Last Updated on دسامبر 28, 2022 by mohamadi
صداگیری بنز E300 از جمله خدمات تخصصی است که در مرکز صداگیری خودرو کاراک توسط متخصصین مجرب در امر صداگیری انجام میشود. از آنجایی که خودروهای آلمانی از کیفیت خوبی برای ساخت خودروهای بنز استفاده کردهاند، شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا خودروهای خارجی مثل بنز نیاز به صداگیری پیدا میکنند؟؟ در این مقاله به تفصیل درباره صداگیری بنز ای 200 و صداگیری بنز ای 300 در مرکز کاراک خواهیم پرداخت و به شما خواهیم گفت که ب چه علت خودرو کیفیتی همچون بنز ، به صداگیری نیاز پیدا می کند .
- صداگیری بنز ای 300 و ای 200 در مرکز کاراک
- چرا خودرو های بنز ای 200 و ای 300 به صدا می افتند؟
- صداگیری داشبورد بنز ای 300
- لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک
- چه قسمت هایی از خودرو صداگیری می شوند ؟
- بررسی بنز E 300 و بنز E 200
صداگیری بنز ای 300 و ای 200 در مرکز کاراک
یک خودرو متشکل از قطعات بسیاری است . این قطعات زمانی که به درستی کار می کنند مقداری صدای طبیعی ایجاد می کنند که نشان از عملکرد صحیح و طبیعی آن خودرو است ، اما زمانی می رسد که به دلایل مشکلات مکانیکی ، برقی و یا مشکل در اجزا کابین ، صداهایی را در اتاق اتومبیل احساس خواهید کرد برای شما آزار دهنده خواهند بود و به خصوص اینکه اگر در حال سفر باشید و این صداها ناگهان در اتومبیل شما ایجاد شوند ، نگرانی و عدم آرامش احساس هایی هستند که آنها را تجربه خواهید کرد .
صداگیری بنز ای 200 و صداگیری بنز ای 300 از خدمات تعمیرگاه صداگیری کاراک می باشند که با هدف کمک به شما در زمانی که خودرویتان با مشکل سر و صدا مواجه شده است ارائه می شوند . شما با دریافت خدمات صداگیری می توانید سفری آرام تجربه کنید و همچنین از سلامت خودرو خود مطمئن باشید .
چرا خودرو های بنز ای 200 و ای 300 به صدا می افتند ؟
با وجود اینکه خودرو بنز دارای کیفیت بالایی است ، اما احتمال به صدا افتادن آن در کشور ما وجود دارد . متاسفانه وجود جادههای ناهموار و خیابانهای خراب یکی از عوامل اصلی ایجاد کننده صدا در خودرو است. اما این تنها دلیلش نیست، نصب دزدگیر، نصب باند، عوض کردن قاب کیلومتر ، عوض کردن صفحه پشت آمپر، سرد و گرم شدن هوا ، خرابی قفل در، خرابی کمربند و تصادف از دلایل دیگر به وجود آمدن صدا در خودروهایی با کیفیت ساخت بالا است.
همچنین یکی دیگر از مهمترین دلایل به صدا افتادن این قسمت ، تصادف است . در طی تصادف و ضربه ، آسیب هایی بسته به شدت ضربه ، به خودرو وارد می شود. مثلا ضربه به سقف موجب شل شدن قطعات این قسمت می شوند در نتیجه در حین رانندگی ، قطعات شل شدن و یا حتی شکسته شده موجب تولید صداهایی نامطلوب می گردند .
برای صداگیری بنز ای 200 و همچنین صداگیری بنز ای 300 می توانید خودرو خود را به تعمیرگاه کاراک بیاورید تا متخصصین صداگیری ما مشکل ماشین شما را برطرف نمایند .
مطالب پیشنهادی : صداگیری بنز SLK
صداگیری داشبورد بنز ای 300
یکی از نمونه های موفق صداگیری خودرو بنز ، صداگیری داشبورد بنز ای 300 می باشد که تصویر آن را در زیر مشاهده می فرمایید . از میان عللی که موجب به صدا افتادن داشبورد ماشین شما می شوند ، باز و بست غیر اصولی رایج ترین مورد می باشد . گاهی برای دریافت خدمات به مراکز غیر حرفه ای مراجعه می کنید که بدون داشتن دانش و تجربه کافی داشبورد شما را به صورت غیر اصولی باز و بسته می کنند و این امر خود موجب می شود تا داشبورد و ریز قطعات آن به درستی در جای خود قرار نگیرند و شما شاهد سر و صدا از این بخش باشید .
صداگیری داشبورد بنز E300 با توجه به نوع صدا بین 4 تا 9 ساعت زمان میبرد. باتوجه به اینکه داشبورد هر خودرویی جز آپشنهای مهم آن خودرو است بهتر است صداگیری داشبورد خودروی خود را به دست افراد بی تجربه نسپارید. چرا که ممکن است حین صداگیری بنز ای 300 قطعهای شکسته و یا صداهای آزاردهندهتری از قسمت دیگر خودرو به گوش برسد.
لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک
شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043
چه قسمت هایی از خودرو صداگیری می شوند ؟
از خدمات دیگری که برای صداگیری بنز E300 در مرکز کاراک ارائه میشود، شامل :
- صدا گیری اتاق بنز E300 و ای 200
- صداگیری صندوق عقب بنز و E200 E300
- صداگیری کنسول وسط بنز ای 300
- صداگیری ستونهای بنز ای 300 و ای 200
- صداگیری بنز E300 و E200
- صداگیری رودری بنز E300
- صداگیری قاب فرمون بنز E300 و E200
- صداگیری سقف benz E300 و E200
برای مشاهده نمونه کارهای دیگر صداگیری خودرو در کاراک بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
صداگیری ماشین
بررسی بنز E 300 و بنز E 200
بنز ای 200
بنز E200 یکی از سدانهای لوکس و نسبتا معروف در بازار ایران محسوب میشود که تاکنون نسلهای مختلفی از آن به بازار کشور راه یافته است. پیش از ورود محدود نسل پنجم این خودرو یعنی مدل ۲۰۱۷، نسخه فیسلیفت نسل چهارم که با کد شناسایی W212 معرف حضور کارشناسان است، در قالب مدلهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ مهمان جادههای ایران شد، اما به دلایلی همچون ضعف خدمات پس از فروش، قیمت بسیار بالا و استقبال گسترده مشتریان از نسل ششم ب ام و سری ۵ نتوانست نماینده شایستهای برای سدانهای لوکس دایملر در خطه ما باشد.
مرسدس بنزهای E200 نسل پنجم وارداتی ایران با وجود تعلق به پایینترین رده آپشنی باز هم ضعیفترین نمونه ارائه شده در بازار جهانی نبودند. رکورد ضعیفترین کلاس E نسل پنجم بدون شک در دستان نمونه ۱.۶ لیتری توربو ۱۵۵ اسب بخاری ۲۵۰ نیوتون.متری است که با وجود داشتن وزن نسبتا قابل توجه و قدرت نه چندان زیاد، همچنان توان حرکتی خوبی ارائه میدهد که این توان حرکتی را مدیون سیستم انتقال نیرو با تعداد ضرایب دنده بسیار متنوع است.
بنز ای 300
مرسدس بنز E کلاس از دهه 40 میلادی توسط مرسدس بنز با نام های دیگری عرضه شده و در دوران مدرن و نام گذاری جدید محصولات مرسدس بنز به صورت حرفی E کلاس خطاب شده است. در واقع E کلاس متشکل از 10 نسل مختلف است و E کلاس با این نام و نشان و شکل امروزی 40 سالگی خود را جشن گرفته است. در واقع 6 نسل از 10 نسل این خودرو تحت نام E کلاس با کد اتاق W123 ،W124 ،W210 ،W211 ،W212 و نسل آخر آن که اتاق مد نظر ما است با کد W213 خوانده می شود.
اگر به بازار آزاد بروید متوجه میشوید که مرسدسبنز E300 های موجود در بازار اکثراً در مدلهای 2012 و 2013 هستند و با توجه به اینکه مدتی است واردات این خودرو متوقف شده، شاید پیدا کردن نمونه صفر کیلومتر آن کار دشواری باشد.
در جدول زیر مشخصات فنی این خودرو را قرار داده ایم .
مشخصات فنی |
|
موتور | 6 سیلندر 24 سوپاپه |
حجم موتور | 2996 سی سی |
تنفس موتور | تنفس طبیعی |
انتقال نیرو | دیفرانسیل عقب |
حداکثر قدرت | 231 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه |
حداکثر گشتاور | 300 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه |
جعبه دنده | 7 دنده خودکار 7G-Tronic Plus |
شتاب 0 تا 100 | 7.4 ثانیه |
حداکثر سرعت | 247 کیلومتر در ساعت |
وزن | 1735 کیلوگرم |
اندازه (میلیمتر) | 4868 طول – 1854 عرض – 1471 ارتفاع |
فاصله بین دو محور | 2870 میلیمتر |
مصرف سوخت و استانداردها |
|
مصرف سوخت ترکیبی | 9.3 لیتر در هر صد کیلومتر |
حجم باک | 80 لیتر |
استاندارد آلایندگی | یورو 5 |
میزان تولید CO2 | 164 گرم در هر کیلومتر |
درج دیدگاه