Last Updated on سپتامبر 21, 2023 by mohamadi

مرکز کاراک ، خدمات ریمپ ایسیو را برای رفع مشکلات زیادی در خودرو ارائه می دهد ؛ حذف سنسور دوم اکسیژن اچ سی کراس و رفع خطا کاتالیست h30cross یکی از نتایجی است که می توان با ریمپ ایسیو این خودرو به دست آورد . مزیت ریمپ نسبت به سایر روش ها این است که در مدت زمان کمی قابل انجام می باشد ، هزینه های کمتری دارد و همچنین بدون نیاز به تغییرات مکانیکی پر هزینه می توان آن را انجام داد . در ادامه این پست ، اطلاعات بیشتری درباره رفع خطا کاتالیست و حذف سنسور دوم اکسیژن با ریمپ ، در اختیار شما قرار می دهیم. 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

حذف سنسور دوم اکسیژن اچ سی کراس در مرکز کاراک

کاتالیست با بنزین استاندارد خودرو عمری حدود 150 هزار کیلومتر دارد ولی به دلیل بنزین ها نا مرغوب ، عدم رسیدگی به سلامت خودرو و یا اضافه کردن افزودنی هایی مثل اکتان ، سبب خرابی زودهنگام یا عملکرد ناصحیح آن میشویم. یکی از خدمات ربمپ اچ سی کراس ، برنامه نویسی کاتالیست و یا حذف سنسور دوم اکسیژن است که سبب افزایش گاز اچ سی و حذف چراغ چک می شود ، کاراک موفق شده افزایش شتاب اچ سی کراس را با روش های مختلفی انجام دهد که یکی از روش های افزایش گاز ماشین با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن امکان پذیر است. اچ 30 دانگ فنگ که ایسیو بوش دارد را می توان با برنامه ریزی سنسور اکسیژن به شتاب مطلوب رساند. افزایش شتاب و قدرت خودرو اچ سی کراس چشمگیر است و طبق نظر سنجی، عموم کسانی که ریمپ کرده اند، راضی هستند. حذف سنسور دوم اکسیژن در مواردی که خودرو خطای کاتالیست و یا خطای خرابی سنسور دوم اکسیژن می دهد در دستور کار قرار می گیرد

 

 

 

تعمیر سنسور دوم اکسیژن

تعویض سنسور دوم اچ سی کراس

 سنسور دوم اکسیژن  اچ سی کراس چیست ؟ 

در بعضی از خودروها دو سنسور اکسیژن در مسیر دود خروجی موتور استفاده شده است. که تمام خودروهای چینی مدل 92 به بالا 2سنسور اکسیژن دارند. که یکی از سنسورهای اکسیژن قبل از کاتالیست معمولا روی مانیفولد دود و دیگری بعد از کاتالیست قرار می گیرند که سنسور اکسیژن دومی ( پائین دست ) جهت کنترل عملکرد کاتالیست مورد استفاده قرار گرفته است . همانطور که توضیح داده شد با ریمپ اچ سی کراس ، خطای ناشی از این سنسور حذف میشود

 

 

 

رفع خطا کاتالیست اچ سی کراس

کاتالیزورها به دلیل استفاده از بنزین نامرغوب و آلودگی هوا به مرور زمان دچار گرفتگی می شود و در عملکرد این قطعه اختلال ایجاد می کند و سبب کاهش شتاب اچ سی کراس می شود. برخی افراد به جای تعویض قطعه ، اقدام به خالی کردن کاتالیست می کنند و برخی نیز از هدرز برای افزایش شتاب استفاده میکنند ؛ هر دو این روش ها می تواند باعث خطا کاتالیست شود . تکنسین کاراک با ریمپ ایسیو اچ سی کراس شما می تواند چنین مشکلی را رفع کند .

روش ها و دلایل حذف خطای کاتالیست

  1. خرابی کاتالیزور و تعویض آن
  2. خرابی سنسور اکسیژن ( دوم ) و تعویض سنسور دوم اکسیژن
  3. خرابی سنسور یا مدار سیم کشی و حذف سنسور دوم اکسیژن اچ 30 از ecu ( نرم افزاری )

 

افزایش شتاب با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن لامبدا

سنسور دوم اکسیژن لامبدا

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه ریمپ خودرو کاراک : 09128079698

آدرس و شماره مرکز ریمپ کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

با برنامه ریزی اصولی سنسور دوم اکسیژن ما به شتاب قابل توجهی دست پیدا میکنیم، برای ریمپ ایسیو H30cross فرم زیر را پر نمایید :

درخواست ریمپ خودرو

 

همچنین بخوانید: تعریف ریمپ

 

 

 

 ویدیو حذف سنسور دوم اکسیژن h30cross 

در این ویدیو نمونه ای از ریمپ ایسیو و حذف سنسور دوم اکسیژن خودرو اچ سی کراس را برای شما قرار داده ایم تا با مهارت و نحوه ارائه خدمات تکنسین مجرب مرکز ریمپ ایسیو کاراک آشنا شوید. حذف سنسور دوم اکسیژن اچ سی کراس با ریمپ ایسیو را در این ویدیو می توانید مشاهده کنید. 

 

 

حذف سنسور دوم اکسیژن اچ سی کراس چه تاثیری در این خودرو دارد ؟

ریمپ ecu سبب افزایش شتاب و افزایش گاز این ماشین ها می شود ، با برنامه ریزی سنسور دوم اکسیژن تغییر محسوسی در قدرت اولیه و ثانویه موتور دیده میشود به این صورت که دور گرفتن خودرو در لحظات اولیه توسط راننده حس میگردد . دلایل زیادی برای کاهش شتاب و عدم گاز خوردن خودرو وجود دارد که موجب بروز این مشکل می شود . سنسور دوم اکسیژن و خطای کاتالیست می تواند یکی از علل اصلی آن باشد که با ریمپ ایسیو قابل رفع است.

 

برای مطالعه بیشتر درباره حذف خطای سنسور دوم اکسیژن لینک قرار داده شده مراجعه کنید :حذف سنسور دوم اکسیژن

 

هزینه حذف سنسور دوم اکسیژن اچ سی کراس در شهریور 1402

 

  • پر کردن کاتالیزور 3.500.000
  • تعویض سنسور اکسیژن 1.300.000
  • حذف سنسور دوم اکسیژن 350.000

 

مشخصات فنی H30 CROSS

موتور h30cross 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور H30 1600 سی سی
تنفس موتور طبیعی
انتقال نیرو دف جلو
حداکثر قدرت 105 اسب بخار 
حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر 
جعبه دنده 4 سرعته خودکار
شتاب 0 تا 100 14.5 ثانیه
حداکثر سرعت 183 کیلومتر در ساعت
وزن 1254 کیلو