Last Updated on دسامبر 25, 2022 by mohamadi

 

صداگیری خودرو برلیانس  در مرکز صداگیری کاراک ، شما را از شر هر گونه صدای مزاحم و آزار دهنده خلاص می کند. خدمات صداگیری در مرکز کاراک برای انواع مدل های برلیانس و برای قسمت های مختلف این خودرو قابل ارائه می باشد ؛ با ما همراه باشید تا شما را  با این خدمات بیشتر آشنا کنیم.

 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

 

صداگیری خودرو برلیانس 

انسان ها وقتی مریض می شوند به دکتر مراجعه می کنند و دکتر مورد نظر با انجام معاینات مختلف و انجام آزمایش های مختلف ، به تشخیص بیماری مورد نظر و رفع بیماری میپردازد . وقتی خودرویی به صدا می افتد باید آن را رفع کرد زیرا اگر آن صدا رفع نشود ممکن نشان دهنده یک بیماری برای خودروی شما باشد که اگر رفع نشود منجر به بروز خسارت در خودروی شما شود . مانند مشکل در جلوبندی که قبل از صداگیری خودرو بایستی رفع گردد.

 

 

صداگیری داشبورد برلیانس 330 _ صداگیری برلیانس

صداگیری برلیانس h330

 

کدام قسمت خودرو برلیانس بیشتر به صداگیری نیاز دارد؟ 

-صدای طاقچه و درب عقب

درب صندوق عقب خودرو و طاقچه آن به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب و سرما دچار انبساط و انقباض شده و به سر و صدا می افتد . یکی دیگر از دلایل به صدا افتادن طاقچه عقب خودرو ، نصب غیر اصولی باند می باشد . متخصصین ما در مرکز کاراک پس از کارشناسی دقیق خودرو برلیانس شما به صداگیری آن می پردازند.

 

– صدای ستون 

صداگیری ستون خودرو برلیانس نیز از خدمات پرکاربرد مرکز کاراک است که معمولا رانندگان پس از تصادف با آن مواجه می شوند . یکی از راه های ما برای برطرف کردن این مشکل ، استفاده از عایق های صداست.

 

– صدای رودری 

از دیگر قسمت های خودرو برلیانس که امکان به سر و صدا افتادن آن بالاست ، رودری این اتومبیل است. برای صداگیری رودی برلیانس ابتدا درب ماشین را باز می نماییم و بررسی می کنیم که آیا پیچ شل شده وجود دارد یا دستگیر و قفل شل هستند و در جای صحیح خود قرار دارند یا خیر. که در اغلب موارد ایراد در این قسمت هاست که سبب به صدا افتادن درب برلیانس می شود. در صورتی که مشکلی مشاهده نشد ، با استفاده از عایق های صدا به رفع مشکل می پردازیم.

 

– صدای داشبورد

به صدا افتادن داشبورد برلیانس به علت مواردی همچون انبساط و انقباض به علت قرار گرفتن در معرض آفتاب ، نصب دزدگیر ، نصب لوازم جانبی و …. به صداگیری نیاز پیدا می کند.

 


درخواست صداگیری خودرو


خدمات کاراک برای صداگیری خودرو برلیانس :

  1. صداگیری داشبورد 
  2. صداگیری کنسول وسط
  3. صداگیری تهویه وسط 
  4. صداگیری پشت آمپر 
  5. صداگیری درب داشبورد 
  6. صداگیری قاب فرمان 
  7. صداگیری درب برلیانس 
  8. صداگیری ستون های برلیانس 
  9. صداگیری طاقچه عقب 
  10. صداگیری رودری برلیانس

 

صدا گیری خودرو برلیانس

صداگیری برلیانس

راه حل رفع صداهای خودروهای برلیانس چیست و چگونه انجام می پذیرد ؟

چرا خودروی برلیانس نیاز به صداگیری دارد ؟ با توجه به اینکه در ایران جاده های استاندارد از لحاظ مهندسی نداریم اگر این خودروها به صورت روزانه و هر روز در شهری مانند تهران مورد استفاده قرار بگیرند پس از مدتی داشبورد آن یا ستون و قسمت های مختلف به صدا می افتد .

حال چاره چیست ؟ چاره کار این است که یا خودتان آن را صداگیری بکنید و ممکن است در این کار به قسمت های مختلف ماشین آسیب برسانید . چاره دیگر این است که با کسی که تخصصش در  این قسمت می باشد مشورت کنید و یا اینکه کلا صداگیری ماشین خود را به یک شرکت معتبر بسپارید .

شرکت و تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک ، با سابقه چندین ساله در زمینه صداگیری ماشین و عایق کاری خودرو و انجام بیش از 4100 پروژه صداگیری ( نمونه کارها را میتوانید در همین سایت یا در آپارات مشاهده بفرمایید ) در خدمت شما عزیزان می باشد. 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

صداگیری برلیانس 230 در تعمیرگاه صداگیری کاراک 

درحالیکه H220 از اواخر 2013 وارد بازار چین شد اما برلیانس تولید نسخه سدانش را از یکسال زودتر آغاز کرده بود. در بازار کشورمان نیز اتفاق مشابهی برای این خودرو افتاد؛ H230 از اواخر سال 1394 به خیابان‌ها آمد اما H220 یکسال بعد از آن در ایران به تولید رسید.  برلیانس 230 در امکانات تفاوتی با 220 ندارد و همچون برادر هاچ‌بکش در دو نسخه نیمه‌اتومات (AMT) و دستی فروخته می‌شود که در نسخه دستی آن، ویژگی‌هایی همچون مه‌شکن جلو، سنسور عقب، سانروف برقی و سی‌دی پلیر در دسترس مشتریان نیست.

یکی از مشکلاتی که این خودرو با آن مواجه می شود ، به صدا افتادن کابین می باشد . سر و صدا در برلیانس 230 می تواند دلایل مختلفی نظیر تصادف ، رانندگی نادرست ، مسیرها و جاده های بد و …. داشته باشد . فرقی نمی کند که خودرو شما به چه دلیل به صدا افتاده است ، کافیست به تعمیرگاه صداگیری کاراک مراجعه کنید تا تکنسین ما بهترین خدمات صداگیری برلیانس 230 را به شما ارائه دهد و شما را از شر سر و صدای اضافی خلاص کنند . مرکز کاراک به شما کمک می کند تا سفری بی صدا داشته باشید .

صداگیری برلیانس _ صداگیری داشبورد برلیانس 230

صداگیری داشبورد برلیانس 230

 

این صداها را نادیده نگیرید

ضربه زدن یا کلیک کردن

صدای ضربه زدن یا کلیک از زیر کاپوت ممکن است به این معنی باشد که روغن موتور شما کم است، که به راحتی قابل بررسی و شارژ است. در موتورهای قدیمی تر، می تواند نشان دهد که یک مشکل در سوپاپ وجود دارد. اگر ماشین شما کیلومتر زیادی را طی کرده باشد و یا به طور منظم سرویس نشده باشد، ممکن است به سادگی نشان دهد که موتور شما فرسوده شده است، اگرچه برخی از موتورها برای مدت طولانی با یک تیک بالا به کار خود ادامه می دهند، به خصوص اگر با گرم شدن موتور یا در ماه های گرم تر، صدا از بین می رود.

سوت زدن

سوت زدن از زیر کاپوت ممکن است به این معنی باشد که موتور شما دارای نشتی خلاء از یکی از شیلنگ های اطراف ورودی هوا است . ردیابی این موارد می تواند مشکل باشد، اما معمولاً تعمیر آن ساده است. بهتر است در اسرع وقت به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه بفرمایید .

 جیغ زدن

صدای جیغ از زیر کاپوت خودروی شما یکی از رایج ترین صداهای ماشین است که به راحتی قابل رفع است. این بدان معنی است که یکی از تسمه هایی که لوازم جانبی مانند تهویه مطبوع یا فرمان برقی را  هدایت می کند، روی یک قرقره می لغزد. یک مکانیک خوب در عرض چند دقیقه این مشکل را برای شما برطرف خواهد کرد. اگر هنگام استفاده از ترمز صدای جیرجیر از چرخ ها می آید، ممکن است به این معنی باشد که لنت ترمز فرسوده شده یا مشکل دیگری در سیستم ترمز دارید.