Last Updated on اکتبر 24, 2022 by mohamadi

 

بهترین راه برای رهایی از سر و صدا اضافی داشبورد سمند شما ، صداگیری داشبورد سمند می باشد و بهترین خدمات صداگیری داشبورد را می توانید از مرکز کاراک دریافت نمایید. تکنسین مجرب کاراک با کارشناسی اتومبیل شما ، بهترین خدمات را خدمتتان ارائه می دهند . 

 

 

صداگیری داشبورد سمند 

صداگیری داشبورد خودرو سمند ، با توجه به نوع صداهای آزاردهنده و محل دقیق صدا حداکثر 8 ساعت زمان میبرد. چنانچه صدا و لرزشی از قسمت داشبورد خودرو  سمند موجب ناراحتی و آزارتون شد با مراجعه به تعمیرگاه صدا گیری خودرو کاراک می‌توانید آن را برطرف نمایید. البته داشبوردسمند قسمت های مختلفی دارد که در مرکز صداگیری ماشین کاراک تمامی آنها قابل برطرف شدن است : صداگیری صفحه کیلومتر ، صدا گیری تهویه وسط ، صداگیری  قاب دور فرمان ، صداگيري درب داشبورد ، صداگیری کنسول وسط ، صداگیری ایربگ ، صداگیری قسمت متصل به شیشه داشبورد و …

صداگیری داشبورد سمند در محل مشتری نیز قابل انجام شدن است. به صدا در آمدن قسمت‌های مختلف خودرو دلایل مختلفی دارد، مثلا داشبورد خودرو به علت‌های مختلفی از جمله نصب باند، نصب دزدگیر، تغییر سایز رادیو، تصادف و … اتفاق میافتد، همچنین به صدا در آمدن ستون خودرو به علت‌های مختلفی از جمله خرابی کمربند ایجاد می‌شود. از علت‌های به صدا در آمدن درب خودرو نیز می‌توان به سرد و گرم شدن هوا، نصب دزدگیر، خرابی شیشه و … اشاره کرد.

 

درخواست صداگیری داشبورد

 

صداگیری داشبورد در مرکز کاراک 

اگر تمایل به صداگیری داشبورد سمند خود در این مرکز را دارید، کافیست  فرم درخواست صداگیری خودرو که در انتهای صفحه آمده است را پر نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند. اگر سوال در رابطه با هزینه صداگیری قسمت‌های مختلف سمند داشتید و یا در رابطه با نحوه و مواد مصرفی صداگیری خودرو سوالی داشتید می‌توانید با مرکز صداگیری خودرو کاراک تماس بگیرید.

صداگیری داشبرد samand توسط متخصصین مرکز صداگیری ماشین کاراک در محل مشتری نیز قابل انجام است. به اینصورت که شما با شرکت کاراک تماس می‌گیرید و پس از رزرو وقت و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب درخواست نیرو در محل می‌دهید. تمام متخصصین صداگیری خودرو از تخصص و تجربه کافی در امر صداگیری برخوردار هستند.

نمونه کار صداگیری داشبورد سمند در مرکز صداگیری خودرو کاراک :

صداگیری اتاق سمند

صداگیری داشبورد سمند

صداگیری کامل خودرو سمند شامل موارد زیر می‌شود:

  • صدا گیری اتاق سمند
  • صداگیری صندوق عقب samand
  • صداگیری کنسول وسط سمند
  • صداگیری ستون‌های سمند
  • صداگیری رودری سمند
  • صداگیری قاب فرمون سمند
  • صداگیری سقف samand

 

برای مشاهده صداگیری کامل اتاق سمند وارد لینک زیر شوید :

صداگیری خودرو سمند

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104