[box]

رنو اعلام کرده است که مدیر فنی شاسی ، نیک چستر ، قصد ترک تیم را دارد.چستر در سال ۲۰۱۳ در لوتوس به عنوان مدیر فنی شاسی ، پیوست. وی پیش از آن درسال ۲۰۰۰ در تیم Enstone به عنوان مهندس آزمایشی مشغول بود.

[/box]

 نیک چستر رنو را ترک می کند 

چستر گفت: “من 19 سال در تیمی با روحیه عالی لذت بردم و با یک گروه فوق العاده وفادار و با استعداد کار کردم.” “من مشتاقانه منتظر یک چالش جدید هستم و برای همه افراد در این تیم بهترین ها را برای آینده آرزو می کنم.”

مدیر رنو

سیریل ابیتبول

سیریل ابیتبول ، مدیر تیم رنو ، در مورد عزیمت چستر ، اظهار داشت: “نیك تقریبا 20 سال است كه بخش اصلی Enstone بوده است. اشتیاق او به تیم علی رغم تجربه بسیار چالش برانگیز، هرگز متزلزل نشده است.

وی گفت: “اخیراً تعهد ، بینش فنی و اشتیاق وی به ما الهام بخش است تا از پشت شبکه به قسمت جلوی میانه حرکت کنیم. ما می خواهیم صمیمانه از همه چیز برای نیک تشکر کنیم و برای او در مرحله بعدی کار خود آرزوی موفقیت کنیم. “

مطالب پربازدید : رفع کپ سرگاز پژو پارس در بهترین تعمیرگاه تهران 

مهندس سابق فراری در راه رنو 

تیم رنو تایید کرد که با اتمام قرار داد پت فرای با تیم مک لارن در ۲۰۲۰ ، وی برای فصل بعد به این تیم می پیوندد. هنوز جایگاه شغلی این مهندس در تیم رنو مشخص نیست. 

pat fry

پت فرای

 Pat Fry

 فرای نقش مهمی در کمک به مک لارن برای تبدیل ثروت خود و به عنوان چهارمین تیم برتر در شبکه بازی کرد.

این دومین دوره استقرار او در تیم ووکینگ بود و نقش هایی را در Manor و Ferrariدنبال کرد. وی در آنجا نقش معاون مدیر فنی را در یک دوره پنج ساله با سازمان ایتالیایی بازی کرد.

مطالب پیشنهادی : تقویت موتور تا چه اندازه سبب بهبود عملکرد آن می شود ؟ 

مدیر اجرایی مارسین بودکوفسکی گفت: “من خوشحالم که توانستم دوباره با پت همکاری کنم.” وی گفت: “ورود وی یک قدم دیگر در ساخت و بهبود ساختار تیم ما است. تجربه ، استعداد و عزم پت دارایی های دیگری است که ما به پیشرفت خود ادامه می دهیم. “