Last Updated on دسامبر 4, 2022 by mohamadi

صداگیری چری تیگو 5 ، یکی از چندصد نمونه صداگیری موفق در مرکز کاراک می باشد که مشتری پس از دریافت خدمات از سواری آرام و لذت بخشی بهرمند گشته است . مرکز صداگیری کاراک با سابقه ای طولانی در زمینه صداگیری انواع خودروهای داخلی و خارجی ، کابینی آرام و سفری بی صدا را برای شما رقم می زند . برای صداگیری خودرو روش ها و مواد و ابزار مختلفی وجود دارد که کاراک با داشتن بهترین آنها ، خدمات خود را تضمین می کند . 

 

 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

 

حذف سر و صدا خودرو شما در تعمیرگاه صداگیری کاراک

متاسفانه وجود جاده‌های ناهموار و خیابان‌های خراب یکی از عوامل اصلی ایجاد کننده صدا در خودرو است. اما این تنها دلیلش نیست، نصب دزدگیر ، نصب باند ، عوض کردن قاب کیلومتر ، عوض کردن صفحه پشت آمپر ، سرد و گرم شدن هوا، خرابی قفل در، خرابی کمربند و تصادف از دلایل دیگر به وجود آمدن صدا در خودروهایی با کیفیت ساخت بالا است.

در مرکز صداگیری خودرو کاراک صداگیری انواع خودرو داخلی و خارجی ، جدید و قدیمی قابل انجام است. از جمله خودروهایی که در این مرکز برای رفع صداهای آزاردهنده مراجعه کرده است، tiggo 5 می‌باشد. صداگیری چری تیگو 5 در این مرکز با استفاده از بهترین متریال و نیز مجرب ترین افراد در این زمینه انجام می‌گیرد.

 

برای مشاهده بیشتر صداگیری خودرو بر روی لینک مقابل کلیک نمایید : صداگیری ماشین

 

داشبورد ، یکی از پر صداترین قسمت های چری تیگو 5 

صداگیری داشبورد چری تیگو 5 با توجه به نوع صدا بین 4 تا 9 ساعت زمان می‌برد. باتوجه به اینکه داشبورد هر خودرویی جز آپشن‌های مهم آن خودرو است بهتر است صداگیری داشبورد خودرو ی خود را به دست افراد بی تجربه نسپارید. چرا که ممکن است حین صداگیری  قطعه‌ای شکسته و یا صداهای آزاردهنده‌تری از قسمت دیگر خودرو به گوش برسد.

صداهایی که از داشبورد به گوش می رسد ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شوند . شکستگی  پانل داشبورد و تغییر شکل آن ، می تواند در هنگام رانندگی سر و صدا و تق تق ایجاد کند .

داشبورد از قطعات داخلی  زیادی تشکیل شده است که شل شدن ، شکستن ، از جا درآمدن این قطعات می تواند سبب تولید صدا در اتومبیل شما شود و فضای کابین را متشنج کند ، با صداگیری داشبورد چری تیگو 5 می توانید از تمامی این صداها راحت شوید .

 

در عکس زیر می‌توانید نمونه کار صداگیری چری تیگو 5 را که در مرکز صداگیری خودرو کاراک انجام شده است، مشاهده نمایید:

صداگیری خودرو

صداگیری چری tiggo 5

 

 

نحوه صداگیری چری تیگو 5 در مرکز کاراک  

اگر خودرو شما دچار تولید سر و صدا شده است و شما و سرنشینان خودرویتان را از لذت سفری آرام محروم کرده ، زمان آن رسیده است که برای رفع این صداها به مرکز کاراک بیاید و از شر این مشکل خلاص شوید . شما برای صداگیری قسمت های مختلف چری تیگو 5  ، می توانید روی کمک متخصصین ما حساب کنید .

برای رفع سر و صدا در چری تیگو 5 ؛ ابتدا لازم است به صورت حضوری به تعمیرگاه کاراک مراجعه بفرمایید تا همکاران ما اتومبیل شما را به صورت دقیق کارشناسی کنند و علت مشکل را دریابند . پس از یافتن منبع مشکل ، متخصصین صداگیری کاراک به شما اعلام می کنند که آیا این صداها قابل رفع هستند و اگر هستند تا چه میزان می توان صدا را کاهش داد و همچنین هزینه لازم برای رفع مشکل چقدر است . در صورت رضایت شما ، اقدام به صداگیری چری تیگو 5 می نمایند .

 

 

 

ویدیو صداگیری چری تیگو 5

 

 

 

برای دریافت نوبت و همچنین دریافت مشاوره رایگان ، تنها لازم است فرم زیر را پر نموده و منتظر تماس همکاران ما باشید .

درخواست صداگیری خودرو

 

برای صدا گیری tiggo 5 خدمات مختلفی در مرکز کاراک ارائه می‌شود، که در زیر به آن‌ها اشاره شده است :

  • صداگیری داشبورد
  • صداگیری صندوق عقب چری تیگو 5
  • صداگیری کنسول وسط  چری تیگو
  • صداگیری مربوط به ستون‌های tiggo 5
  • صداگیری رودری تیگو 5
  • صداگیری قاب فرمون 
  • صداگیری سقف

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

صداگیری چری تیگو 5 _ صداگیری تیگو 5

صداگیری داشبورد چری تیگو 5

 

بررسی چری تیگو 5 

خودروی تیگو 5 در سال 1394 و به عنوان اولین خودرو تحت برند چری، بوسیله مدیران خودرو در کشورمان عرضه گردید. تا پیش از آن محصولات مدیران‌خودرو همگی با برند ام وی ام وارد بازار میشدند. این محصول یک بار در سال 1395 دست‌خوش فیس‌لیفت ظاهری شد و پس از آن یعنی در سال 1397 با اضافه شدن چند آپشن نظیر مانیتور 10 اینچی عمودی و سنسور باران توانست لیست امکانات خود را تکمیل‌تر از قبل نماید. تیگو 5 یک کراس‌اوور دیفرانسیل جلو است و طبیعتاً برای سفرهای خارج جاده‌ای ساخته نشده اما بدلیل ارتفاع مناسب، حسی مشابه خودروهای شاسی‌بلند واقعی را به سرنشینان منتقل می‌نماید.

 

 

مشخصات فنی تیگو ۵

تمامی مدل‌ها و تیپ‌های چری تیگو ۵ از پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ به حجم دقیق ۱۹۷۱ سی‌سی بهره می‌برند که به تکنولوژی اختصاصی Dual VVT مجهز شده است. طبق ادعای شرکت چری تکنولوژی DVVT امکان کارکرد سوپاپ‌ها را با زمان‌بندی متغیر فراهم می‌کند و درنهایت باعث افزایش کارایی، کاهش آلایندگی و کاهش مصرف سوخت در این خودرو می‌شود. پیشرانه تیگو ۵ که کد SQR۴۸۴F به آن اختصاص داده‌شده توان تولید ۱۳۹ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۲ نیوتن‌متر گشتاور را دارد و به‌طور رسمی می‌تواند این خودرو را در عرض ۱۳ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساند.

برای انتقال نیروی تولیدشده پیشرانه تیگو ۵ به چرخ‌های جلو از یک گیربکس ۷ سرعته CVT استفاده‌شده است که تسمه انتقال قدرت موجود در محورهای مخروطی شکل آن کیفیت بالایی داشته و توسط شرکت بوش (BOSCH) آلمان ساخته‌شده است. طبق ادعای شرکت چری، تغییرات اعمال‌شده در برنامه ECU تیگو ۵ نیوفیس، باعث شده پیشرانه و گیربکس این خودرو از عملکرد دقیق‌تر و سریع‌تری نسبت به گذشته برخوردار باشند؛ چالاکی نمونه‌های نیوفیس تیگو ۵، نسبت به گذشته تغییر چشمگیری نداشته است.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۹.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که در مقایسه با مصرف ترکیبی رقبایی نظیر جک S۵ و هایما S۵ (در حدود ۸ لیتر) کمی زیاد به نظر می‌رسد.

 

خودروی چری تیگو 5 در یک نگاه

مشخصات فنی

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1971 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 182 نیوتن متر در 4300 دور در دقیقه
جعبه دنده CVT با 7 دنده در حالت دستی
شتاب 0 تا 100 13 ثانیه
حداکثر سرعت 165 کیلومتر در ساعت
وزن 1537 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4506 طول – 1841 عرض – 1740 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2610 میلیمتر