Last Updated on نوامبر 22, 2022 by mohamadi

یکی از بدترین شرایطی که راننده ممکن است تجربه کند ، سر و صدا در اتومبیل در حین رانندگی است . این وضعیت آرامش را بر هم زده و مانع لذت بردن از رانندگی می شود . یکی از مراجعین تعمیرگاه صداگیری کاراک با شکایت از سر و صدا در خودرو پژو 2008 خود به ما مراجعه نمود و پس از دریافت خدمات صداگیری پژو 2008 با رضایت کامل خودرو خود را تحویل گرفت . در این پست  نمونه صداگیری این خودرو را برای شما قرار داده ایم ، این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با خدمات صداگیری مرکز کاراک بیشتر آشنا شوید . 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

 

 

رفع صدای مزاحم پژو 2008 در تعمیرگاه صداگیری کاراک

وجود صداهای غیرعادی و ناهنجار در قسمت‌های مختلف خودرو پژو 2008 به قدری آزاردهنده است که لذت بردن سواری را حین رانندگی از بین می‌برد. خودروی پژو 2008 از ویژگی‌های خوبی برخوردار است از جمله مصرف سوخت اقتصادی، شتاب عالی، طراحی خاص کابین و … این خودرو از بسیاری جهات مورد پسند قشر جوان قرار گرفته است. بدیهی است وجود هر گونه صدای غیرعادی بسیار برای سرنشینان این خودرو آزاردهنده باشد. مجموعه کاراک با هدف برطرف کردن صداهای ناهنجار اتاق خودرو شروع به کار کرده است و با بیش از 14 سال سابقه اکنون معتبرترین مرکز صداگیری خودرو در تهران است که از افراد مجرب و متخصص در زمینه صداگیری اتاق خودرو تشکیل شده است.

متریال به کار رفته در خودروی پژو 2008 از متریال با کیفیتی است و این مسئله باعث می‌شود که این خودرو به نسبت خودروهای دیگر دیرتر به صدا افتد اما دیرتر به صدا افتادن خودرو به معنای این نیست که این خودرو نیاز به صداگیری پیدا نمی‌کند.

صداگیری خودرو

صداگیری درب پژو 2008

 

منظور از به صدا افتادن خودرو چیست ؟ 

در پاسخ به این سوال بایستی گفت وجود هر گونه صدای تق تق، جیر جیر، بهم خوردن یا ساییده شدن قطعات، کوبش خودرو و به طور خلاصه هر گونه صدای غیرعادی و آزاردهنده سقف، ستون، درب و رودری، طاقچه عقب، صندوق عقب که اصولا حین رانندگی با سرعت زیاد و یا عبور از دست اندازهای نا متعارف  شنیده می‌شود در مرکز صداگیری خودرو کاراک در شرق تهران قابل برطرف شدن است.

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

چرا خودروهای خارجی به صدا می افتند ؟ 

صداگیری خودرو های داخلی و یا خارجی کاری است بسیار دشوار که زمان و حوصله زیادی می طلبد . اما در مورد صداگیری ماشین های خارجی مانند صداگیری پژو 2008 ، خیلی ها از خودشان سوال می کنند که ماشین های خارجی از مواد و متریال با کیفیت بالا استفاده می کنند پس چگونه و چرا باید به صدا بیوفتند جواب در این جا هست که وقتی ماشین های خارجی ، در شهر با پستی و بلندی های مربوط به جاده ها و سرعت گیرها برخورد می کنند به صدا می افتند .

 

ویدیو صداگیری پژو 2008  

 

 

طریقه صداگیری اتاق پژو 2008 در مرکز صداگیری کاراک 

 

سوالی که ذهن اکثر مراجعه کنندگان به مرکز کاراک را درگیر کرده است اینست که در این مرکز به چه روشی صداگیری اتاق خودرو انجام می‌شود؟ در پاسخ به این سوال نیز ابتدا ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که برای از بین بردن صداهای اضافه خودرو پژو 2008 از مناسبترین متد و نیز با کیفیت‌ترین متریال موجود در بازار استفاده میکنیم.

و اما در ادامه بایستی گفت که با توجه به محل صداگیری خودرو و نیز نوع صدای به وجود آمده در اتاق خودرو روشی که برای صداگیری خودرو پژو 2008 استفاده می‌شود متفاوت است. به طور مثال اگر قطعه ای شکسته باشد و دلیل به وجود آمدن صدا در اتاق خودرو 2008 شکستگی قطعات باشد بایستی هر قسمت که شکستگی قطعه در آن اتفاق افتاده است باز می شود و پس از تعویض یا تعمیر قطعه مورد نظر از متریال مخصوص صداگیری خودرو استفاده می شود و سپس مجدد قطعه بسته میشود.

 

مشاهده سایر نمونه کارهای مرکز : صداگیری خودرو

 

مشخصا متریال با کیفیت و نیز وجود ابزارآلات مجهز و پیشرفته در این زمینه کمک زیادی به کارشناسان صداگیری خودرو می کند. اگر شما هم حس کردید که نیاز به صداگیری خودرو دارید برای بررسی و کارشناسی دقیق و نیز برای اطلاع از هزینه صداگیری خودرو پژو 2008 به مرکز کاراک مراجعه نمایید. پس از مراجعه خودروی شما در کمترین زمان ممکن کارشناسی می‌شود و حدود هزینه و زمان لازم برای صداگیری خودرو به شما اطلاع داده می‌شود و در صورتی که رضایت داشته باشید به رفع صداهای آزاردهنده اتاق خودرو پرداخته می‌شود.

 

صداگیری پژو 2008

صداگیری درب صندوق عقب

 آیا صدای بدنه پژو 2008 در مرکز صداگیری خودرو کاراک قابل برطرف شدن است ؟ 

صداهای بدنه خیلی متفاوت هستند و برای تشخیص اینکه صدای مورد نظر در این مرکز برطرف می‌شود یا خیر بایستی با خودروی خود به این مرکز مراجعه کنید تا کارشناسی شود. برخی از صداهای بدنه مربوط به مکانیکی برخی مربوط به صافکار و جلوبندی ساز است. پس برای برطرف کردن صدای بدنه بایستی حتما صدا کارشناسی شود. همچنین با توجه به متفاوت بودن صداهای بدنه پژو 2008 هزینه آن متفاوت است.

مرکز کاراک این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورتی که کارشناسان نتوانند صدای مورد نظر شما را برطرف کنند، وجهی دریافت نکنند  و صرفا پول بابت رضایت شما از انجام کار گرفته می‌شود.

 

 

برای صداگیری خودرو می توان خدمات زیر را ارایه داد :

صداگیری درب عقب پژو 2008

صداگیری تهویه وسط پژو 2008

صداگیری کنسول وسط پژو 2008

صداگیری داشبورد پژو 2008

صداگیری ستون های پژو 2008

صداگیری  پژو 2008 در مرکز صداگیری خودرو بصورت تخصصی ارائه میگردد  


مختصری بر پژو 2008 

پژو 2008 اولین خودرو مونتاژ شده در کمپانی سرمایه‌گذاری مشترک ایران‌خودرو و پژو (ایکاپ) است .  این خودرو اولین کراس اووری است که توسط شرکت پژو در ایران ساخته شده است و ایضا اولین خودروی مونتاژ داخلی پس از برجام می باشد که حاصل قرارداد پژو و ایران خودرو می باشد.

شرکت ایکاپ خودروی های مشترک پژو و ایران خودرو را در ایران تولید و مونتاژ می کند. طبق توافقی که انجام شده و قوانینی که وزارت صنعت و معدن قرار داده است خودروهایی که در این کارخانه تولید می شوند باید کمتر از 3  طراحی و عرضه این خودرو ها در بازار جهان گذشته باشد.

مشخصات فنی پژو 2008

پژو2008 مدل 2017 دارای 8 نسخه مختلف می باشد که به دو دسته تقسیم می شوند یکی بنزینی و دیگری دیزلی می باشد. 5 نسخه از پژو 2008 بنزینی و 3 نسخه از پژو 2008 دیزلی می باشد. توان خروجی نسخه دیزلی پژو 2008، 75 تا 120 اسب بخار میباشد؛ اما همه مدل های بنزینی پژو 2008 دارای موتور Puretech با حجم 1200 سی سی می باشند. طبق آنچه که مسئولین ایران خودرو اعلام کرده اند، پژو 2008 که در ایران مونتاژ می شود دارای موتور 1600 می باشد.

 

مشخصات فنی

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1598 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 163 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 240 نیوتن متر در 1400 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 سرعته خودکار
شتاب 0 تا 100 8.3 ثانیه
حداکثر سرعت 196 کیلومتر در ساعت
وزن 1245 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4159 طول – 1739 عرض – 1556 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2538 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر 9.8 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر 4.9 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 50 لیتر

تجهیزات و امکانات

ترمز و پایداری ABS – ESP – EBA – HAC
کیسه هوا کیسه هوا برای سرنشینان جلو – کیسه هوای پرده ای – جمعاً 6 کیسه هوا
سیستم صوتی صفحه نمایش 7 اینچی – 6 بلندگو – بلوتوث
دیگر تجهیزات فرمان برقی – تهویه مطبوع دوگانه – سنسور نور – چراغ مخصوص روز – آینه های جانبی تاشو برقی – سنسور پارک در عقب – دوربین دید عقب – سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS – رینگ 16 اینچی آلومینیومی – کروز کنترل – سنسور باران

طراحی بدنه و بررسی کابین پژو 2008

پژو 2008 از متدهای طراحی پژو 208 استفاده می کند. پژو 2008 با این که در میان خودرو های کلاس بدنه کراس اوور قرار دارد؛ ولی این خودرو از نظر وزن چندان با 208 تفاوت ندارد. با وجود بدنه سبک استفاده کردن از موتور 1200 سی سی Pure Tech طبیعی می باشد.

پژو 2008 با همان پلتفرمی که زمانی برای 206 و سپس روی 207 قرار گرفت ساخته می‌شود. این پلتفرم به‌جز 2008 بر روس سایر محصولات این شرکت نیز به چشم می‌خورد. محصولاتی نظیر پژو 208‌هاچ‌بک، پژو 301 سدان، سیتروئن C4L سدان و سیتروئن C3 XR شاسی‌بلند همگی با پلتفرمی موسوم به PF1 ساخته می‌شوند.

استفاده از این پلتفرم علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید مزیت دیگری نیز دارد و آن کاهش وزن بدنه پژو 2008 است. این وزن سبک با پیشرانه 1. 2 لیتری که بر روی آن قرار گرفته به‌خوبی سازگاری یافته است.

در طراحی خطوط پژو 2008، از خطوط قوسی و عضلانی استفاده شده است تا این خودرو به خودرویی بسیار جذاب و اسپرت تبدیل کند. اندازه جلو پنجره پژو 2008 مدل 2017 نسبت به طراحی قبلی افزایش داشته است و ظاهر زیبایی به نمای جلو بخشیده است. این نوع تغییرات در طراحی های هیوندای کیا و در خودرو های مدل 2016 این کمپانی ها به چشم می خورد.