Last Updated on اکتبر 24, 2023 by mohamadi

 

صداهایی که در خودروهایی مانند ماکسیما می افتد و سرنشینان را اذیت می کنند چه صداهایی هستند ؟ راه حل رفع صداهای خودروهای ماکسیما چیست ؟ صداگیری ماکسیما چگونه انجام میپذیرد ؟
انسان ها وقتی مریض می شوند به دکتر مراجعه می کنند و دکتر مورد نظر با انجام معاینات مختلف و انجام آزمایش های مختلف ، به تشخیص بیماری مورد نظر و رفع بیماری میپردازد وقتی خودرویی به صدا می افتد  نشان دهنده یک بیماری برای خودروی شما میباشد که اگر رفع نشود منجر به بروز خسارت در خودروی شما شود . مانند مشکل در جلوبندی که قبل از صداگیری خودرو بایستی رفع گردد.

 

صداگیری ماکسیما

چرا خودروی ماکسیما نیاز به صداگیری دارد ؟ با توجه به اینکه در ایران جاده های استاندارد از لحاظ مهندسی نداریم  اگر این خودروها به صورت روزانه و هر روز در شهر مورد استفاده قرار بگیرند پس از مدتی داشبورد آن یا ستون و قسمت های مختلف آن به صدا می افتد .

حال چاره چیست ؟ چاره کار این است که یا خودتان آن را صداگیری بکنید و ممکن است در این کار به قسمت های مختلف ماشین آسیب برسانید . چاره دیگر این است که با کسی که تخصصش در  این قسمت می باشد مشورت کنید و یا اینکه کلا صداگیری ماشین خود را به یک شرکت معتبر بسپارید .

 

صداگیری ماکسیما

صداگیری داشبود ماکسیما

دلایل به صدا افتادن خودرو چیست ؟

به صدا افتادن اتاق خودرو در اولین مرحله با نوع رانندگی ارتباط مستقیم دارد. اگر میزان به صدا افتادن خودرو ها در ایران با کشورهای دیگر مقایسه کنیم ،  در می یابیم  که خودروهایی که در ایران استفاده می شوند نسبت به خودروهایی که در خارج استفاده می شوند نسبت خرابی بالاتری دارند پس علت را میتوان در جاده ها ، آب و هوا ، فرهنگ استفاده خود مردم ، نوع رانندگی و… دانست.

 در صورتی که حین عبور از دست‌اندازها با سرعت بالا رانندگی کنیم اتاق خودرو خیلی زودتر از آنچه انتظار داریم ،  به صدا می‌افتد.  پس از عبور با سرعت بالا از این دست‌اندازها قطعات داخلی داشبورد و درب و … بهم ساییده می‌شوند و ممکن‌ است خارهایی که باعث بهم پیوستن قطعات نیز می‌شوند، شکسته شوند. در نتیجه به مرور زمان این اصطکاک بیشتر می‌شود و صداهای بیشتری تولید می شود.

بدیهی است که خودروهای داخلی بدلیل متریال ضعیفی که در ساخت آن‌ها به کار رفته است زودتر به صدا می‌افتند. اما این بدین معنی نیست که خودروهای خارجی به صدا نمی‌افتند، خودروهای خارجی نیز هر چند دیرتر اما به صدا خواهند افتاد.

  1. به صدا افتادن درب خودرو می‌تواند به علت سرما و گرما شدن هوا، نصب دزدگیر، نصب باند و …. اتفاق بیافتد.
  2. به صدا افتادن داشبورد خودرو به علت تغییر قاب پشت کیلومتر، تغییر سایز رادیو، نصب دزدگیر، تصادف و … می‌باشد.
  3. به صدا افتادن ستون خودرو به علت خرابی کمربند، نصب دزدگیر و … است.

 

مطالب پربازدید : تقویت خودرو برای سواری نرم و لذت بخش

 

صداگیری خودرو ماکسیما در کاراک 

صداگیری ماکسیما در مرکز صداگیری خودرو کاراک با استفاده از بهترین متریال و نیز ضمانت و گارانتی انجام می‌شود. برای صداگیری داشبورد ماکسیما ابتدا داشبورد باز می‌شود و سپس خارهای آن تعویض می‌گردند. صداگیری ستون ماکسیما در حدود 4 ساعت زمان می‌برد و پس از آن هر گونه صدای تق تق و جیر جیر برطرف می‌شود.

هزینه صداگیری خودروی maxima به محل و نوع صدا بستگی دارد. برای اعلام دقیق صداگیری خودرو بایستی به مرکز صداگیری ماشین کاراک مراجعه نمایید و پس از کارشناسی صداهای موجود در خودرو هزینه صداگیری به شما گفته می‌شود.

 

صداگیری در محل ، خدمتی بی نظیر از کاراک 

از مزایایی که توسط شرکت کاراک برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است، صداگیری خودرو در محل می‌باشد. به اینصورت که با یک تماس با شرکت و پرداخت هزینه ایاب و ذهاب متخصصین ما در محل شما حاضر و نسبت به صداگیری ماکسیما اقدام می‌کنند.

 

صداگیری داشبورد خودرو

صداگیری داشبورد ماکسیما

سایر خدمات صداگیری کاراک برای خودرو ماکسیما

  • صداگیری داشبورد
  • صداگیری کنسول وسط
  • صداگیری تهویه وسط
  • صداگیری پشت آمپر
  • صداگیری درب داشبرد
  • صداگیری قاب فرمان
  • صداگیری درب ماکسیما
  • صداگیری ستون
  • صداگیری اتاق ماکسیما

 

ویدیو صداگیری خودرو ماکسیما 



خودروی ماکسیما در یک نگاه

ماکسیما خودروی ژاپنی که توسط شرکت نیسان تولید و توسط شرکت ایران خودرو در ایران عرضه شد.

موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه
حجم موتور 3000 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 227 اسب بخار در 6400 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 288 نیوتن متر در 3600 دور در دقیقه
جعبه دنده 4 دنده خودکار
شتاب 0 تا 100 8 ثانیه
حداکثر سرعت 255 کیلومتر در ساعت
وزن 1390 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4930 طول – 1780 عرض – 1435 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2751 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی 11.5 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 70 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 3
میزان تولید CO2 228 گرم در هر کیلومتر

 

شرکت و تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک ، با سابقه چندین ساله در زمینه صداگیری ماشین و عایق کاری خودرو و انجام بیش از 4100 پروژه صداگیری ( نمونه کارها را میتوانید در همین سایت یا در آپارات مشاهده بفرمایید ) در خدمت شما عزیزان می باشد :

شماره تماس و آدرس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک :

 

[box]

آدرس شرکت و تعمیرگاه کاراک : تهران – خیابان دماوند – روبروی تهرانپارس – جنب پمپ بنزین 104

شماره تلفن : 02133176043

[/box]