر را پر نمایید و منتظر تماس همکاران ما باشید:

 

فرم درخواست حذف سنسور دوم اکسیژن 

 

مزایا حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان 620 

ریمپ  ایسیو و حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان 620 ، سبب افزایش شتاب این خودرو و افزایش گاز می شود. با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن تغییر محسوسی در قدرت اولیه و ثانویه موتور دیده می شود به این صورت که دور گرفتن خودرو در لحظات اولیه توسط راننده حس میگردد. مشکلاتی از قبیل کپ خودرو با این روش قابل رفع است. خطا کاتالیست و روشن شدن چراغ چک را با ریمپ ایسیو و حذف سنسور دوم اکسیژن می توان رفع نمود.

 

 

 

تعویض سنسور اکسیژن دوم لیفان 620

تعویض سنسور اکسیژن دوم لیفان 620

هزینه برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن 

  1. تعویض کاتالیزور حدود 1.200.000 تومان
  2. تعویض سنسور اکسیژن 460.000
  3. حذف سنسور دوم اکسیژن لیفان 620 از طریق نرم افزار 350 تا 450 بسته به نوع ایسیو

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

 مختصری بر خودرو لیفان 620

لیفان 620 یک خودرو چینی است که در نمای جلو شباهت بسیار زیادی به بی‌ ام ‌و سری 3نسل پنجم (E90) دارد که این شباهت را مدیون سبک طراحی چراغ‌های جلو است. این موضوع باعث شد جلوپنجره کلیوی مشابه به سری ۲ بی ‌ام‌ و در بازار افترمارکت ایران ویژه این خودرو ساخته شود تا 620 را هرچه بیشتر به محصولات این برند آلمانی نزدیک‌ کند. نمای جانبی این سدان اما جلوه‌ای بسیار ساده‌تر داشت.

لیفان 620 با دو موتور 1600 و 1800 سی‌سی روانه بازار کشورمان شده است. میزان شتاب و چالاکی پیشرانه 1.8 لیتری بیشتر از نسخه 1.6 لیتری است و در قیاس با رقبا مناسب و خرسندکننده ارزیابی می‌شود. میزان کافی دید به بیرون کابین و موقعیت مناسب قرارگیری راننده موجب تسلط کافی وی بر ابعاد بدنه خودرو شده است. در اینجا با سیستم تعلیق تقریبا نرم مواجه هستیم که البته ضربات ناشی از دست‌اندازهای جاده را تا حدی به اتاق انتقال می‌دهد. عایق‌بندی کابین چندان تعریفی ندارد و صدای موتور در دورهای بالا می‌تواند آزاردهنده باشد. جعبه‌دنده به نرمی عمل تعویض دنده‌ها را انجام می‌دهد، اما وقفه کوچکی پس از فشردن پدال گاز و واکنش پیشرانه احساس می‌شود که البته قابل اغماض است. هندلینگ و پایداری خودرو در عبور پیچ‌ها نیز در حد و اندازه سایر رقبا بوده و تقریبا مناسب برآورد می‌شود.