Last Updated on آوریل 16, 2023 by mohamadi

برای رفع کپ تیگو و بهبود پاسخ دریچه گاز این خودرو ، می توانید به تعمیرگاه کاراک مراجعه کنید و ب دریافت خدمات ریمپ ایسیو مشکل را برطرف نمایید . تاخیر دریچه گاز از رایج ترین مشکلاتی است که در خودرو های دارای دریچه گاز برقی همچون تیگو مشاهده می شود ؛ این تاخیر سبب می شود خودرو دچار کپ اولیه گردد و شتاب گیری ضعیفی داشته باشد . در این پست به بررسی رفع تاخیر دریچه گاز خودرو تیگو در تعمیرگاه ریمپ ایسیو خودرو کاراک می پردازیم . 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

رفع کپ تیگو  با ریمپ ایسیو 

خودرو تیگو که دارای دریچه گاز برقی می باشد  ، دارای ارور نرم افزاری هستند، این مشکل وقتی توام با مشکل سخت افزاری دریچه گاز در tiggo میشود باعث تاخیر در گاز خوردن خودرو ، کاهش شتاب اولیه و ضعف خودرو در سربالایی میگردد که به آن کپ سرگاز میگوییم. رفع کپ تیگو در مرکز ریمپ توسط متخصصین برنامه نویسی خودرو انجام میشود.

 

ریمپ ایسیو برای رفع کپ تیگو

ریمپ ایسیو تیگو

خودرو  تیگو با ایسیو بوش بدلیل داشتن دریچه گاز برقی دارای کپ میباشد و در تعمیرگاه ریمپ ecu  این تعمیرات بصورت تخصصی صورت میگیرد. رفع کپ تیگو با ایسیو بوش در تعمیرگاه چیپ تیونینگ کاراک  توسط متخصصین با تجربه ریمپ ECU  صورت میگیرد. ما بهترین گروه تیونینگ خودرو تهران هستیم. مجموعه تعمیراتی که برای رفع کپ انجام می شود به شرح زیر است :

  1. رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ34
  2. رفع کپ گاز 206 با ecu مدل valeoJ35
  3. رفع کپ گاز 206 با ecu زیمنس
  4. رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.4
  5. رفع کپ گاز 206 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5
  6. رفع کپ گاز پژو پارس با ecu مدل BOSCH ME7.4.4
  7. رفع کپ گاز سمند EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9
  8. رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7.4.9
  9. رفع کپ گاز 207 با ecu مدل BOSCH ME7.4.5
  10. رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل BOSCH ME7.4.5
  11. رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ34
  12. رفع کپ گاز 206SD با ecu مدل valeoJ35
  13. رفع کپ گاز دنا EF7 با ecu مدل BOSCH ME7
  14. رفع کپ گازTigo5  با ecu مدل BOSCH ME7
  15. رفع کپ گاز تیگو و تیگو 7

برای رزرو نوبت ریمپ خودرو میتوانید فرم زیر را پر کنید :

درخواست ریمپ خودرو

 

چرا دریچه گاز برقی باعث کپ اولیه تیگو می شود ؟ 

شکل ترکیب شده و برقی استپر موتور ، دریچه گاز و سنسور دریچه گاز می باشد که بصورت یک پکیج درآمده است. به دو نوع پلاستیکی و فلزی تقسیم می شود و نهایتا افزایش لذت سواری و کله نکردن خودرو دلیل استفاده از آن در خودرو بوده است. پس از مدتی پتانسیومتر مجموعه دچار ایراد میشود و مقاومتش کمی بالا رفته و اطلاعات را با تاخیر ارسال میکند در نتیجه پس از فشردن پدال گاز با تاخیر 1 الی 2 ثانیه ای دریچه گاز به موقعیت صحیح میرسد و این تاخیر ایجاد کپ در  تیگو میکند و رفع کپ تیگو با این دلیل با ریمپ ایسیو  انجام می شود

رفع کپ دریچه گاز برقی با ریمپ ecu

رفع کپ دریچه گاز برقی با برنامه ریزی ایسیو

 

 

 چه زمانی باید دریچه گاز تیگو را تعویض کنید ؟ 

اینکه هر چند وقت یک‌بار باید دریچه گاز خود را تعویض کنید یا پاسخ دریچه گاز خود را بهبود دهید به چند عامل بستگی دارد، از جمله اینکه چند وقت یکبار رانندگی می‌کنید و شرایطی که معمولاً در آن رانندگی می‌کنید چگونه است . اگر از خودروی خود فقط برای سفرهای کوتاه در شهر استفاده می‌کنید، ممکن است نیازی به بهبود نداشته باشید.

اغلب کسانی که ماشین خود را در رانندگی های طولانی استفاده می کنند به این بهبود ها نیاز دارند. به طور مشابه، اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که ترافیک توقف و رفت‌وآمد زیادی دارد، ممکن است بیشتر از فردی که در یک منطقه روستایی یا کم رفت و آمد زندگی می‌کند نیاز به بهبود دریچه گاز تیگو داشته باشید. در نهایت، مهم است که پاسخ دریچه گاز تیگو خود را به طور منظم بررسی کنید و در صورت لزوم آن را ارتقا داده یا تعویض کنید.

 

آیا کپ اولیه قطعا با ریمپ حل میگردد ؟

با قطعیت نمیتوان گفت رفع کپ با ریمپ حل میشود زیرا کپ اولیه با حداقل 12 دلیل شناخته میشود که بعضی مکانیکال و بعضی برقی و بعضی الکترونیکال هستند

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104