Last Updated on جولای 3, 2023 by mohamadi

سراتو از دسته ماشین هایی است که با مشکل تاخیر در شتاب گیری مواجه می شوند . دریچه گاز برقی که در این اتومبیل استفاده می شود از مهمترین عوامل بروز این مشکل است . مرکز ریمپ ایسیو کاراک با ارائه بهترین خدمات رفع کپ سراتو به شما کمک می کند تا شتاب مناسب را در اتومبیلتان داشته باشید . ریمپ ایسیو از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش هایی است که کاراک با ضمانت نامه کتبی برای مشتریان خود انجام می دهد . اگر از گاز نخوردن سراتو خود خسته شده اید ، در این مطلب شما را راهنمایی می کنیم که چه کاری انجام دهید . 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

علت کپ سراتو و گاز نخوردن این خودرو چیست ؟

شتاب خودرو از مهمترین مولفه هایی است که یک راننده در هنگام خرید ماشین به آن توجه می کند . حال اگر در هنگام خرید اتومبیل سرعت و شتاب مناسبی را در آن مشاهده کردید اما پس از آنکه آن را خریداری کردید و پس از مدتی استفاده دیدید که ماشین گاز نمی خورد و شتاب اولیه نامناسبی دارد، تکلیف چیست؟

این مشکل دلایل مکانیکی و الکتریکی متعددی دارد ؛ اما در خودرو های دارای دریچه گاز برقی همچون سراتو دریچه گاز می تواند عامل مشکل باشد. دریچه گاز برقی تحت کنترل ایسیو خودرو است و تمامی تنظیمات این بخش در ایسیو کد نویسی شده است . در صورتی که ایسیو دچار مشکل شود یا سنسور ها همچون سنسور موقعیت دریچه گاز دچار خطا شود ، ممکن است شاهد شتاب اولیه ضعیف ، مشکل در سربالایی ها ، مشکل در تعویض دنده و کپ خودرو سراتو باشیم .

تاخیر در عملکرد دریچه گاز نیز از عوامل اصلی در بروز کپ سراتو می باشد . راه حل چیست ؟ در ادامه به شما خواهیم گفت .

 

رفع کپ سراتو _ تاخیر دریچه گاز سراتو

دریچه گاز سراتو

 

 رفع کپ سراتو با ریمپ ایسیو در مرکز کاراک

از بهترین روش هایی که برای رفع کپ سراتو در مرکز کاراک ارائه می شود می توان ریمپ ایسیو را نام برد ؛ که علاوه بر مقرون به صرفه بودن ، تاثیر گزار نیز است . با ریمپ سراتو بدون آنکه تعمیر و تغییرات مکانیکی روی سراتو شما انجام شود می توانید شاهد بهبود شتاب اولیه و بهبود پاسخ دریچه گاز این اتومبیل باشید .

ارور نرم افزاری ، تاخیر دریچه گاز و کپ خودرو سراتو با ریمپ ایسیو قابل رفع می باشد . همچنین با ریمپ ایسیو سراتو می توانید محدودیتی که سازنده برای دریچه گاز قرار داده است را رفع کنید و قدرت موتور و شتاب آن را افزایش دهید .

ریمپ ایسیو سراتو سایپا در مرکز چیپ تیونینگ کاراک برای موارد زیر ارائه میگردد :

  •  افزایش شتاب سراتو
  • افزایش قدرت cerato
  •  کاهش مصرف سوخت ( فقط با فول ریمپ ارائه میگردد)
  • رفع کپ حین حرکت سراتو سایپا
  • افزایش سرعت سراتو سایپا
  • رفع کپ اولیه سراتو
  •  افزایش گشتاور
  • بهبود تنفس و جرقه زنی
  • فول ریمپ سراتو سایپا شامل تمام موارد فوق میباشد

 

درخواست ریمپ خودرو

 

 ریمپ ایسیو چه مزیتی دارد ؟  

ریمپ کردن یا تقویت خودرو سراتو سایپا برای موتور مفید است ، عمر موتور را افزایش می دهد ، این افزایش عمر به دلیل بیرون آمدن خودرو از ” فشار ” می باشد. معمولا ایسیو خودرو قابلیت استفاده از 60 الی 70 % ظرفیت موتور شما را دارد ، که با ریمپ کردن استاندارد ، توان بهره وری به 80 الی 90 درصد افزایش پیدا کرده و باعث می گردد تا موتور در حالت فشار ، پاشش سوخت بیش از حد انجام نداده و موتور با نفس بیشتری که از ریمپ بدست آورده کار کند. در نهایت عمر موتور بیشتر و در نتیجه حرکت خودرو روان تر می شود.

 

ریمپ سراتو برای رفع کپ سراتو

ریمپ ایسیو سراتو

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

دریچه گاز سراتو چگونه عمل می کند؟

دریچه گاز جزء ضروری سیستم ورودی هوای موتور است. این دریچه ای است که میزان هوایی را که وارد موتور می شود کنترل می کند و به موتور اجازه تنفس و عملکرد موثر را می دهد. دریچه گاز معمولاً بین فیلتر هوا و منیفولد ورودی قرار دارد و از طریق کابل(دریچه گاز مکانیکی)  یا سنسور الکترونیکی ( دریچه گاز برقی) به پدال گاز متصل می شود.

هنگامی که روی پدال گاز را فشار می دهید، سیگنالی به بدنه دریچه گاز ارسال می کند که دریچه پروانه ای را باز می کند تا هوای بیشتری وارد موتور شود. هرچه بیشتر روی پدال فشار دهید، بیشتر باز می شود و هوای بیشتری وارد موتور می شود. سپس ایسیو ( در نوع دریچه گاز برقی )، تزریق سوخت و زمان جرقه زنی را برای مطابقت با جریان هوای افزایش یافته تنظیم می کند .

شایان ذکر است که برخی از خودروهای مدرن نیز از بدنه دریچه گاز برای کنترل دور آرام موتور استفاده می کنند. در این خودروها، دریچه گاز زمانی که موتور در حالت دور آرام است کمی باز می شود و باعث می شود مقدار کمی هوا وارد موتور شود و آن را روان نگه دارد.