Last Updated on مارس 3, 2024 by mohamadi

جک جی 4 از جمله خودروهای ساخت کشور چین می‌باشد که دارای محبوبیت نسبتا بالایی می‌باشد. احتمالا برای هر یک از افرادی که از این مدل خودرو استفاده می‌کنند، پیش آمده است که در حین رانندگی وجود صداهایی شبیه جیر جیر یا تق تق از قسمت درب و داشبورد خودرو باعث کلافگی آن‌ها شوند. صداگیری جک j4 در مرکز تخصصی صداگیری خودرو کاراک توسط افراد متخصص و مجرب انجام می‌شود و در صورت نارضایتی وجهی دریافت نمی‌شود. به شما پیشنهاد می کنیم برای داشتن خودرویی آرام و سفری دلپذیر به تعمیرگاه کاراک بیایید و از خدمات صداگیری ما بهره ببرید . 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

صداگیری جک S4  ، انتخابی مناسب برای خودرو شما 

سر و صدا یکی از مشکلات جدایی ناپذیر خودرو است و اغلب رانندگان با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند . خودروهایی که در گذشته مونتاژ می شدند کمتر با مشکل سر و صدا مواجه می شدند زیرا خودروهای امروزی از نظر اندازه بزرگتر از اتومبیل های قدیمی بوده و سازندگان برای آنکه وزن خودرو بالا نرود از قطعات  سبک و عایق های کمتری استفاده می کنند از این رو شاهد صداهای بیشتری در این ماشین ها هستیم .

 

نمونه کار صداگیری جک J4 در مرکز صداگیری خودرو کاراک :

صداگیری ستون جک جی 4

صداگیری اتاق جک J4

چرا جک j4  به صدا می افتد ؟ 

مشکلات مکانیکی ، مشکلات الکتریکی و همچنین مشکلات مربوط به قسمت داخلی و خارجی بدنه خودرو می تواند صداهایی آزار دهنده در جک J4 شما ایجاد کند . علت این صداهایی که می شنوید بسته به قسمت به صدا افتاده متفاوت است . مثلا به صدا افتادن درب جک J4 می تواند به علت تصادف ، ضربه به رودری ، باز و بست غیر اصولی  باشد .

همچنین برای علت به صدا افتادن داشبورد جک J4 می توان به مواردی نظیر شکستی پنل داشبورد ، نصب لوازم جانبی و باز و بست غیر اصولی این قسمت اشاره نمود . به علاوه داشبورد دارای ریز قطعات زیادی است که خرابی و مشکل در هریک از این بخش ها ، به صدا افتادن داشبورد جک j4   را سبب می شود .

به صورت کلی  برای علت به صدا افتادن خودرو از مواردی نظیر  نصب دزدگیر، نصب باند، تصادف، رانندگی با سرعت بالا، خرابی قفل درب، عبور از خیابان‌ها و جاده‌های ناهموار و … نام برد. هر یک از این موارد می‌تواند به یک قسمت خودرو آسیب وارد کند.

 

ویدیو صداگیری جک j4

 

در ویدیو بالا بخش هایی از صداگیری خودرو جک j4 در مرکز صداگیری کاراک را می توانید مشاهده نمایید. 

درخواست صداگیری خودرو

 

صداگیری جک j4 _ صداگیری داشبورد جک جی 4

صداگیری داشبورد جک j4

 

 

 صداگیری جک j4 در تعمیرگاه کاراک 

 صداگیری امری تخصصی است و در صورتی که به دست افراد بی تجربه و کارنابلد سپرده شود، باعث ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیری می‌شود. در مرکز صداگیری خودرو کاراک خدمات صداگیری با ضمانت و گارانتی به شما ارائه می‌گردد. 

در مرکز کاراک ابتدا خودرو شما توسط کارشناسان ما بررسی می شوند و پس از عیب یابی دقیق صداگیری جک j4 شما انجام می گیرد . ما همواره می کوشیم  تا خدمات خود را با کیفیت بالا ارائه دهیم و اتومبیل شما را بی صدا کنیم . برخی افراد غیر حرفه ای در هنگام صداگیری خودرو به دلیل بی تجربه بودن و نداشتن دانش کافی ، باز و بست قسمت های مختلف را به درستی انجام نمی دهند و نه تنها از صدای خودرو شما نمی کاهند بلکه بر آن می افزایند. در کاراک به شما تضمین داده می شود که خدماتی که دریافت می کنید نتیجه ای مطلوب برایتان به همراه داشته باشد .

 

صداگیری بدنه جکj4

 

صداگیری جک j4 شامل صداگیری داشبورد ، رودری و درب ، ستون ، سقف ، صندوق عقب و درب عقب و … می‌شود. هزینه هر قسمت متفاوت است و برای اعلام هزینه دقیق بایستی ماشین خود را برای کارشناسی رایگان به این مرکز بیاورید. همچنین برای اطلاع از هزینه حدودی صداگیری جک جی 4 می‌توانید با شماره 09193035101 و یا 02177438544 تماس بگیرید.

برای صدا گیری جک j4 خدمات مختلفی در مرکز کاراک ارائه می‌شود، که در زیر به آن‌ها اشاره شده است :

  • صداگیری داشبورد jac j4
  • صداگیری صندوق عقب جک جی 4
  • صداگیری کنسول وسط  جک جی 4
  • صداگیری مربوط به ستون‌های jac j4
  • صداگیری رودری جک j4
  • صداگیری قاب فرمون جک j4
  • صداگیری سقف کیا  جک j4

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

بررسی خودرو جک j4 

خودرو

نام خودرو جک J4
کشور سازنده
چین
سال (طراحی) 2014

مشخصات فنی

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1499 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 103 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 146 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
جعبه دنده CVT
شتاب 0 تا 100 13.5 ثانیه
حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت
وزن 1110 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4335 طول – 1725 عرض – 1505 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2560 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر 4.9 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 5.8 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 45 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

 

امکانات رفاهی و ایمنی جک J4

نسخه‌های اولیه جک جی ۴ که به بازار ایران عرضه شد از امکانات کمی برخوردار بودند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سیستم پایش فشار باد تایرها، حسگر پارک عقب، اتولایت و کروز کنترل اشاره کرد؛ اما کرمان موتور برای نسخه‌های جدید این خودرو امکانات بیشتری چون سیستم کنترل پایداری، ترمز دیسکی عقب، دیلایت، رینگ‌های جدید و سیستم مالتی مدیا با نمایشگر اندرویدی ۱۱ اینچی در نظر گرفته است.

از امکانات رفاهی و ایمنی جک جی 4 می‌توان به کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، 6 عدد بلندگو، CD + AUX + USB، کامپیوتر سفری، تنظیم دستی ارتفاع فرمان، چراغ راهنما روی آینه‌های جانبی، شیشه بالابر راننده با قابلیت باز شدن به صورت تک لمسی + آینه‌های جانبی برقی با گرم کن، شیشه‌های جانبی برقی، روکش صندلی چرم، ISOFIX، چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا در منزل اشاره کرد.

مواردی چون مه شکن جلو و عقب، حسگر نور، سنسور پارک عقب، قفل شدن اتوماتیک درها، ریموت با کنترل از راه دور، قفل مرکزی + دزدگیر، دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، ترمز ضد قفل ABS و TPMS از سایر امکانات این خودرو محسوب می‌شوند.

با توجه به این که جک J4 در تست‌های موسسه سی انکپ چین توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند می‌توان گفت این سدان چینی از لحاظ ایمنی در سطح نسبتا مناسبی قرار دارد. همچنین کرمان موتور برای نسخه‌های جدید این خودرو ترمز دیسکی عقب و سیستم کنترل پایداری را در نظر گرفته که همین دو تغییر باعث افزایش سطح ایمنی آن خواهند شد.

 

برای مشاهده بیشتر صداگیری خودرو بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

صداگیری ماشین