Last Updated on فوریه 20, 2023 by mohamadi

اگر شما هم جز افرادی هستید که صداهای آزار دهنده اتاق پورشه کاین شما را اذیت می‌کند می‌توانید به مرکز صداگیری خودرو کاراک مراجعه نمایید و درخواست رفع صداهای آزاردهنده اتاق خودرویتان را دهید. در این مرکز انواع خودروهای ایرانی و خارجی به بهترین نحو ممکن صداگیری می‌شوند. از جمله ماشین‌های خارجی و آلمانی که در این مرکز صداگیری شده است، پورشه کاین می باشد. بر خلاف تصور عموم مردم این خودرو نیز به مشکل سر و صدا دچار می شود .

 

 

دسترسی سریع به مطالب :

 

 

صداگیری پورشه کاین در مرکز صداگیری کاراک

به صدا افتادن قسمت‌‌های مختلف خودرو دلایل مختلفی دارد از جمله نصب دزدگیر و باند، رانندگی نامناسب و عبور از دست اندازها، سرد و گرم شدن هوا، خرابی قفل درب و کمربندها، شکسته شدن خارها و …. با توجه به اینکه دلایل به وجود آمدن صداها بسیار زیاد و متنوع هستند پس در نتیجه نوع صداها و قسمتی که نیاز به صداگیری پیدا می‌کند نیز متنوع است.

هزینه صداگیری پورشه کاین با توجه به نوع صدا وقسمت که نیاز به صداگیری پیدا می‌کند نیز متفاوت است. برای اعلام دقیق هزینه صداگیری پورشه کاین بهتر است حضوری به مرکز صداگیری خودرو کاراک مراجعه نمایید اما برای اعلام هزینه حدودی نیز می‌توانید با مرکز کاراک در شرق تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این مرکز اطلاعات کافی ولازم را به شما بدهند.

صداگیری رودری‌های پورشه کاین در حدود 8 ساعت زمان می‌برد. برای رفع صداهای آزاردهنده درب پورشه کاین از بهترین متریال موجود در بازار و نیز متخصصین مجرب در این زمینه استفاده می‌شود که جای هیچ نگرانی برای مشتریان عزیز باقی نمیذارد.همچنین این مرکز برای جلب رضایت مشتریان عزیز تمام خدمات را با رضایت نامه کتبی و گارانتی ارائه می‌دهند. 

برای صدا گیری پورشه کاین خدمات مختلفی در مرکز کاراک ارائه می‌شود، که در زیر به آن‌ها اشاره شده است :

 

صداگیری پورشه کاین _ صداگیری رودری پورشه کاین

صداگیری داشبورد پورشه کاین

 

 

 چرا از داشبورد پورشه کاین سر و صدا اضافی به گوش می رسد ؟ 

صدای تق تق را در داشبورد PORSCHE CAYENNE احساس می کنید ؟ یکی از دلایل قابل تصوری که می تواند صدای تق تق در پورشه کاین شما ایجاد کند این است که داشبورد شما به دنبال ضربه یا لرزش هایی که در طول عمر آن متحمل شده است، ممکن است دارای بست هایی باشد که شل شده یا باز شده اند. سعی کنید ناحیه ای که  این صدای تق تق را در پورشه کاین شما ایجاد می کند مشخص کنید و با استفاده از دفترچه راهنمای فنی خودروی خود سعی کنید سفت بودن همه پیچ های مربوطه را بررسی کنید. در غیر این صورت خودرو خود را نزد تکنسین صداگیری خودرو خود ببرید.

این شکل بودن بست ها می تواند به علت باز و بست غیر اصولی داشبورد توسط افراد بی تجربه باشد . پس بهتر است برای خدماتی که دریافت می نمایید به مراکز معتبر مراجعه بفرمایید.

 

درخواست صداگیری خودرو

 

چرا درب پورشه کاین سر و صدا تولید می کند ؟ 

اگر صدای نامطلوبی را در درهای پورشه کاین خود احساس کردید، می توان تصور کرد که یکی از بست های رودری شما از بین رفته و یا شل است، یا مثلاً پیچی از مکانیزم داخلی شیشه یا باند ها باز شده و در هنگام حرکت صدا ایجاد کرده است. برای پیدا کردن منبع این صدای درب در پورشه کاین ، لازم است رودری باز شده و درب بررسی گردد . این کار لازم است توسط تکنسین با تجربه و کار بلد انجام گیرد تا علاوه بر عیب یابی صحیح ، درب پورشه شما به درستی باز و بسته شود .

با صداگیری پورشه کاین در تعمیرگاه کاراک ، می تواند این صداها را در خودرویتان رفع کنید .

 

صداگیری اتاق پورشه کاین

صداگیری پورشه کاین

 

 

لوکیشن ، آدرس و تلفن مرکز کاراک

 

شماره تماس تعمیرگاه صداگیری خودرو کاراک : 02133176043

آدرس مرکز کاراک : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به ترمینال شرق ، بعد از پمپ بنزین 104

 

 

سر و صدا  کابین PORSCHE CAYENNE در گرما 

از سوی دیگر، اگر هنگام فرا رسیدن تابستان یا زمانی که دمای بیرون گرم است، صدای کابین در پورشه کاین خود را تجربه می کنید، متأسفانه منطقی است که این سندرم در طول این چرخه ها بیشتر خود را نشان دهد. در واقع، پلاستیک که یک ماده نسبتاً انعطاف‌پذیر است با گرما منبسط می‌شود و بنابراین به راحتی روی سایر قطعات پلاستیکی یا فلزی مالیده می‌شود، این همان چیزی است که باعث ایجاد صدای کابین در هنگام داغ شدن پورشه کاین شما شنیده می‌شود. حل این مشکل دشوار است ، اما با مراجعه مراکز صداگیری معتبر و عایق کاری خودرو خود می توانید آن را تا حد زیادی کنترل کنید .

 

 

بررسی خودرو پورشه کاین 

نخستین مدل تولید شده از این خودرو پورشه کاین در سال 2002 میلادی به بازار آمد. بر این اساس می‌توان گفت که خودروی تنومند شرکت پورشه هم‌اکنون شانزده سال است که همراه با هواداران خود روزگار می‌گذراند. نخستین مدل تولید شده از خودروی پورشه کاین عنوان 955 را بر تارک خود می‌دید. محصولی که به مدت چهار سال یعنی از سال 2002 تا سال 2006 میلادی مهمان خیابان‌ها و جاده‌های بسیاری از نقاط جهان بود.

پس از آن نوبت به نسل دوم از این خانواده یعنی مدل 957 رسید تا به مدت سه سال بر قلب دوست‌داران خودروهای شاسی بلند و پرتوان حکمرانی کند. اما نسل سوم پورشه کاین توانست عمری بیش از مجموع عمر دو نسل پیش از خود را تجربه کند. به گونه‌ای که از سال 2011 میلادی تا کنون شاهد تولید مدل‌های مختلفی از این نسل هستیم. به هر حال این خودرو چه از لحاظ برخورداری از ظاهر لوکس و چه از نظر بهره‌مندی از مشخصات فنی قدرتمند، حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد.

 

مشخصات فنی پورشه کاین S

شاید بتوان شناخته شده‌ترین مدل موجود از خودروی پورشه کاین در بازار خودروی ایران را مدل S این خودرو دانست. مدل مذکور از این خودرو به یک موتور 8 سیلندر و 32 سوپاپ مجهز است که نوع آرایش سیلندرها در آن به شکل خورجینی وی شکل طراحی شده است. گنجایش موتور به کار رفته در مدل مذکور، حدود 4806 سی‌سی است و در مجموع پیشرانه‌ای توانمند به شمار می‌رود. به گونه‌ای که این موتور قادر است حداکثر توانی معادل 400 اسب بخار با احتساب 6500 دور در دقیقه را ایجاد کرده و حداکثر گشتاوری معادل 500 نیوتن‌متر با احتساب 3500 دور در دقیقه را به نمایش بگذارد.

 

مشخصات فنی موتور

موتور ۸ سیلندر ۳۲ سوپاپه
حجم موتور ۴۸۰۶ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
بیشترین قدرت ۴۰۰ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه
بیشترین گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۸ دنده خودکار تیپ ترونیک S
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۵٫۹ ثانیه
بیشترین سرعت ۲۵۸ کیلومتر در ساعت
وزن ۲۰۶۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۸۴۶ طول – ۱۹۳۸ عرض – ۱۷۰۴ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۸۹۶ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر ۱۴٫۵ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۸٫۲ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۱۰٫۵ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۸۵ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 ۲۴۵ گرم در هر کیلومتر

تجهیزات و امکانات

ترمز و پایداری سیستم PTM (سیستم طراحی شده توسط پورشه که شامل سیستم‌های مختلفی از جمله ABD و ASR می‌باشد) – سیستم PSM – قابل سفارش: سیستم PCCB
کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جلو – کیسه هوای جانبی و پرده‌ای – کیسه هوا روی سقف – قابل سفارش: کیسه هوای جانبی در انتهای خودرو

 

برای مشاهده بیشتر صداگیری خودرو بر روی لینک کلیک نمایید: صداگیری ماشین