Last Updated on ژانویه 12, 2023 by mohamadi

برای داشتن یک خودرو بی صدا ، می توانید خدمات صداگیری خودرو را دریافت کنید . البته این خدمات در صورتی موثر خواهند بود که در مراکز معتبر و توسط افراد باتجربه انجام گیرد . تعمیرگاه تخصصی صداگیری خودرو کاراک ، می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد تا کابین آرام خودرویتان را بازیابید. به طور مثال صداگیری هاوال اچ 2 یکی از صدها نمونه موفق صداگیری در کاراک می باشد که در این پست به تفصیل درباره آن پرداخته ایم . 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

سر و صدا ، از مشکلات رایج خودرو 

برای اکثر ما پیش آمده است که در حین رانندگی و به خصوص در سفر و زمان عبور از دست‌اندازها صداهای ناخوشایندی از قسمت‌های مختلف خودرو به گوشمان می‌رسد که باعث بهم زدن آرامش و نیز حواس پرتی حین رانندگی می‌شود. اصولا در این مواقع بعضیا صدای موسیقی و یا رادیو زیاد می‌کنند تا از شر این صداهای ناخوشایند برای لحظاتی خلاص شوند.

ادامه دادن رانندگی با سر و صدا زیاد می تواند حواس شما را در حین رانندگی پرت کند و دقت شما را به اندازه قابل توجهی پایین آورد . همچنین مانع این می شود که از رانندگی خود لذت کافی را ببرید ، به خصوص اگر در سفر باشید .

اما بهترین پیشنهاد می‌تواند رفع این صداهای آزاردهنده به صورت دائمی باشد. شما با خیال راحت می‌توانید به مرکز صداگیری خودرو کاراک مراجعه نمایید و درخواست صداگیری خودرو را دهید. چرا که اگر از نتیجه کار راضی نبودید، گروه کاراک این تضمین را به شما می‌دهد که وجهی دریافت نخواهد کرد.

 

صداگیری خودرو هاوال

صداگیری هاوال اچ 2

 

صداگیری هاوال اچ 2 در مرکز کاراک

در مرکز صداگیری خودرو کاراک رفع صداهای آزار دهنده خودرو با ضمانت و گارانتی انجام می‌شود. در این مرکز جلب رضایت مشتری از ارائه خدمات، مهمترین وظایف کارکنان است. خودرو شما در کوتاهترین زمان ممکن و با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار صداگیری می‌شود. صداگیری هاوال اچ 2 درکاراک  توسط افراد متخصص و مجرب انجام می‌شود و در صورت نارضایتی وجهی دریافت نمی‌شود.

تکنسین ما ابتدا با خودرو هاوال اچ 2 شما دور می زنند تا بررسی کند که سر و صدا در چه هنگام به گوش می رسد و از چه نوعی است . سپس به شما اطلاع می دهند که آیا این صداها قابل رفع هستند یا خیر و هزینه لازم برای انجام این کار چقدر است .

صداگیری هاوال H2 شامل صداگیری داشبورد ، رودری و درب ، ستون ، سقف ، صندوق عقب و درب عقب و … می‌شود. هزینه هر قسمت متفاوت است و برای اعلام هزینه دقیق بایستی ماشین خود را برای کارشناسی رایگان به این مرکز بیاورید. همچنین برای اطلاع از هزینه حدودی صداگیری هاوال اچ 2 می‌توانید با شماره 09193035101 و یا 02177438544 تماس بگیرید.

 

 علت سر و صدا در خودرو هاوال اچ 2 چیست ؟

به صدا افتادن خودرو صرفا به علت جنس نامرغوب متریال اتاق خودرو نیست بلکه دلایل متعددی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد : نصب دزدگیر ، نصب باند ، شکستگی خارهای رودری و پشت داشبورد ، عوض کردن سایز رادیو ، آفرود ، تصادف ، سرد و گرم شدن هوا و ….

برای صدا گیری هاوال اچ 2 خدمات مختلفی در مرکز کاراک ارائه می‌شود، که در زیر به آن‌ها اشاره شده است :

  • صداگیری داشبورد HAVAL H2
  • صداگیری صندوق عقب هاوال اچ 2
  • صداگیری کنسول وسط  هاوال اچ 2
  • صداگیری مربوط به ستون‌های HAVAL H2
  • صداگیری رودری HAVAL H2
  • صداگیری قاب فرمون هاوال اچ 2
  • صداگیری سقف کیا  هاوال اچ 2

 

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

 چگونه از صدای جیرجیر درب ماشین خود جلوگیری کنیم ؟ 

یکی از آزاردهنده ترین مسائلی که صاحبان خودروها تجربه می کنند، صدای جیر جیر است که به سختی قابل تشخیص است. در برخی موارد، این نشانه ای از یک مشکل احتمالی ایمنی یا قطعه ای است که آماده شکستن است. در موارد دیگر، صرفاً به دلیل این است که برخی  اجزا خودرو  برای عملکرد روان ، نیاز به کمی روغن کاری دارند.

وقتی درب ماشین شما شروع به جیرجیر کردن می کند، به قدر آزار دهنده است که  می خواهید  به سرعت علت را پیدا کنید و فورا مشکل را برطرف کنید تا صدای مزاحم رفع شود. بعید است که  این صدا به خودی خود از بین برود، بنابراین بهتر است مشکل را رفع کنید تا بار دیگر از بتوانید از رانندگی لذت ببرید .

 

صداگیری هاوال اچ 2 _ صداگیری داشبورد هاوال اچ 2

صداگیری داشبورد هاوال اچ 2

 

تشخیص صدای جیر جیر

قبل از انجام هرگونه تعمیر یا سرویس، اولین کاری که باید انجام دهید این است که منبع صدای جیر جیر را تشخیص دهید. اگر صدا هنگام باز یا بسته کردن در ایجاد می شود، مطمئناً صدای جیر جیر از لولا یا قفل در می آید.

چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا دقیقاً بفهمید صدا از کجا می آید. اولین مرحله در فرآیند تشخیص این است که درب را چند بار باز و بسته کنید تا زمانی که مطمئن شوید صداهایی که می شنوید از درب هاوال اچ 2 است .  سه ناحیه به طور کلی باعث صدای جیر جیر می شوند: لولاها، چفت و بست ها و چک درب.

لولا قسمتی است که در واقع از باز و بسته شدن درب پشتیبانی می کند. لولا می تواند به مرور زمان زنگ بزند و صدای جیر جیر ایجاد می کند.

مهر و موم یا چفت و بست لاستیکی در اطراف محیط درب قرار دارد و بسته شدن کامل را برای جلوگیری از ورود آب و هوا به داخل خودرو تضمین می کند. اغلب آلودگی و گرد و غبار را جمع آوری می کند که می تواند هنگام باز کردن در صدا ایجاد کند.

چک درب چیزی است که درب خودرو را روی چهارچوب نگه می دارد و از بسته شدن درب پس از باز شدن جلوگیری می کند. این منطقه دیگری است که ممکن است صدای جیر جیر را از آن بشنوید که می تواند ناشی از زنگ زدگی یا تجمع خاک باشد.

 

درخواست صداگیری خودرو

 

گام های متداول برای توقف صدای جیر جیر

هنگامی که منبع صدای جیر جیر را به درستی شناسایی کردید، باید به نحوی جلوی آن را بگیرید. در بیشتر موارد، صدای جیر جیر ناشی از آلودگی است، به همین دلیل اولین کاری که باید انجام دهید تمیز کردن سه ناحیه درب است که به احتمال زیاد باعث ایجاد مشکل می شود. گاهی اوقات فقط حذف گرد و غبار و زباله برای جلوگیری از سر و صدا کافی است. یک پاک کننده خانگی معمولی اغلب برای کثیفی های سطحی و معمول  کار می کند، در حالی که برای تمیز کردن کثیفی های عمیق و زیاد  ممکن است نیاز به تمیزکننده خودرو داشته باشد.  در همه موارد، یک پارچه نخی یا میکروفیبر به اندازه ای نرم است که وسیله نقلیه شما را خراش ندهد.

هنگامی که ناحیه روی در تمیز می شود، استفاده از روان کننده برای حفظ کارکرد همه چیز بسیار مهم است. با این حال، روان کننده های خاص ممکن است برای همه مواد خوب نباشند، به همین دلیل است که بهتر است یک تکنسین حرفه ای لولاهای شما را در صورت نیاز روغن کاری کند.

 

مشکلات مکانیکی که باعث صدای جیر زدن لولاهای درب می شود

با گذشت زمان، برخی از قطعات روی درب خودرو ممکن است فرسوده شوند و نیاز به تعویض داشته باشند. یکی از مشکلات رایج زنگ زدگی لولاهای درب خودرو است. در حالی که ممکن است بتوانید مقدار کمی از خوردگی را تمیز کنید، لولاهایی که دارای مقدار بیش از حد زنگ زدگی هستند باید تعویض شوند تا صدا متوقف شود. بوش های روی چک درب نیز ممکن است علت صدای جیر جیر باشد. اگر به دلیل استفاده مکرر شل شده اند، ممکن است نیاز به سفت شدن داشته باشند.

اگر لولاهای ماشین خود را تمیز می کنید و همچنان صدای جیر جیر را می شنوید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با یک متخصص تماس بگیرید تا به درب هاوال اچ 2 شما را بررسی کند .  صداگیری هاوال اچ 2 برای رفع سر و صدا مزاحم درب اتومبیل شما ، از بهترین خدماتی است که در مرکز کاراک قابل ارائه است .

 

برای مشاهده بیشتر صداگیری خودرو بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

صداگیری ماشین

 

بررسی هاوال اچ 2 

نام خودرو هاوال H2
کشور سازنده
چین
سال ساخت ۱۳۹۴

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۴۹۷ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۰۲ نیوتن متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ سرعته خودکار تیپ ترونیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۱٫۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر ۱۱٫۷ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۷٫۴ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۹ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۵ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 5