Last Updated on مارس 7, 2020 by dg

صداگیری سانروف تویوتا راو 4 : خودروی تویوتا راو 4 از جمله خودروهای لوکسی است که رانندگی با آن بسیار لذت بخش است، اما متاسفانه در برخی مواقع و به علت‌های گوناگون از جمله ناهمواری‌های جاده‌ها ، تصادف سرما و گرما شدن ممکن است سانروف تویوتا راو 4 به صدا و لرزش در بیاید که در این مواقع از لذت رانندگی می‌کاهد، مخصوصا در مسافت‌های ظولانی. و اما “راه حل به صدا در آمدن سانروف تویوتا راو فور چیست؟؟”

برای رفع صدا و لرزش سانروف تویوتا راو 4 کافیست به مرکز صداگیری خودرو کاراک مراجعه نمایید تا متخصصین این مرکز صداگیری سانروف را با گارانتی و ضمانت و نیز به صورت تخصصی انجام دهند.

نمونه صداگیری سانروف تویوتا راو 4 در مرکز صداگیری خودرو کاراک:

صداگیری ستون راو 4

صداگیری سانروف راو فور

صداگیری سانروف راو فور از خدمات تخصصی است که در مرکز صداگیری خودرو کاراک توسط کارشناسان و متخصصان مجرب و با سابقه انجام می‌شود. چنانچه صدایی از قسمت سقف تویوتا و سانروف باعث ناراحتی و آزارتان شود قبل از هر اقدامی با مرکز صداگیری کاراک تماس بگیرید و با مشاوران این مرکز در رابطه با صدای به وجود آمده مشورت نمایید.

باتوجه به اینکه سانروف هر خودرویی جز آپشن‌های مهم آن خودرو است بهتر است صداگیری سانروف خودروی خود را به دست افراد بی تجربه نسپارید. چرا که ممکن است قطعه‌ای شکسته و یا صداهای آزاردهنده‌تری از قسمت دیگر خودرو به گوش برسد.

فیلم صداگیری تویوتا راوفور در مرکز صداگیری ماشین کاراک

 

صداگیری تویوتا راو فور فقط شامل صداگیری سانروف تویوتا راو 4 نمی‌شود، در این مرکز خدمات زیر برای صداگیری RAV 4 ارائه می‌گردد:

  • صداگیری داشبورد تویوتا راو 4

  • صداگیری اتاق تویوتا RAV 4

  • صداگیری ستون  تویوتا RAV 4

  • صداگیری درب خودرو تویوتا راو 4

  • صداگیری صندوق عقب تویوتا راو 4

  • رفع لرزش و صدای ستون ، داشبورد

  • صداگیری کنسول میانی

 

شماره تماس و آدرس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک :

تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، جنب پمپ بنزین 104 ، تعمیرگاه کاراک

تلفن ثابت تعمیرگاه : 02133176043

درخواست صداگیری خودرو

صداگیری خودرو ، صداگیری سانروف تویوتا راو فور ، صداگیری تهویه خودروی تویوتا راو 4 ، صداگیری اتاق تویوتا RAV 4 ، رفع صداهای مختلف در خودرو

به صدا در آمدن سانروف علت‌های مختلفی دارد که می‌توان به تصادف، جاده های ناهموار، سرد و گرم شدن هوا اشاره کرد. بهترین راه برای صداگیری سانروف راو 4 اینست که اینکار را به متخصص صداگیری خودرو سپرد. هزینه صداگیری سانروف تویوتا راو 4 بستگی به نوع و محل صدا دارد. 

 

برای مشاهده نمونه کارهای صداگیری سانروف خودرو در مرکز کاراک بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

صداگیری سان روف خودرو